Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #15

7 Ekim 2016 Cuma

Bitenler #15

Merhaba! 

2 aylık bitenler yazımı fazla geciktirmeden yazmak istedim. Bu kadar ürün dolabımın içinde bekledikçe rahatsızlık vermeye başlıyor nedense.

Her ay elimden geldiğince çok ürün deneyip, bazılarına yoğunlaşıp sonuna kadar kullanmaya çalışsam da bu konuda en başarısız bloggerlardan biriyim büyük ihtimalle. Başak'ın bitenler yazılarını okudukça hayret ediyorum bu yüzden :)




Thalia Şampuan: Bendeki saç dökülmelerine karşı olandı. Saçlarımın yıpranmış olduğunu söyleyince argan yağı içerdiği için bunu önermişlerdi. Çok da memnun kaldım. Hem saçlarımı yumuşacık yaptı hem de çok güzel bir kokusu var. Thalia ürünlerinin içinde zararlı kimyasallar bulunmuyor. Tekrar tercih edebilirim. 

Batiste Kuru Şampuan: Artık kuru şampuan kullanmıyorum. Saçımı yıkamamak için dibine yine kimyasal olan birşey sıkmak mantıksız gelmeye başladı. Saçlarımı iki günde bir yıkadığımdan ikinci gün kullanıyordum. Artık sabredip yıkamayı tercih ediyorum. Yine de acil durumlar için küçük boyundan alabilirim. Kokusunu sevsem de sonuna doğru beni boğmaya başladı.






Himalaya Herbals Yüz Temizleme Jeli: Gratis tarafından gönderilmişti. Bir de bunun köpük olanı vardı onu da bitirdim. İkisini de çok sevdim. Yüzümü güzelce temizledi ve kurutma da yapmadı. Tekrar alırım.

GlamGlow Super Mud Maske: Glamglow'un ennn meşhur maskesi. Ciltteki bütün kusurları (sivilce,siyah nokta, pütürcük vs.) gidermeyi vaad ediyor. Etkisini anında gördüğüm tek maske diyebilirim. Fakat evet çok pahalı, gittikçe de zam geliyor. O yüzden şuan almayı düşünmüyorum. Bir de sanırım başka maskelerini denerim fırsatım olursa.





The Body Shop Fuji Green Tea Bodybutter:  Siz de benim gibi senede 1 tane vücut kremi bitirenlerden misiniz? Duştan sonra sadece bacaklarıma krem sürüyorum, o da üşenmezsem :) Bana rahat 1 sene gitmiştir. Kokusu ferahtı ve nemlendirmesi güzeldi. yoğundu. Bodybutterları seviyorum ama elimde 2 yıl yetecek kadar nemlendirici olduğu için almam.

Rexona Deodorant: Tatil için almıştım, fena değildi. Nivea'nın cam şişede olan deodorantı hala favorim.

LRP Termal Su: Kullandım ve bitti, elimde hep bulunduruyorum. Birbirleri arasında bir fark göremiyorum açıkçası.




Maybelline Lash Sensational Rimel: İşte şuana kadar en çok sevdiğim rimeli buldum. Kirpiklerimi baya uzatıyor ve dolgun gösteriyor. Evet zor temizleniyor ancak yağ ile temizleyince rahat çıkıyor. Bu aslında benim için bir artı çünkü gün içinde bazen kirpiklerimle oynuyorum. Diğer rimeller buna dayanmıyor. Yenisini açtım. 

Oriflame The One Rimel: Bu da sevdiğim, ara sıra aldığım bir rimel. Fakat artık sanırım biraz sıkıldım, o yüzden şuan almayı düşünmüyorum. Bir de nedense hep göz kapağıma bulaştırıyordum bunu.

Wet'n Wild Mega Clear Kaş Jeli: Yine bittikçe aldığım bir ürün. Ben memnunum, öyle aman aman sabitlemiyor kaşlarımı ama yerinde tutuyor bu da benim için yeterli. Fiyatına göre başarılı diyebilirim.

