Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #10

19 Ekim 2015 Pazartesi

Bitenler #10

Merhaba,

Bugün sizlerle yaklaşık iki buçuk ayda bitirdiğim ürünleri paylaşacağım. Her zaman bu kadar çok ürün bitirememekle birlikte bu seferki performansımdan memnun olduğumu belirtmek istiyorum :)

Yazı boyunca yanında ''*'' göreceğiniz ürünler bana firmalar tarafından deneyip yorumlamam için gönderilmiş ürünlerdir.


Moshos Garden Klementin Yüz Maskesi*: Yağlı Ciltler için olan bu maskeyi severek kullandım. Cildimdeki fazla yağı aldı ve dengeledi. Fakat sonuna yaklaştıkça maske anlamadığım bir şekilde çok sertleşti ve kurudu.

Moshos Garden Clay Mask*: Moshos Garden ürünlerini genel olarak çok seviyorum ama bu maskesinden gerçekten hiç memnun kalmadım. Sanırım zaten bu eski seriydi ve artık üretilmiyor. Maskeden bir kaşık alıp su ile karıştırıp kendiniz kıvamlandırdığınız bir maske. Ve ben o kıvamı tabiki hiç bir zaman tutturamadım. Bana pratik gelmedi. Yüzden arındırmasını da kolay bulmadım.

Bioderma  Sebium h20*: Biodermanın yağlı ve karma ciltler için olan makyaj temizleyicisi. Hassas ciltler için olanından daha çok memnun kalmıştım. O yüzden satın alacağım bir ürün olmadı.





Oriflame Vücut Peelingi: Tanecikleri çok büyük olmayan bir peelingdi. Daha yoğun ve büyük olmalarını tercih ederdim. Bu yüzden duş jeli olarak kullandım sadece.

Vichy 3'ü Birarada Makyaj Temizleyici*: Temizleme sütü kıvamında bir temizleyiciydi. Cildim karma ve çoğu zaman yağlıya dönük olduğundan bu tarz ürünlerle makyajımı temizlemiyorum. Göz makyajımı temizlemekte kullandım. Kötüydü diyemem ama çok da iyi değildi.

Numis Med İntim Temizleyici Jel: Yaklaşık 2 yıl önce almıştım ve çok bereketli çıktı. Bu bölgenin temizliği için mutlaka bunun için geliştirilmiş olan temizleyicileri kullanıyorum. Şuan başka bir markaya geçtim.



Oriflame Kuru Şampuan: Hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Sıktığımda sadece saçıma saç spreyi sıkıyormuşum gibi hissettirdi. Saçımdaki yağı almadı. Batiste kuru şampuanları tek geçerim.

Urban Care Bakım Köpüğü: Saçlarım bu köpüğü çok sevdi! Ben bakım yapan çeşidini seçtim bir de bukleli saçlar için olanı vardı. Saçlarımı çok güzel yumuşattı ve vanilyalı kokusuyla beni mutlu etti. Bu ürüne dair söyleyecebileceğim tek olumsuz şey mekanizması yüzünden midir bilmiyorum daha içinde ürün olmasına rağmen ürün artık gelmiyor.

Palmer's Vücut Nemlendiricisi: Bu da kokusuyla beni mutlu eden ürünlerdendi. Mis gibi kakao kokuyor ve çok iyi nemlendiriyordu. Benim için kışın kullanılabilecek nemlendiriciler grubuna giriyor.



Oriflame Milk&Honey El Kremi: Oriflame'in bu serisi çok sevdiğim bir seri ve bu el kremini de nemlendirmesi ve kokusu bakımından sevdim. Şuanda da bu serisinin sıvı sabununu ve saç maskesini kullanıyorum.

Lapitak Ayak Bakım Kremi*: Lapitak ürünlerini #guzelligimizannemizden etkinliği sayesinde deneme fırsatı buldum. Şuana kadar denediğim en iyi ayak kremi diyebilirim. Nem vermesi, topukları onarması açısından daha iyisine rastlamadım. Denk gelirseniz mutlaka bakın derim.

Kiehl's Avokadolu Göz Kremi: Bu bitirdiğim ikinci kutum. Nemlendirmesini sevsem de başka arayışlara girdim. Fakat yine dönüp dolaşıp bunu alacağıma eminim.




Topcoatlar: Topcoat olmadan oje süremediğimden sıklıkla bitiriyorum. En sevdiğim Golden Rose oldu fakat heryerde bulunmadığından Rimmel London ile devam ediyorum.



Estee Lauder Double Wear Concealer&Mascara: Kapatıcısının örtücülüğü yüksekti, sevdiğim bir kapatıcı oldu. Rimelini ise hiç sevmedim benim kirpiklerimde neredeyse hiç bir etkisi olmadı. Ne uzunluk verdi ne de dolgunlaştırdı. Şuan Ykmlerde tekrar satılmaya başlamış.

Nars Radiant Creamy Concealer: Herkes çok seviyor ama ben bu kapacıyı sevemedim. Evet benim sevdiğim gibi kapatıcılığı yüksekti ama sanki göz altlarımla bir türlü bütünleşemedi. Yine de kullanıp bitirdim.

Mac Prolongwear Concealer: En en en çok sevdiğim kapatıcı. Çizgilere dolma yapmaması, yoğun olmasına rağmen beauty blender ile uyguladığımdaki doğal duruşu... Bir süre satın almayacağım ama bir gün mutlaka tekrar alacağıma eminim.




Revlon Lash Potion Rimel*: Bu rimelden gördüğünüz yerde koşarak uzaklaşın. Ne dolgunluk veriyor ne de uzatıyor. Kirpikleri boyadığından bile şüpheliyim.

Max Factor Rimel*: Max Factor'un bu rimerlinden memnun kaldım. Fırçası plastikti ve küçüktü. Bütün kirpikleri çok güzel kavrıyor, dolgunlaştırıyordu. Önerebileceğim rimeller arasında.

Görüşmek üzere!


1 yorum :

  1. makyajkolika.blogspot.com.tr/ BENİM BLOGUMU DA TAKİP EDERSENİZ SEVİNİRİM:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...