Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Ekka Kozmetik || Betty Boop&Hello Kitty Kozmetik Ürünleri

10 Ekim 2016 Pazartesi

Ekka Kozmetik || Betty Boop&Hello Kitty Kozmetik Ürünleri

Geçtiğimiz haftalarda Ekka Kozmetik'ten içinde Hello Kitty ve Betty Boop ürünlerini içeren bir paket almıştım.  Paketin içinden Hello Kitty'nin iki tane dudak ürünü bir tane de Betty Boop kontür paleti çıkmıştı.

Bugün kontür paletini ve mat kalem ruju inceleyeceğim.





Kontür kiti eğlenceli ve karton bir ambalajda geliyor. Tasarımı bana The Balm'ın ürünlerini hatırlattı. 12 gr'lık bir ürün.





Paletin içinde üç adet renk bulunuyor. Bunlar sırasıyla Cotton Candy, Pretty in Pink ve Bombshell. Kontür rengi olarak düşünülmüş Pretty in Pink bence kontür için içinde çok kızıllık barındıran bir kahve ve mat değil. Daha çok bronzer olarak kullanıma uygun. Bombshell de hafif ışıltılı tatlı bir pembe.






Benim bu paleti nasıl kullandığıma gelecek olursak; ben bunu far paleti olarak kullanıyorum :) Çünkü bence bu iş için daha uygun. En açık renk yüze sürmek için fazla açık, bu yüzden göz kapaklarında çok iyi duruyor. Bombshell'i tüm göz kapağıma sürüp ortadaki renk ile hafifçe gölge yapıyorum. Son zamanların modası olan rose gold bir makyaj çıkıyor ortaya. Ürünün kalıcılığı için orta diyebilirim. 





Hello Kitty kalem ruj ise benim en sevdiğim tonlardan birinde. Dudaklarıma sanki kapatıcı sürmüşüm gibi renksiz gözükmeyen onun yerine ''my lips but better'' görünümü yaratan rujlardan. 






Ruj tamamen mat yapıda, kalemi altından çevirerek açıyorsunuz. Zaten kalem rujları kalemtraşla açma olayını hiç sevmiyorum. Kolay uygulanan ve yine kalıcılığı bende orta olan bir ruj. Benim günlük olarak en çok tercih ettiğim renklerden birisi.




Dudakta duruşu da bu şekilde;




Betty Boop ürünlerini Gratis, Watsons ve Rossmannlarda bulabilirsiniz. Siz ürünleri nasıl buldunuz?





36 yorum :

  1. Ruj sana çok yakışmış Ece! Kontür paleti bence de kontür için değil; ama bronzer ve allık olarak sevdim ben. Kemik rengini de göz altlarımda denedim, hani aydınlatıcı pudra, sabitler mi diye, fena olmadı. Ama dediğin gibi, far bazı olarak kullanmak için daha uygun. Yalnız, rose-gold makyaj dedin, koptum. Ben o dediğin şekilde de bir deneyeyim bu paleti :))) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. ben tasarımlarını çok beğendim.. bombshell çok güzel bir renkmiş bendeki palet de fena değil güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğin gibi tasarımları çok şirin bence, teşekkürler :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tam günlük kullanılabilecek ruj rengi diyebiliriz

      Sil
  4. rujun rengi çok hoş gerçekten :) sanki biraz the balm muadili gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paletlerin tasarımları, renklerin isimleri andırıyor sanki gibi biraz bence de

      Sil
  5. Ayy çok güzelll. Kaliteli mi ki acaba.

    YanıtlaSil
  6. Ambalajları ne kadar şirin öyle :) Bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Gercekten ruj cok hos durmus :) kontur paleti almayi dusunuyordum bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Gercekten ruj cok hos durmus :) kontur paleti almayi dusunuyordum bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Rujun rengi cok guzelmis

    YanıtlaSil
  10. Merhaba yilbasi icin cekilis yapiyorum sizide beklerim😊 http://sukranceliker.blogspot.com.tr/2016/11/cekilis-varr.html?m=1

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim:)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Rujun rengine bayıldım kesinlikle. Mat yapısı çok hoş görünüm vermiş sana da yakışmış💄

    YanıtlaSil
  13. Arkadasslar bloguma bekliyorum🙏🏻

    YanıtlaSil
  14. hazalndunyasi.blogspot.com
    Takip ederseniz sevinirim arkadaşlar..
    Desteğnize ve yardımınıza ihtiyacım var..

    YanıtlaSil
  15. Bakımına özen gösteren bir kadın olarak sizlerle bi bilgi paylaşıcam. LookinWell.com diye bir site buldum. Güzellik, bakım, makyaj, saç vb. kısacası biz kadınların ihtiyacı olan her türlü hizmet veren işletmelerin olduğu bir randevu sitesi. Ayrıca birçok markanın ürünlerini satın almakta mümkün. İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  16. http://www.farmasin.com/farmasi-kayit-2.html Farmasi Kayıt ve Farmasi Üyelik sistemine hoş geldiniz. Farmasi'nin Helal Sertifikası almış olan ürünlerine ulaşmak bir tıkla parmağınızın ucunda! Farmasi Online Kayıt sayfasına girerek formu doldurun ve en kısa zamanda sizleri arayıp detaylı bir şekilde bilgilendirerek, sorularınızı cevaplayalım.

    Farmasi Kayıt Formu 'nu doldurup üyeliğiniz gerçekleştikten sonra ürünlerinizi direkt olarak, fabrika fiyatına ve %30 indirimli olarak Farmasi Helal Kozmetik Ürünlerini satın alabilirsiniz. Ayrıca Kat Kat Kazan ve Hoş Geldiniz kampanyalarından faydalanarak birbirinden güzel hediyeler kazanabilirsiniz. Farmasi Danışmanı olduğunuz takdirde etrafınızdaki insanlara satış yaparak %30 satış karı elde edebilirsiniz. Teklif Bizden Takdir Sizden!

    YanıtlaSil
  17. Rujun rengi gerçekten çok güzelmiş:)) ben de the balm ın muadiline benzettim

    YanıtlaSil
  18. Ürünler çok güzeller gerçekten :)

    YanıtlaSil
  19. Link calismasidir.
    vajina yalama fetisiti olan bir erkegim. sadece saatlerce vajina yalarim. deneyim sahibi bir erkegim.
    evliyim ama esim oral seks konusunda kati, ne yapmayi nede yapilmasini seviyor. ben de bu tutkumu bir sekilde gidermeye calisiyorum, elimde degil.
    Fetish bir durum. Sekste gir cik anlamsiz geliyor...

    Sedece vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    Sadece vajinasini yalatmak isteyej hanimlar iletisime gecsinler..


    vajinayalarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. rujun rengini bende sevdim fakat bu marka dudakları kurutuyor

    YanıtlaSil
  21. AY çok şirinler seni severek takip ediyorum sende beni takip eder misin :D
    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kirtasyesever.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim :)

      Sil
  22. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  23. MİMLENDİN CANIM <3 :D http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2017/02/makyaj-cantamda-ne-varms-whats-in-my.html

    YanıtlaSil
  24. http://kirtasyesever.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  25. yeni açtığım makyaj bloguma hepinizi beklerim asudeyilmaz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  26. yeni açtım bloguma beklerim :) http://hobilermidediniz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...