Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Impress Takma Tırnak Uygulaması || Öncesi-Sonrası

13 Ağustos 2015 Perşembe

Impress Takma Tırnak Uygulaması || Öncesi-Sonrası

Takma tırnaklara karşı hep önyargılı olmuşumdur. Nedeni bana çok yapay gelmesi ve hoş bir görüntü sergilememesi. Geçen hafta Beliz Kozmetik'ten bir paket aldım ve içinde Impress takma tırnaklar da bulunuyordu.



Impress takma tırnakları çok merak ediyordum çünkü diğer takma tırnaklardan farkı yapıştırıcıya ihtiyaç duymamanız. Tırnağın arkasındaki bandı çıkardığınızda tırnağın arkasının zaten yapışkan olduğunu görüyorsunuz. Böylece yapışkanla tırnağınızı yıpratmamış oluyorsunuz.

Tırnakları uygulayabilmek için kendi tırnaklarımı dibinden kestim ve törpüledim. Özellikle tırnaklarımın kötü olduğu bir zamanda uygulamayı tercih ettim, yani manikür zamanımın yaklaştığı zamanı.



Tırnaklarımı içinden çıkan mendille sildikten sonra tırnak boyutuma uyan takma tırnakları ayırdım ve yapıştırdım. Bu işlem tırnaklar kendiliğinden yapışkanlı olduğundan çok kısa sürdü.
Takma tırnakları uyguladıktan hemen sonraki hali. Bana gelen paketteki tırnaklar kendiliğinden frenchliydi. Ben bu görüntüyü çok da doğal bulmadığımdan üzerine oje sürmeyi tercih ettim. Bir de tırnak yatağıma büyük gelen kısımları uyguladıktan sonra hafifçe törpüyle düzelttim.



Üstüne 2 kat OPI Lincoln Park After Dark isimli ojeyi sürdüm. Yüzük parmağıma da Models Own Southern Lights'ı uyguladım ve topcoat sürüp işlemleri bitirdim.






Daha önce gördüğüm takma tırnaklara göre oldukça doğal durduğunu düşünüyorum. Üstünde 1 hafta kullanılabileceği yazıyor. Ne kadar dayandığını denedikten sonra bu yazıyı güncelleyerek sizinle paylaşacağım. Impress tırnakları Watsonslarda bulabilirsiniz. Beliz Kozmetiğe bana deneme şansı verdiği için teşekkür ederim.

Siz Impress takma tırnakları nasıl buldunuz?



6 yorum :

  1. dün de yazmıştım frenchden çok daha güzel böylesi ben de tırnaklarımı kestirir kestirmez deneyeceğim :-))

    YanıtlaSil
  2. Aslında fena değilmiş, hatta bu takma tırnaklara nail art yapıp takması hoşuma gidiyor, insan bazen kendi tırnaklarına yapamıyor da, hazır yapıp takmak aslında güzel olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Ece gerçekten çok güzelmiş.:) Uzun zamandır tırnak sorunları yaşıyorum. Bunlar kurtarıcı olabilir. Hele bir hafta kullanılıyorsa.:)

    YanıtlaSil
  4. Üzerine oje sürünce gerçekten daha doğal durmuş, tırnakları uzamayanlar için ideal :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten doğal ve modern olmuş . Blogunu da çok begendim takibe alıyorum . Daha kaliteli, fit, huzurlu bir yaşam için yazılarımın olduğumu bloğuma da beklerim :)
    http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. gerçekten doğal ve modern olmuş . Blogunu da çok begendim takibe alıyorum . Daha kaliteli, fit, huzurlu bir yaşam için yazılarımın olduğumu bloğuma da beklerim :)
    http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...