Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essie Fiji Dupe || Pastel 08

7 Temmuz 2015 Salı

Essie Fiji Dupe || Pastel 08

Herkese merhaba! :) Essie Fiji'yi ne kadar sevdiğimi artık duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Bu yüzden de Essie markası ülkemizden çekildiğinde en çok üzülenlerden biri de bendim. Daha önce hiç bir markada bu renkte bir ton görmemiştim. Ne beyazdı ne pembeydi ve elleri çok güzel gösteriyordu.

Geçtiğimiz günlerde Gratiste dolanırken gözüme Pastel 08 ilişti ve o an ambalajından bile birbirlerine çok benzer olabileceklerini anladım. Eve gelip denediğimde ise adeta şok oldum çünkü Fiji'den hiç bir farkı yoktu. (Fiyatı dışında tabiki, Essie ojeler 27 lira Pastel 2.5 lira)


Ojenin tek olumsuz yani aynı Essie Fiji de olduğu gibi bu pürüzsüz, dalgasız görüntüyü yakalamak için 3 ince kat halinde sürmeniz gerekmesi. Onun dışında kalıcılığı, görünüşü hakkında diyecek bir sözüm yok. Ojeleri maksimum 3 günde bir değiştiriyorum zaten.


Ben ojelerimin üstüne son zamanlarda Golden Rose'un Quick Dry Top Coat'ını uyguluyorum. Ojelerim hem çok parlak oluyor hem de çok çok kısa bir sürede kurumuş oluyor.


Daha önce Essie Fiji ile ilgili paylaşımları da buraya ekliyorum ve son yorumu size bırakıyorum :) Herkese güzel bir gün dilerim!






14 yorum :

  1. bu renkler çok zarif ve hep tercih ettiklerim harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiklerim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Epey benziyormuş cidden, güle güle kullan! Bu arada Golden Rose top coat'u ben de kullanıyorum, gerçekten başarılı bir kurutucu. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz geç keşfettim ama kolay kolay bırakmam. Öpüyorum :)

      Sil
  3. Bende ilk fırsatta alayım Sağol Paylaşım için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Duygucum :) Ben çok sevdim sen de benim kadar seversin umarım

      Sil
  4. Tırnaklarda bu tarz renkleri çok seviyorum ama 3 kat sürmeye üşeniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülü seven dikenine katlanır diyorum :) Ben de üşeniyorum aslında ama bu görüntü için değer

      Sil
  5. çok güzel bir renk elleri ne kadar temiz göstermiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en sevdiğim ojelerim arasına girdi bile

      Sil
  6. En bayıldığım tonlar... Açık bej ve açık toprak tonları arası olanlar... Hem kibar hem de temiz bir görüntü sağlıyor. Ben Pastel'in en çok Nude serisindeki 22 Mocha ve 27 numaralı ojesini kullanıyorum... Bunu da hemen kapacağıma eminim !

    http://gozdebirkardesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel renkler sanada çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  8. dalgalı görünüm veren ojelerin altına bir kat mat oje sürüyorum ben tek kat bu ojelerden surunce muhteşem bir yoğun oluyor

    YanıtlaSil
  9. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Olympus ürünlerinde cazip fırsatlar ve detaylı bilgi için; http://sanalmagaza24.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...