Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Dermologica Daily Microfoliant || Peeling

26 Ağustos 2015 Çarşamba

Dermologica Daily Microfoliant || Peeling

Cilt bakım rutinimde peeling kullanma konusunda her zaman çekimser oldum. Cildim hassas aynı zamanda da sivilceye çok yatkın.

Daha önce denediğim peelinglerden bahsedecek olursam Kiehl's in Pineapple&Papaya Facial Scrub'ını kullanıp memnun kalmıştım çünkü tanecikleri çok çok küçüktü ve yüzümü rahatsız etmememişti. Ancak arındırmak konusunda pek etkili olduğunu düşünmediğimden tekrar satın almadım. Daha sonra Yves Rocher'ın meşhur kayısılı peeling'ini denedim. Kokusu gerçekten harika, mis gibi kokuyor. Onun da taneciklerinin çok iri olduğunu düşündüğümden bütün yüzüme değil de sadece burun bölgeme ve çeneme uygulamaya başladım. Bu tarz peelinglerin maksimum haftada 1 uygulanması daha doğru.

Cildiniz hassassa uygun peeling bulmanın çok zor olduğunu düşünüyorum. Dermologica'nın Daily Microfoliant'ı da bu ihtiyacımıza cevap veren bir ürün.


Bu peeling daha önce alışmadığımız tarzda bir ürün. Toz formunda, elinize döküp su ile aktive edip kullanıyorsunuz. Kremsi bir hal aldığında kullanıma hazır hale geliyor. 1 dakika boyunca yüzünüze dairesel hareketler ile uyguladıktan sonra yıkıyorsunuz. O kadar ince bir peeling ki adın da anlaşılabileceği gibi her gün kullanıma uygun, mikro düzeyde eksfoliasyon yapıyor.






Sivilcelere, izlere herhangi bir etkisini görmedim ama ilk kullanımda bile yüzünüzün aydınlandığını hissediyorsunuz. Sitesinden faydalarını okurken içinde cilt aydınlatıcı kompleks ile cildi aydınlattığı, daha temiz bir his yarattığı yazıyordu. Bu konudaki vaadini yerine getiriyor.


İçeriği ise şu şekilde;


Microcrystalline Cellulose, Talc, Sodium Cocoyl Isethionate, Disodium Lauryl, Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Colloidal Oatmeal, Oryza Sativa (Rice) Bran, Oryza Sativa (Rice) Starch, Allantoin, Papain, Salicylic Acid, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Camellia Sinensis, Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Cyclodextrin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Limonene, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Cross polymer, Methylparaben, Titanium Dioxide

Bendeki 13 gr'lık deluxe boyu. Ürünün normal boyutu 75 gr ve fiyatı 270 lira civarında. Bu yüzden benim tekrar tercih edeceğim bir ürün malesef değil. Hem yeni ürün denemeyi sevdiğim için yeni bir peeling denerim hem de onun yerine istediğim başka birşeyi almak bana daha mantıklı geliyor.

Sevgiler :)




2 yorum :

  1. bede de var düzenli kullanmam lazım ama işe yaraması için :-)))

    YanıtlaSil
  2. Deneyeceğiz umarım memnun kalırız :)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...