Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Urban Decay Naked 2 || Far Paleti İncelemesi

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Urban Decay Naked 2 || Far Paleti İncelemesi

Merhaba!

Urban Decay'in far paletlerini, Naked kapatıcısını ve fondötenini kendimi bildim bileli çok merak ediyordum. Geçtiğimiz aylarda Sephora'nın Urban Decay'i ülkemize getirmesiyle birlikte Naked 2 far paletine sahip olmuş oldum.

Naked paletler Urban Decay'in en ünlü ürünleri. Ben de bugün kısaca Naked 2 hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım, bu ünü hak ediyor mu bundan bahsedeceğim.


Far paletinin ambalajının pembe altın ve metal olması oldukça şık duruyor. Ayrıca kapattığınızda da ''çıt'' diye oturma sesi geliyor. Yani seyahatler için uygun diyebilirim.


Palette 9 adet ışıltılı, 3 adet mat olmak üzere 12 far bulunuyor.

Farlar yumuşak ve renk vermeleri oldukça güzel. Palette gördüğünüz rengi göz kapağınızda elde etmek için tek kat sürmeniz yetiyor. Naked 1'in aksine paletteki renkler soğuk renkler. 

Foxy Naked Basics'te de bulunan mat bir ten rengi. Bu paletle makyaj yaptığımda kaş altıma kullanıyorum. Half Baked altın rengi, Bootycall ışıltılı ve şampanyadan daha açık beyaza daha yakın bir renk, Chopper ise paletteki en sevdiğim sıcak bir kahve-turuncu, Tease soğuk bir gri, Snakebite ışıltılı bir toprak rengi yine sevdiklerimden. 


Sırasıyla; foxy, half baked, bootycall, chopper, tease, snakebite, suspect, pistol


Suspect yine altın rengi ama bu sefer daha soluk, içinde grilik de var, Pistol yeşile dönük bir gri, Verve tam bir gümüş, Ydk ışıltılı bir bronz, Busted ışıltılı koyu kahve, Blackout ise tam bir kömür siyahı.



Sırasıyla; verve, ydk, busted, blackout


Bunlara ek olarak paleti satın aldığınızda içinden meşhur Primer Potion far bazlarının her çeşidinin deneme boyuna sahip oluyorsunuz. Hepsinin içinden iki kullanımlık çıkıyor ve bir fikir oluşturması açısından güzel. Far paletinin içinden çıkan fırçayı da kullanışlı buldum diğer paletlerin içinden çıkan fırçalarla kıyasladığım zaman.

Siz Naked 2'yi nasıl buldunuz? Naked üçlüsünden favoriniz hangisi?

Fotoğraflar için Onur Özdemir'e teşekkür ederim.

2 yorum :

  1. ben nakedlerden sadece bunu satın almadım ama şimdi nedense diğerlerini sattım ve sadece bunu istiyorum :) açgözlğlğk mu zevkim mi değişti bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde benim de sadece bu kalmıştı. Hepsini istiyoruz işte sorun orada :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...