Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essie Find Me an Oasis Dupe || Alix Avien 278

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Essie Find Me an Oasis Dupe || Alix Avien 278

Merhaba!

Geçtiğimiz haftalarda yazdığım Essie Fiji muadili oje çok ilgi görünce bugün de başka bir küçük keşfimden bahsetmek istedim :)

Mint rengini yaza çok yakıştırıyorum ve sıklıkla kullanıyorum. Essie'nin Find Me an Oasis ojesi de tam olarak benim zevkime uyan bir mint. Ben formüle ediyor olsam tıpatıp aynısını yapardım diyebilirim.

Alix Avien'in 278 numarasıyla da neredeyse birebir aynılar. Farklı olan tek nokta fiyatları.



Yapısını daha önce kullandığım ojelerden biraz daha sulu buldum ama bu beni zorlamadı. Her oje gibi şişedeki rengi almak için bunu da 3 kat sürdüm ve üstünden cila ile geçtim.


Bir de Essie Find Me an Oasis ile olan benzerliğini göstermek istiyorum.






Fotoğraf http://www.beautezine.com/essie-resort-2014-collection-review-swatches/ den alıntıdır.

Bu seri hoşunuza gittiyse pahalı ojelere bulduğum uygun fiyatlı alternatifleri paylaşmaya devam edebilirim.

Sevgiler

5 yorum :

  1. Mint rengi ojeler kesinlikle yaza en çok yakıştırdığım ve her yaz yenilerini aldığım ojelerden :) 278 numaralı ojeyi de bulursam deneyeceğim mutlaka :D Alix Avien shine plus serisinden 270 numara da Essie mint candy apple isimli ojenin bir ton kadar koyusu hatırladığım kadarıyla.Bu tarz paylaşımlara devam edin lütfen çünkü sırf rengini ve duruşunu çok beğendim diye yana yakıla oje aramak zor olabiliyor bazen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dediğinize de bir bakayim :) Mint Candy Apple'ı çok beğeniyordum.

      Sil
  2. Bunlar birbirine gerçekten benzemiyor :/ ya da benim göremediğim bir benzerlik var :) Essie soğuk tonlu bir gri-beyaz, alix avien ise açık bir mint gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız seçtiğim fotoğrafta öyle çıkmış :) Görsellerden bakarsanız daha sağlıklı sonuçlara ulaşabilirsiniz.Ben de yazıyı güncelleyeceğim bu yüzden

      Sil
  3. Buypasa.com açılıyor! Flo marka yüzlerce ürün kampanyalı fiyatlarıyla sizlerle. Detaylı bilgi için https://ucretsizdukkan.com adresine uğrayabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...