Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Marebelis Klinik'te Hydrafacial Yaptırdım || Hydrafacial Nedir? Klasik Cilt Bakımından Farkı Nedir?

13 Nisan 2016 Çarşamba

Marebelis Klinik'te Hydrafacial Yaptırdım || Hydrafacial Nedir? Klasik Cilt Bakımından Farkı Nedir?

Herkese merhaba,

Cilt bakımı geçtiğimiz yıla kadar benim için olmazsa olmaz değildi. Fakat ne zamanki burnumdaki siyah noktalar, alnımdaki komedonlar baş gösterdi o zaman nispeten düzenli gitmeye başladım. Her cilt bakım seansı benim için adeta kabus oluyor çünkü yüzüm mayın tarlasına dönüyor. Siyah noktaların, sivilcelerin sıkılması cildimi mahvediyor ve daha sonra bazıları da sivilceye dönüyordu. Farklı merkezlerde cilt bakım maceralarım oldu ve çoğu kötü bitti ( yazının devamına fotoğrafını ekleyeceğim) 

Geçtiğimiz günlerde Hydrafacial diye bir uygulama duydum. Amerika'da oldukça popüler olan bu uygulama Türkiye'de son bir yıldır popülermiş. Klasik cilt bakımından çok çekmiş biri olarak bu işlem için Nişantaşında bulunan Marebelis Kliniğe gittim.

Peki Hydrafacial Nedir?

Klasik cilt bakımından farklı olan Hydrafacial'da cildinize buhar verilip herhangi bir sıkma işlemi yapılmıyor. Cildi sadece üstten temizlemek yerine derinlemesine temizlik yapıyor. Zaten işlemden önce aldığım bilgiye göre de bu medikal bir uygulamaymış. Düzenli uygulamada lekeleri gidermeyi, kırışıkları açmayı, ciltteki sebumu dengelemeyi ve problemleri ortadan kaldırmayı vaad ediyor. Hydrafacial'da  öncelikle özel başlıklarla cilde vakum etkisi yaratarak cildi kirden, aşırı yağdan, siyah noktalardan ve birikmiş ölü hücrelerden arındırılıyor. Bu esnada, basınçlı bir püskürtme tekniğiyle gözeneklere gerekli nem, mineral ve antioksidanlar verilmiş oluyor. Yeni nesil cilt bakımı olarak tanımlanan bu sistemde en son cildin ihtiyacına uygun asitli bir solüsyon hazırlanıyor(asit oranı cildin durumuna göre ayarlanıyor) ve led ışıklar tutuluyor.



Fotoğraftan da neredeyse işlemin sonuna gelmiştik ve yüzümde burnumdaki kızarıklık dışında hiç bir sorun yoktu. Bu da benim cildimin çok hassas olmasından kaynaklanıyormuş. İşlemden sonra cildimin adeta nefes aldığını hissettim. Gerçekten temizlikten pırıl pırıl parlıyordu :)




İşleme başladığımızda haznedeki su berraktı. İşlem sonunda yani cildin derinlemesine temizlenmesinden sonra bu hali aldı ( İçinde siyah noktalarımı gördüm, hayır abartmıyorum :) )

İşlemde kullanılan cihaz ise bu;



Bir de, yazının başında söz verdiğim gibi, sonbaharın başında yaptırmış olduğum klasik cilt bakımından sonraki fotoğrafımı eklemek istiyorum. O kızarıklıkların çoğu daha sonra sivilceye döndü. Sıkma yöntemi hem ciltte iz bırakıyor hem de cildin elastikiyetini kaybetmesine yol açıyor. Bu yüzden bir daha eski yöntemleri tercih etmeyeceğim.




Dediğim gibi, ben bu işlem için Nişantaşında bulunan Marebelis Kliniği tercih ettim. Ortamdan ve hizmetten de çok memnun kaldım. 

