Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Derma E Çok Amaçlı Yağ || Cilt,Saç,Tırnak

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Derma E Çok Amaçlı Yağ || Cilt,Saç,Tırnak

El ve saç bakımına çok önem veriyorum. Bu yüzden de tırnaklarım için her gün, saçlarım için her duştan sonra yağ kullanıyorum.

Bugün de sizlere özellikle tırnak eti bakımı için yaklaşık 3 aydır kullandığım Derma E yağdan bahsetmek istiyorum.


Bu yağ aslına bakarsanız hem ciltte hem saçlarda hem de tırnaklarda kullanılabiliyor. Fakat karma ve hatta zaman zaman yağlıya dönük cildime fazla geleceğini düşündüğüm için bu şekilde hiç kullanmadım.

Tırnak etlerime her gece yatmadan uyguluyorum ve etleri yumuşattığından manikür zamanım gelmiş olsa bile daha düzgün bir görüntü oluşturuyor. Tırnak etine kullanımında en sevdiğim nokta ise diğer yağlar gibi emilmeden öylece kalmaması. Uyguladıktan sonra yağın emildiğini görüyorsunuz. Böylece sabah uyandığınızda yastığınıza, yorganınıza bulaştığını görmemiş oluyorsunuz  :)


Saçlarıma ise duştan sonra çok az bir miktarda uyguluyorum. Burada önemli olan miktarı fazla kaçırmamak, yoksa fazla geldiğinden saç da yağlanmış gibi gözüküyor.


İçeriğinde argan, jojoba ve kukui yağı bulunuyor.


Unutmadan eklemek gerekirse Derma E hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Bu yüzden bu konuda hassas olanlara gönül rahatlığıyla önerebilirim.

5 yorum :

  1. Cok hos bir ürünmüs, bende tirnaklarima sürmek icin bir yag almam gerekiyor, tirnak etlerim cok kurudu maalesef, buna benzer bir ürün bulsam bari almanyada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka vardır, gece yatmadan tırnaklara yağ sürmek çok farkettiriyor

      Sil
  2. Canim instagramda aylardir seni takip ediyorum ama blogun oldugunu sadece bugun farkettim :)
    Ben bu yagi alip yuz icin kullanacaktim ama cildim karma oldugu icin biraz karasiz kaldim. Tirnak icin baska bir yag kullaniyorum suan. Belki sac icin olabilir...
    Urunle ilgili guzel yorum icin tesekkur ederim :)
    Sevgiler...

    www.theladiesdelight.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğenmene sevindim <3 Ben de takibe alıyorum şimdi

      Sil
  3. Ne kadar tam olarak? Fiyat açısından

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...