Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Tüm Cilt Problemleri ile Başa Çıkmak Artık Mümkün

22 Ağustos 2017 Salı

Tüm Cilt Problemleri ile Başa Çıkmak Artık Mümkün

Ergenlik yıllarımdan bu yana sivilce ve akne problemi ile başa çıkmaya çalışıyorum. Neredeyse piyasada denemediğim ürün kalmadı diyebilirim. Bütün bu ürünler ya sivilcelerimi arttırdı ya da cildimde hiç bir etki göstermedi.

Bir arkadaşımın tavsiyesi ile tanıştığım Yves Rocher markası ise hayatımın dönüm noktası oldu. Tamamen bitkisel içeriklerden oluşan bu marka cilt temizleme ürünlerinden parfüme, makyaj malzemelerinden saç ürünlerine kadar bir çok alanda etkili görünüyordu. Yves Rocher ile ilk tanıştığımda geçmiş tecrübelerime dayanarak internetten ve çevremden bu marka hakkında bilgi toplamaya çalıştım. Gerçekten de kullanan herkes Yves Rocher’in her ürününden memnun kalıyordu. Ürünlerinin paraben içermemesi ve dermatologlar tarafından da tavsiye edilmesi ile kendimi Yves Rocher mağazasında buldum. Bütün ürünleri çok güzel görünüyordu ancak ilk olarak sivilce problemime bir çözüm bulmalıydım.



Yves Rocher’in yeni sivilce kremi ile o gün tanıştım. Akneli ciltler için özel formüle edilen SOS Kremi doğal içeriği ve yağsız formülü ile oldukça iddialı görünüyordu. Tercihimi bu kremden yana kullanmaya karar verdim.





Bu sivilce kremi gerçekten de çok başarılıydı. Daha ilk günden itibaren cildimdeki kusurları gözle görülür biçimde azaltmaya başladı. Sivilcelerimi kapatmak için her gün makyaj yapmama rağmen makyaj üstüne uygulandığında da görünmez bir etkiye sahip oluyordu. Yapısının yağsız olması ise cildimin daha fazla yağlanmasına engel olmuştu.

Kremle ilgili markanın internet sitesindeki bilgiler ise şu şekilde;

-Akneli ciltler için özel formüle edilmiş bu SOS Kremin kullanımının ilk günden itibaren, kusurlar gözle görülür biçimde azalır. 


-Makyaj üzerine uyguladığında bile anında yatıştırıcı ve görünmez etkiye sahiptir. Formülü %93.9’dan fazla doğal içeriğe sahiptir. Sürdürülebilir şekilde yönetilen ormanlardan elde edilen ambalaja sahiptir.


-Formülü yağsızdır.Paraben içermez.Komedojenik değildir.Dermatologlar tarafından tavsiye edilir.

Uzun süreli kullanım sonrasında o küçük krem hayatımı değiştirmişti. Sivilce ve akne problemim ortadan kalkmış; kendime daha fazla güvenir hale gelmiştim. Şimdi bütün makyaj ve temizleme ürünlerimi Yves Rocher’den alıyorum. Hem bitkisel hem de oldukça başarılı bu ürünler sayesinde artık cildim daha sağlıklı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...