Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Tom Ford Ruj || Cherry Lush

30 Eylül 2015 Çarşamba

Tom Ford Ruj || Cherry Lush

Merhaba :)

Bugün sizinle 2 aydır sahip olduğum bir rujdan bahsetmek istiyorum. Fiyatını hak ediyor mu etmiyor mu yorumlarımı ise yazının sonuna saklayacağım.




Yapısını bilmedem önce Tom Ford rujlarda beni en çok çeken detay ambalajlarının şıklığıydı. Rujun tasarımı, altın kaplama görünümündeki ambalajı oldukça çekici. Üzerindeki TF yazısı birkaç kullanımdan sonra silinmiş olsa da hoş bir detay olmuş. Bu görüntüyü bozmaya kıyamadığım için açıkçası bir kaç gün dokunamadım. 

Yapısı çok yumuşak, oldukça rahat sürülüyor. Bunun yanında da oldukça opak. Tek katta bile istediğim rengi alabiliyorum. Bendeki Cherry Lush rengi kırmızı-pembe diye tanımlayabileceğim bir renk. Günlük olarak kan kırmızısı dudaklarla dolaşmaktan çekindiğim için benim için güzel bir alternatif oldu.



Dudağımdaki duruşu da bu şekilde; dudak kalemi kullanmadım.



165 liralık fiyatına değer mi değmez mi konusuna gelecek olursak, benim şahsi fikrim bu yapıda ve renkte piyasada yarı hatta çeyrek fiyatına benzer rujlar bulabileceğiniz. Fakat eğer kozmetikte lüksü seviyorsanız koleksiyonunuzda olması gereken bir parça olarak görüyorum Tom Ford rujları :) Bir de unutmadan ekleyeyim. Bir ruja yatırım yapacaksanız bunun her gün kullanacağınız nude bir ruj değil de daha iddialı bir renk olması gerektiğini düşünüyorum. 

Sevillerde ve Debenham'slarda bulabilirsiniz.


11 yorum :

  1. Ambalajı cidden çok şıkmış. Başka markalardan da aynı renk bulunabilecek olsa da makyaj koleksiyonunda olması gereken bir ürün bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her makyajsever de olmalı diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Çok pahalı :( lüksü sevenler için güzel bir renk :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Harika ama bir ruj için pahalı ama lüksü kim sevmez dimi :))

    Güle güle kullan çoook yakışmış :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz pahalı evet ama benim de sürekli tercih edeceğim bir marka değil zaten. Arada bir alınabilir :)

      Sil
  4. Çok pahalı :( lüksü sevenler için güzel bir renk :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. ben de aynı şekilde aklımdan geçirdim. Hiiiiç kıskanmadım :)

      Sil
  6. Rengi, ambalaji cok guzel bayildim!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...