Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #9

11 Ağustos 2015 Salı

Bitenler #9

Merhaba!

Bugün sizlerle yaklaşık iki buçuk ayda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim.



Good Things Temizleyici'den hem yüzümü nazikçe temizlemesi hem de temiz içerikli, vegan bir marka olması sebebiyle çok memnun kaldım. Krem formunda olduğundan şimdi değil de kışın almayı düşünebilirim. Detaylı yazısı burada. Kiehls'in Pineapple&Papaya Facial Scrub'i ise ilk aldığımda çok severek kullandım. Kokusu çok güzel ve tanecikleri oldukça ince ve küçük. Yarısından sonra daha iri tanecikli peelinglerden hoşlandığımı farkettim. Bu tarzda olanlar sanki yüzümü yeterince arındırmıyor gibi geliyor. Unutmadan Kiehls ambalajlarını atmayıp mağazaya götürürseniz size deluxe boy ürün veriyorlar. Bu yüzden şimdilik ambalajını saklayacağım.



Oriflame Optimals Tonikten de memnun kaldım diyebilirim. Bu tarz tonikleri makyajımı çıkardıktan sonra kalıntıları temizlemek için kullanıyorum. Bundan başka ekstra bir özelliğini veya zararını görmedim. Şimdi de bunun yüz yıkama jelini kullanıyorum. Ondan da aynı şekilde memnunum. Sephora Facial Mist'i 2 sene kadar önce alıp çekmecemin derinliklerine hapsetmişim. Özellikle son 6 aydır makyajımı yaptıktan sonra pudralı görüntüyü alması için kullandım. Şimdi bunun yerine gül suyu kullanıyorum. O da bitince Mac Fix+'ların yeni çıkan çeşidi olan hindistan cevizliden alacağım <3



Ceradolin Su Bazlı Losyon benim için çok sıradandı. Bu su bazlı olan çeşidi olduğundan vücudum için nemlendirmesini de çok iyi bulmadım. Sanırım ben kokulu nemlendiricileri daha çok seviyorum. Oriflame Activelle Deodoranttan da memnun kaldım. Güzel kokuyordu ve terlemeyi engelliyordu. Yine denk geldikçe ve ihtiyacım oldukça Oriflame'den satın aldığım ürünlerden. Isana Deo Creme krem formunda bir deodorant. Gerçekten bunu sürdüğünüzde asla ter ve kötü koku olmuyor. Bendeki bitmedi ama kullanım ömrünü çoktan bitirdiğinden çöpe gidiyor.


Palmolive Akdeniz Bitkileri Duş Jeli ve bu serinin diğer çeşidi bana Watsons tarafından gönderilmişti. Bu çeşidini çok çok sevdim çok taze kokuyor. Lavanta kokusu sevmediğimden diğer çeşidini beğenmedim. Faberlic Lip Balm bence yapısı çok yoğun ve dudakları onarmak adına hiçbir şey yapmayan gereksiz bir üründü.


Essence To Die For Palet benim acemilik zamanlarımda aldığım ve bu zamana kadar severek kullandığım bir paletti. Fakat daha fazla kullanmayacağım için elimin altında durmasını istemiyorum. Detaylı yazısı burada. Real Techniques Miracle Complexion süngeri 1 seneden fazla kullandım ve artık ömrünü doldurdu. Bunun yerine beauty blender aldım ve o çok daha iyi. Maybelline Kaş Kaleminden 3-4 tane bitirdim. Tekrar satın almayı düşünmüyorum çünkü çok yumuşak olduğundan çok çabuk bitiyor. İçinde kızıllık olmayan kahverengi kalem öneriniz varsa ve paylaşırsanız çok memnun olurum. Burts Bees Naneli Lip Balm'ı ise zorla kullanıp bitirdim. Neden bu kadar beğenildiğini anlayamadığım ürünlerden. Bence Blistex bundan kat kat daha iyi.

Normalde bitenlerimde pamuk ve mendil paylaşmıyorum ama bunlardan kısaca bahsetmek istedim. Ipelena Pamuklardan çok memnun kaldım. Boyutu kullandığımız Benri pamuklardan daha büyük ve daha kalın. Bu yüzden artık bunları alacağım. Yine aynı markanın Oje Temizleme Pedleri de oldukça pratik. Bazen dışarıda ojem soyuluyor ve ben eve gidip çıkarmak için dakikaları sayıyorum. Bu konuda kurtarıcı oldu. Beauty Formulas Makyaj Temizleme Mendili de makyajımı güzel çıkarıyordu. Tabiki hiçbir şey kalmadan temizlemiyor tek başına ama bir yere giderken yanıma almak için tercih edebileceğim bir mendil oldu.

7 yorum :

  1. Ece'cim, ben Amway Artistry'nin kaş kalemini kullanıyorum. Taupe rengi gayet küllü, kızıllık olmayan, güzel bir renk. Hoş, biraz pahalı olabilir diğer kalemlere göre ama 4. kez alıyorum ve performansını o kadar beğeniyorum ki hiç değiştirmeyi düşünmüyorum. Aklında olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda Loreal de vardı ama o zaman buna bakayim. Çok teşekkürler <3

      Sil
  2. Şu krem deodorantları ben de çok merak ediyorum. Pek sağlıklı gibi gelmiyor ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isana temiz içerikli diye biliyorum. Buna bakabilirsin bence

      Sil
  3. oo başak aklıma amway soktu :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınız çok faydalı , oriflame nin toniklerinden ben de memnunum :)
    Benim bloguma da beklerim http://mavikamelya.blogspot.com.tr
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...