Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Gülsha Gül Suyu

8 Ekim 2015 Perşembe

Gülsha Gül Suyu

Herkese günaydın!

Gülsha markasıyla tanışmam birkaç ay öncesine, yazısını daha önce yazmış olduğum #guzelligimizannemizden etkinliğine dayanıyor. Marka bize denememiz için gül suyu ve gül yağı göndermişti. Bugün sizlerle gül suyu hakkındaki düşüncelerimi kısaca paylaşmak istiyorum.


En sevdiğim özelliği cam şişede gelmesi ve spreyli olması. Çünkü ben gül sularını ve termal suları makyajımda fondöten ve pudra kullanmışsam yüzümdeki pudralı görünümü hafifletmek için kullanıyorum.

Benim için bir diğer artısı da kokusunun çok hafif olması oldu. Kokusunu beğenmediğim bir ürünü ne makyajda ne de cilt bakımında tercih etmiyorum. Hafif gül kokusu sebebiyle de yazın buzdolabında sakladım ve çok sıcak havalarda kullandım.



Elimde birkaç tane Avene ve La Roche Posay termal su olduğundan bittiğinde bir süre tekrar satın alacağım bir ürün değil. Ancak önümüzdeki yaz mutlaka tekrar edinmeyi düşünüyorum. Şuan sitesinde de bir alana bir bedava kampanyası var.



Markanın ürünle ilgili açıklaması da şu şekilde;
Anneannelerimizin babaannelerimizin bildiği geleneksel gül distilesidir…
Yüksek oranda gerçek gül yağı içerir: olağanüstü yenileyici gücünü bu değerli gül yağına borçludur.
Tüm cilt tiplerine uygun multifonksiyonel bir üründür: tek bir adımda cildi temizler, besler ve nemlendirir.

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...