Uygulamanın fiyatı 500 lira, fakat Mastercard sahiplerine 30 Haziran'a kadar %30 indirim var. Fırsatı incelemek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Ben bu zamana kadar tekrar yaptırmayı düşünüyorum :)

Sevgiler








12 yorum :

  1. Buhar ve sıkılarak yapılan cilt bakımından yılbaşından hemen önce benim de çok canım yandı, burnumun etrafı tahrişten kabul bağladı! O yüzden de bu yazın çok ilgimi çekti. Ben de yakın zamanda Forlle'd ürünleriyle cihazsız bir bakım yaptırıp memnun kalmıştım; ama, bu da gayet hoş bir yöntemmiş. Ücreti biraz yüksek ama etkisine göre değerlendirilebilir diye düşündüm. Sıhhatler olsun sana da, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sürekli yaptırabileceğim bir bakım değil açıkçası ama böyle kampanyalar olduğunda değerlendirilebilir diye düşünüyorum. Yaz başı bir daha yaptıracağım o yüzden. Teşekkür ederim sevgiler <3

      Sil
  2. Ahh o ilk anlattığın saçma şeyi bende yaptırdım cildim mahvoldu ve sıktığı çoğu yerde sivilcelenme oldu ki normalde sivilce sorunum yoktur. Nasıl pişman olmuştum :( Bu uygulamayı duymuştum ama buralarda yapan yer bulamamıştım.. Cildinin temizlenmesine ise çok sevindim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hydrafacial turkiyenin sitesine gir butun yapan klinikler cikiyor :) Tesekkur ederim optum

      Sil
  3. Siteniz çok güzel öncelikle bunu belirtmek istiyorum:) Ayrıca sizin gibi internete ve web sitelerine hakim olan kişiler ile çalışmak isteriz. LR Kozmetik firmasını duydunuz mu bilmiyorum ama şu sıralar Türkiye genelinde çok ciddi paralar kazandıran bir Alman firmasıdır. İncelemek ister ve beraber çalışmak isterseniz eğer size detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ben 1 yılımı tamamladım bu firma ile ve mütevazi bir kazanca sahibim. Dediğim gibi detaylı görüşmek isterseniz sitemden veya e-posta adresimden bana ulaşabilirsiniz iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
  4. Siyah noktalarımı gördüm deyince bir şaşkınlık bindi üzerime bende çok merak ettim şimdi denemeyi çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ece Hn,
    Marebelis kliniğine tel.açtım, kampanyadan yararlanmam için bankadan kod almamı söylediler, durumu biraz garipsedim ama Garanti bankasından kod almak için telefon açtığımda banka sorumlusu, böyle durumlarda asla kod alınmadığını, post makinasından kampanyanın hemen işleme girdiğini belirtti ayrıca Marebelis Kliniği ile ilgili hiç bir kampanyanın bulunmadığını söyleyip durumu şüpheyle karşıladılar. Kliniğe tekrar telefon açtım, kod alma durumu olmadığını ayrıca böyle bir kampanyanın bulunmadığını söylediğimde bana kampanya süresi dolmuştur denildi. Hem sizin yazınızda hemde web sayfalarında 1 Nisan-30 haziran'a kadar kampanya geçerlidir yazıyor. Gittiğiniz yerin lütfen güvenilir olduğuna dikkat edin. Kliniğin bu işlemi şaibeli acaba medikal işlemleri ne kadar güvenilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu duruma şaşırdım çünkü bana aynı fırsat sıtelerinde olduğu gibi kullanabileceğimizi söylemişlerdi. Durumu net bir şekilde öğrenip size geri dönüş yapmak isterim. Size ulaşabileceğim bir mail adresi verebilir misiniz?

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ece Hn merhaba
    Yanlış anlaşılmalara maal vermemek için sizin Garanti Bankasını arayıp Mastercard sahibi olduğunuzu ve Marebelis Kliniğinde ki kampanyadan faydalanmam için kod almam gerektiğini söyleyin ltf, verecekleri cevaptan sonra Marebelis'i arayın. Kampanyanın sonlandığını söyleyecekler fakat sizinde yazdığınız ve verdiğiniz linkte belirttiği gibi 30 haziran'a kadar devam ediyor bilgisi var. Burada kampanyanın süresi önemli değil. Önemli olan Garanti Bankasının bana böyle bir kampanya olmadığını, Marebelis kliniğini böyle bir kampanya çerçevesinde sistemlerinde görmedikleri ve aynen dediklerini aktarıyorum ''durumu şüpheyle karşılıyoruz'' demeleridir. Ben ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum, bu hafta nişantaşın'da başka bir klinikte hydrafacial yaptırıcam, fiyat her yerde aynı min 500, max 550.

    YanıtlaSil
  8. Seans başı ücreti ne kadar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...