Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Too Faced Chocolate Bar Far Paleti

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Too Faced Chocolate Bar Far Paleti

Merhaba!

Bugün sizlerle elimdeki en sevdiğim far paletlerinden biri olan Too Faced Chocolate Bar'ı tanıtacağım. Biliyorsunuz ki Too Faced geçtiğimiz sene Türkiye pazarından çekildi. Bu palet de ilkbaharda Sephoralar'a sınırlı sayıda Hot Now ile geldi. İlk başlarda çok önemsemesem de mağazaya gidip yakından görünce rüyalarıma girdi diyebilirim.



Kabul etmek gerekirse beni ilk çeken özelliği çikolata şeklindeki ambalajı oldu. Far paletinin kapağını açtığınızda da sizi mis gibi bir kakao kokusu karşılıyor.

Palette 16 adet far bulunuyor. Bunlardan sadece 6'sı mat geri kalanı ise ışıltılı/sedefli. Paletin en sevdiğim özelliklerinden biri de mat olan ve ışıltılı olan ten renklerinin gramajının daha büyük olması. Bu renkler daha sık kullanıldığı için çok mantıklı geldi bana.




Palet benim en çok tercih ettiğim renklerden oluşuyor. Kahvenin, altının ve bordonun en güzel tonlarını barındırıyor. Tek bir palette ihtiyacım olabilecek her renk düşünülmüş gibi adeta.

Farların renk vermesi ise şu şekilde; kimi renkler çok iyi renk verirken 2-3 tanesi çok iyi renk vermiyor ve yapıları çok tebeşirimsi. Ben hep far bazı kullanarak makyaj yaptığım için renk vermelerini ve kalıcılıklarını arttırmış oluyorum.

Palette en sık kullandığım renkler bu bölümdekiler. Özellikle orta sıradaki karamel ve yanındaki ışıltılı şampanya için gördüğüm en pigmentli ve gözde güzel duran farlar diyebilirim.


Buradaki orta sıradaki sağdaki bordo da kahvelerle kombinlendiğinde ortaya çok hoş bir görüntü çıkıyor. Fakat onun yanındaki mor paletin en kötü rengi. Gözünüze tebeşir alıp sürmüşsünüz gibi bir his yaratıyor sürerken.



Paletteki her rengin de bir ismi var ama bu ilk aldığınızda üstünde jelatinle birlikte geldiğinden ben o kısmı attım. O yüzden sadece swatchlarını göstereceğim. Baz kullanmadan renk vermelerini de bu şekilde görmüş olacaksınız.





Bu tonlardan hoşlanıyorsanız yurt dışına çıktığınızda bu palete bakmadan geçmeminizi öneririm. Elimdeki neredeyse bütün far paletlerini dağıttığımdan böyle bir palet almak benim açımdan çok mantıklıydı.

Herkese mutlu bir hafta dilerim.

Fotoğraflar için Onur Özdemir'e teşekkür ederim.

13 yorum :

  1. son zamanlarda en sevdiğim palet :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer göz makyajı yapacaksam benim de elim hep buna gidiyor :)

      Sil
  2. Senin instagram paylaşımında görüp galiba ben de gidip Sephora'da kurcalamıştım çok beğenmiştim!
    Cesaret edersem ben de alacağım sanırım, renkler harika.
    Güzel günlerde kullan!
    Firuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sınırlı sayıda geldi ama bulabilirsen al derim

      Sil
  3. Paletleri çok sevsemde kullanmaya gelince öylece kalıyor :( alır mıyım valla alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bazı şeylerin sırf çekmecemizde durması bile mutlu ediyor

      Sil
  4. Paletleri çok sevsemde kullanmaya gelince öylece kalıyor :( alır mıyım valla alırım :))

    YanıtlaSil
  5. Paletleri çok sevsemde kullanmaya gelince öylece kalıyor :( alır mıyım valla alırım :))

    YanıtlaSil
  6. renkler şahane görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım bu paleti çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  8. bende bunu geldiği gün ilk alan üç kişiden biriydim. hatta biz aldıktan bi kaç gün sonra resmi olarak satışa başlandı öylede elimiz uzundur :) ama sevmedim. öyle sıkıcı geldi ki bloga bile yazmak istemedim. bence the balmlardan bi farkı yok. bana aşırı övmüşlerdi ama tam da senin dediğin gibi tebeşirimsi

    YanıtlaSil
  9. çok istediğim bir palet :))

    YanıtlaSil
  10. Favori paletimdir kendisi :) bu arada bloğuma beklerim sevdayilmazz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...