Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Uygun Fiyatlı Far Önerisi || Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige

18 Mayıs 2016 Çarşamba

Uygun Fiyatlı Far Önerisi || Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige

Günlük hayatta sürekli göz makyajı yapan biri hiç olmadım. Çoğu zaman tek bir renk far ve rimel benim için yeterli oluyor. Eğer bu şekilde bir makyaj yapacaksam tercihimi ya ten renginden ya da kendinden ışıltılı, yanar döner bir fardan yana kullanıyorum doğal tonlardan şaşmamak kaydıyla :)


Bu kış tanıştığım Maybelline Lustrous Beige de öyle bir far. Hem de oldukça uygun fiyatlı!




Rengini biraz koyu bir şampanya olarak tanımlayabilirim. İçindeki bejliği ve kahveliği de net olarak görebiliyorsunuz. Far kendinden ışıltılı olduğu için bu tarz farları en çok parmağımla uygulayıp katlanma bölgesini bir fırçayla dağıtmayı seviyorum. Fırçayla uygulayınca ambalajda gördüğümüz rengi elde edemiyoruz.




Far bazıyla kullandığımda kalıcılığı daha yüksek, ama altında bir baz( kapatıcı veya far bazı) yoksa bu kadar uzun süre kalacağını düşünmüyorum. Ayrıca aydınlatıcı olarak da çok hoş durduğunu söylemem gerek!




Ambalajı oldukça kompakt, son iki yazıdır da ambalajlara takmışım :) , ama daha kaliteli bir ambalaj yapılabilirdi diye düşünüyorum. Düşürdüğümde kırılacak izlenimi veriyor bana sanki biraz...




Lustrous Beige benim kullanmaktan keyif aldığım, tembel günlerin kurtarıcısı, sür çık bir far. Şuan Cosmeticada da indirimdeymiş. İndirimli fiyatı da 8,90. Bu fiyatı kesinlikle hak ediyor. Bir deneyin derim.

Görüşmek üzere!






10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Yaz, kış her zaman kullanılır valla :)

      Sil
  2. Bence doğal tonlarda hafif ışıltılı bir farı göz kapağına uygulayıp sadece maskara sürmek çok şık ve genç duruyor.Bu far da dediğiniz gibi bu makyajlar için çok ideal gözüküyor.Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de aynen öyle düşünüyorum :)

      Sil
  3. Hemen Cosmetica'ya bakıyorum <3 rengi gerçekten şahaneymiş. Far konusunda aynıyız sanırım. Bende daima tek renk ve doğal tonlardan yanayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen baktım ama stok kalmamış :(

      Sil
    2. Gratiste Watsonsta da var ben goruyorum hep :)

      Sil
  4. Bu farı alsam mı almasam mı hep kararsız kalıyorum ama sanırım artık dayanamayacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Gratiste bulabiliyorsunuz arkadaşlar. Zaten burada görünce rengini çok beğenmiştim. Kullandığımda ise tam anlamıyla bayıldım. Bu yaz bundan asla vazgeçmem. Öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Daha önce okusaydım bunu alırdım ama iki gün önce 23-copper fizz rengini aldım,denedim ve buda fena değil

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...