Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner || Cilt Yenileyici-Aydınlatıcı Tonik

21 Eylül 2016 Çarşamba

Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner || Cilt Yenileyici-Aydınlatıcı Tonik

Herkese merhaba,

Bir süredir buralarda yoktum, verdiğim bu kısa arayı sevdiğim ve uzun zamandır kullandığım bir ürünü sizinle paylaşarak kapatmak istedim.

Çoğu kişide gördüğüm her hafta yapılan maskeler, nem serumları, farklı farklı tonikler pek bana göre değil. Daha çok temiz tutmaya özen gösteren taraftayım diyebilirim bu da tamamen cilt tipime bağlı bir durum. Bir ara size neler yaptığımı da anlatmayı çok istiyorum fakat bugünün konusu Clarins'in cildi aydınlatan ve yenileyen toniği.

Cilt bakımında asitlerin gücünü farkedeli çok değil en fazla 1 sene oluyor. Piyasada bir çok farklı çeşitte tonik mevcut. Fakat en işe yarayanı içerisinde asit olanlar. Sadece bunlar cildin alt katmanlarına ulaşıp cildi yenileyebiliyor.




Clarins'in bu toniği glikolik, salisilik ve tartarik asit içeriyor. Tabi ki bu asitler küçük oranlarda içinde bulunuyor. Yani cildinizi yakmıyor ya da zarar vermiyor. Bu konuda araştırma yaparken büyük markaların asit oranlarını özellikle düşük tuttuğunu öğrendim. Herhangi bir yanlış kullanımdan dolayı başlarına bela almak istemiyorlar anladığım kadarıyla :)




Üstündeki haftada 1-2 kullanın gibi ibareler de bu yüzden. İçindeki asit oranı çok düşük olduğundan ben iki günde bir kullanmayı tercih ediyorum ve bir sorunla da karşılaşmadım.

Bu tonik yüzü gerçekten yavaş yavaş aydınlatıyor. Benim özellikle alnımda kapalı komedon sorunu çok oluyor cilt tipimden dolayı. Bunların küçük olanlarını düzenli kullanımda yok ediyor, daha büyük olanlarını da yüzeye çıkarıyor. En sevdiğim özelliği de bu oldu zaten.






Benim cilt bakım rutinimde hep yerini koruyacak bir ürün. Daha sonrasında asit oranı daha yüksek tonikleri de denemek istiyorum fakat Türkiye'de bu tarz ürünleri bulmak çok da kolay değil. Pixi'nin meşhur Glow Tonic'i de aklımda. Eğer bir gün online alışveriş yapmaya cesaret edebilirsem şu gümrük olaylarından dolayı, alacağım ilk şey.

Burada uygun fiyatlı olarak Watsonslarda satılan Nip+Fab markasını bulabilirsiniz. Ancak tahmin ediyorum ki onun içindeki asit oranı daha düşüktür.

Bu ürünü ben Sephora'dan almıştım. Sevilde, Boynerde ve Tekin Acarda da olduğunu biliyorum. İncelemek isterseniz http://www.boyner.com.tr/urun/clarins-gentle-exfoliant-brightening-toner-125ml-904909-516270910-0-0.html

Sevgiler! :)






10 yorum :

  1. Gerçekten güzel bir ürünmnüş Ece, aslında kullanmak için de tam mevsimi! Aklımda olsun; belki yılbaşında alırım ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Project paninde başarılı olabilirsen kendini ödüllendirebilirsin bence de :) Sevgiler

      Sil
  2. Yeni bir tonik alma peşindeyken ve ne alacağıma karar verememişken bu yazı iyi mi oldu kötü müoldu bilemedim :) ama anlattığın kadarıyla etkileri çok güzel görünüyor. Güle güle kullan,
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Diğer toniklerin cildi temizlemekten başka bir iş yaptığını düşünmüyorum ben açıkçası. Bu yüzden bu tarz bir ürün tercih etmek daha doğru olabilir.

      Sil
  3. Pixi Glow Tonic benim de aklimda, su siralar First Aid Beauty Facial Radiance kullaniyorum. Ulasabilirsen onu da tavsiye ederim, etkisinden memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yazdım :) Teşekkür ederim. Ben de özellikle Glow Tonic'i ve Alpha H'in Liquid Gold'unu merak ediyorum

      Sil
  4. Komedonlari ortadan kaldiriyorsa böyle tonikler süpermis cidden, bende fazla yok ama yinede üc bes var kaybolsunlar bir zahmet :) Pixi Glow u bir süre kullanayim yorum yaparim blogumda mutlaka. Güle güle kullan Clarins tonigi :)

    YanıtlaSil
  5. Komedonlari ortadan kaldiriyorsa böyle tonikler süpermis cidden, bende fazla yok ama yinede üc bes var kaybolsunlar bir zahmet :) Pixi Glow u bir süre kullanayim yorum yaparim blogumda mutlaka. Güle güle kullan Clarins tonigi :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ☺️ Basarılar

    YanıtlaSil
  7. güzel bir ürün, mutlaka bende kullanıcam,
    şuan kullandığım bu karma ciltler için olan tonik
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/cilt-bakimi-k-10156/tonik-k-10127/garnier-tazeleyici-tonik-normal-karma-ciltler-icin-200-ml-u-110393.html#.WH3PZtSLSzc

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...