Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kozmetik Alışverişim(Sephora,Yurtdışı,Eczane,Watsons,Golden Rose)

5 Ekim 2015 Pazartesi

Kozmetik Alışverişim(Sephora,Yurtdışı,Eczane,Watsons,Golden Rose)

Herkese merhaba :)

Sizlerle son zamanlarda yapmış olduğum kozmetik alışverişini topluca paylaşmak istedim. Farkettim ki alışveriş ve bitenler yazıları en sevdiklerim, bu yüzden artık alışveriş yaptığımda atlamayacağım.

Öncelikle Sephora alışverişim ile başlamak istiyorum.

Naked paletlerin en son çıkanı Smoky Sephoralara geçtiğimiz ay geldi. Ben de %20 indirim döneminde almayı tercih ettim. Ben paleti aldıktan sonra yani geçen hafta Urban Decay'in birlikte çalıştığı pr ajansı bana paleti hediye olarak gönderdi. Böylece şuan iki tane Naked Smoky paletim var. Çok hoş bir durum olmadı benim açımdan yani :) Paletin incelemesini ileride yapacağım için şimdilik içini göstermiyorum. Fiyatı indirimsiz 169 liraydı.


Daha önce Glam Glow maskelerden Supermud'ın deluxe boy testerini denemiştim ve memnun kalmıştım. Siyah noktalara gözle görülür etkisi olmuştu. Yanına bir de tek kullanımlık maske ekledim. Bu arada unutmadan ekleyeyim; Glamglow'un fiyatı 179 liraydı fakat indirim döneminde 199 liraya yükselttiler.


Cildime uygun temizleyici ararken yine eczane markalarına dönmek istedim. La Roche Posay'in hassas ciltler için olan Toleriane serisinden yağlı ciltler için olan temizleyicisini aldım. Fiyatı 47 liraydı.


Dün Golden Rose'dan uzun zamandır beğendiğim 25 ve 27 numarayı aldım. Bu ikisini hiçbir Watsonsta ve Gratiste bulamamıştım. Bayram indiriminden de Revlon'un Sultry isimli rujunu, Loreal'in Volume Million Lashes rimelini ve Note'un Copper isimli kalemini satın aldım. Elimde çok fazla ruj vardı ama bu üçüne daha fazla karşı koyamadım :) Bunların fiyatlarını fişlerini attığımdan net olarak hatırlayamıyorum.


Kaşlarıma bir süredir ekstra özen gösteriyorum ve doldurmadan çıkamaz hale geldim. Düzgün görüntüsü çok hoşuma gidiyor. Annemin arkadaşı Amerikadan geliyordu ve bana ne istersin diye sorunca cevabım Dipbrow Pomade oldu. Dark Brown rengini tercih ettim. Fiyatı 21$dı.


Benim son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişi bu şekildeydi. Kendimi bir süre tutmam gerekecek büyük ihtimalle. Merak ettiğiniz ürünler varsa onlara öncelik tanıyabilirim yorum bırakmanız yeterli.

Görüşmek üzere :)




6 yorum :

  1. Ah urban decay fena olmuş ama o palette çok aşık olunası :)) Naked2 ile arasında kalıp daha risksiz bulduğum 2 yi alıp çıktım :))) Hepsini güle güle kullan tatlım harikalar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bundan önce 2'yi almıştım, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. UD paletin yorumunu bekliyorum güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda :) Tesekkur ederim

      Sil
  3. Çok güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın ^-^ Revlonun rujunu merak ettim, yorumunuzu dört gözle bekliyorum ^-^

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullann süper herpsi! Ben en çok anastasia dipbrow u merak ediyorum rengi konusnda çok kararsızımmm ben de istiyorum da

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...