Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Moshos Garden Grande Soothing Toner || Tonik

3 Eylül 2015 Perşembe

Moshos Garden Grande Soothing Toner || Tonik

Geçtiğimiz aylarda Moshos Garden'dan içlerinde yeni ürünlerinin olduğu bir paket almıştım. Moshos Garden ürünlerini temiz içerikli, vegan ve cruelty free olmaları dolayısıyla çok seviyorum ve bu yüzden de neredeyse her ürününe sahibim. Bugün de o paketin içinden çıkan toniği inceleyeceğim.


Toniğin en sevdiğim tarafı sadece bitki özlerinden ve bitki sularından oluşmuş olması. İçinde alkol bulunmuyor. İçinde aynısefa çiçeğinin olması bana Kiehls'in bir toniğini hatırlattı hani şu içinde yapraklar bulunan..


Her cilt tipine uygun olduğu yazıyor. Karma cildimi kurutmadı veya yağlandırmadı. Çok güzel bir kokusu var, ıhlamur gibi kokuyor. Alkol içeren yüzümü cayır cayır yakan toniklerden sonra çok iyi geldi. 


Ürün içeriği:

Aqua, * Myrtus Communis (Myrtle) Leaf Water, Rosa Damascena (Rose) Flower Distillate, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Boswellia Carteri (Frankincense) Resin Extract, * Sodium PCA

Cilt bakımında doğal ürünleri tercih edenlere bu toniği ve diğer Moshos Garden ürünlerini öneririm. Dediğim gibi neredeyse bütün ürünlere sahibim dilerseniz onlardan da bahsedebilirim :) Bu toniği daha detaylı incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 




10 yorum :

  1. Resmen denemediğim tonik kalmadı ama kendime uygununu bulamadım hiç :( Cruelty free olması hoşuma gitti. Sanırım buna da bi şans vereceğim :)
    Bu arada bloguma beklerim :)
    www.damlatuzun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Blogunu takibe aldım

      Sil
  2. Deneyecegim kesinlikle takipteyiiiiz cok tesekkur ederim yararli yazi :))))))))

    YanıtlaSil
  3. merak ettim doğrusu deneyeceğim :) bu arada ben yeni başlıyorum blog olayına sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bugüne kadar bir sürü tonik denedik fakat istediğimiz sonucu alamadık. Bu ürünü de mutlaka deneyeceğiz çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler ! Bloğumuza bekleriz :)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler. Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Gratislerde bulunuyor mu yoksa sadece internet sitelerinden mi aliniyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi internet sitesinde bulabilirsiniz

      Sil
  7. Gratislerde bulunuyor mu yoksa sadece internet sitelerinden mi aliniyo?

    YanıtlaSil
  8. Ben de şimdi sepete ekledim satın alıyorum Ece'cim.
    Yazı için ellerine sağlık. <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...