Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Vichy Ideal Soleil Çok Yüksek Korumalı Ultra Akışkan Yüz Kremi SPF50

12 Temmuz 2015 Pazar

Vichy Ideal Soleil Çok Yüksek Korumalı Ultra Akışkan Yüz Kremi SPF50

Herkese günaydın!

Kendimi bildim bileli güneş kremi kullanma konusunda oldukça tembelimdir. Yüzümü yağlandırdığı,  yüzümden aktığı ve emilmediği için kullanmaktan hep kaçındım. Fakat son 2 yılda güneşin zararlı etkileri konusunda daha da bilinçlendikçe yaz kış güneş kremi kullanmanın önemini kavradım.

Bu yaz yüzüm için kullanabileceğim yapısı ince, koruması yüksek bir krem arıyordum ve Vichy Ideal Soleil Çok Yüksek Korumalı Ultra Akışkan Yüz Kremi SPF50 ile tanıştım. 



Bu güneş kreminden ilk beklentim hızlıca emilmesi ve cildimi makyaja hazır hale getirmesiydi. Yani makyajımı yapmak için dakikalarca bir kremin emilmesini beklememeliydim. Cildimi temizleyip Vichy Ideal Soleil'i sürdüğümde yaklaşık 1 dakika içinde cildim makyaja başlamaya hazır hale geldi. İlk testimi böylece geçmiş oldu.



Aradığım ikinci özellik ise sıcak havaya maruz kaldığımda cildimden akıp gitmemesi ve korumasını sürdürmesiydi. Cildimi yağlandıracağından çok korkmuştum fakat yağlandırmadı. Gündüzleri artık jel formüllü nemlendiricim yerine dışarı çıkarken bu güneş kremini kullanıyorum. Akma yapmadığı gibi makyajımı da bozmuyor. 

Yapısının ne kadar ince ve akışkan olduğunu göstermek için de bu iki fotoğrafı çektim. Çok kolay yayılıyor ve yayıldıktan sonra ciltte beyaz bir tabaka oluşturmuyor.




40 ml olmasına rağmen ambalajı oldukça ince ve kompakt. Cilt makyajı yapmadığım günlerde çantama atıp gün içinde tazeliyorum.

En uygun fiyatlı güneş ürünlerini Turuncu Kasa'da bulabilirsiniz.  Çok fazla çeşit var ve diğer dermo kozmetik siteleriyle ve eczanelerle kıyaslama yaptığım zaman oldukça avantajlı olduğunu söyleyebilirim.  Bu güneş kreminde de şuan %40 indirim var ve fiyatı 35.94 TL. 

Sevgiler :)

3 yorum :

  1. Şu güneş kremlerinin sivilce yapmayanı ve yağlandırmayanını bulmak o kadar zor ki. Geçen sene bioderma kullanıp hiç memnun kalmamıştım, bu sene la roche posay'in light versiyonuna geçtim tam aradığımı buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma onu da yazdım. Bunu bitirebilirsem ona bakayim

      Sil
  2. merhaba :) evet şu güneş kremi bulma işi başa bela :( birçok şey denedim önceden ama bu yaz içinde nivea'nın bronzlaştırıcı etkili olan güneş kremini denemeye karar verdim, kokusu beni cezbetti sanırım :) etkisini ise göreceğiz zamanla :) ama vichy ürünlerine güvenim her daim vardır, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...