Oriflame Giordani Dusky Nude Ruj: En sevdiğim rujlarımdan biriydi. Her makyaja, her güne uyabilecek yumuşacık, hafif parlak, dudakları çok güzel gösteren bir rujdu. İlerde mutlaka yine 
alırım. 

Maybelline Kaş Kalemi: Ben bunu baya sevdim, ucu çevirmeli şeyleri daha kullanışlı buluyorum. Bana baya gitti, rengi de kaşlarıma uymuştu. Kalıcılığı da tatmin ediciydi.

Bir dahaki yazımda daha çok ürün bitirmek dileğiyle :)


14 yorum :

  1. Merhaba, bakıyorum da ruj bitmiş :) Rengi tatlıymış. Ben de bloguma bekliyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Renkli kozmetik bitirme konusunda ben de inanılmaz başarısızım şu aralar :/ En azından şampuan, duş jeli ve cilt bakım ürünleri bitiyor da bir şeyler bitti diye sevinebiliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de o şekildeyim. Düzenli olarak kullanılan şeyler bitiyor kesinlikle

      Sil
  3. Ay :)) Kendimi görünce bir güldüm, valla yiyormuşçasına bitiriyorum cilt ve vücut bakım ürünlerini. Nasıl oluyor ben de anlamıyorum. Bitirmek için hırs yapıyor olabilirim...
    Vücut kremlerini ben de aynen senin gibi senede 1 tane falan kullanaibliyorum; o da yaz dönemi-güneş sonrasına denk geliyor genelde. Şimdi bitirme projesine eklediğim için banyodan sonra -yine aynen senin gibi- bacaklarıma sürüyorum bir tanesini ama nasssıl üşendiğimi en iyi sen anlarsın :)))
    Maybelline Lash Sensational'ı ben de çok seviyorum! Maybelline!in kaş kalemini de sevdim, fakat benimki kırıldı (içten). Sonra da microblading yaptırdığım için ihtiyacım kalmadı :)
    Biten ruj için kocaman alkışlıyorum seni, darısı başıma!
    Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Bittiyse yenisi alınır şekerim :) :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim ayrıca sitemite ziyaret etmenizi bekliyorum
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ben de birkac kuru sampuan denedim ama batiste'ninkine henuz sira gelmedi. Kuru sampuan olarak batiste'ninkini toni and guy'inki yerine tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Huncalife 6 bitkisel karışımlı paraben,parafin,renklendirici içermeyen Glash Herbal şampuanımızı denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/
    Farmasi Ürünleri

    Parapen içermez! Triklosan içermez! Ağır metal içermez!
    Fosfot, Formaldehit, Fitalat içermez!
    Dermatolojik olarak test edilir.
    Farmasi Labaratuvarları’nda geliştirilir.
    Hayvansal içeriklerin kullanımı reddeder.
    Tüm üretim süreçleri GMP (İyi Üretim Uygulamaları) Standartları ile uyumludur.
    Nesli tükenmekte olan bitkiler kullanılmaz.
    GDO’lu bitkiler kullanılmaz.
    Hayvanlar üzerinde test edilmez.
    Silikon mutfak gereçleri FDA, TSEK, BFR, LSR, ISO9001 Sertifikalarına sahiptir.
    Mikrofiber bezlerin temizlik etkinliği Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Labaratuvarları tarafından belgelenmiştir.
    Roll-On’lar Alüminyum içermez.
    Skintrends ürünleri “Doğal ve organik Kozmetikler Ecocert Standartları” yönetmeliğine uygun ECOCERT tarafından onay almış hammeddeler içerir.
    http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/

    YanıtlaSil
  9. https://modernpaspall.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

  10. Başarılı bir bitenler yazısı olmuş bende bloğuma beklerim :) https://tavsiyemsi.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...