Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Nemlendirici Şampuan

26 Temmuz 2015 Pazar

ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Nemlendirici Şampuan


Daha önce Yaşam Dükkanından ve organik Miss W ürünlerinden şurada bahsetmiştim. Bugün de ECO Cosmetics'in nemlendirici şampuanından bahsedeceğim.

Temiz içerik özellikle saç ve cilt ürünlerinde son aylarda daha da çok ilgimi çeker oldu. ECO Cosmetics'in bu şampuanı da sentetik parfüm, boya, koruyucu, PEG, paraben, silikon ve petrol türevleri içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve vegan bir şampuan.



Yaşam Dükkanında ise bu şampuan için şöyle denmiş : ''Kuru, yıpranmış saç ve saç derisini besler. Zeytin yaprağı ve ebegümeci ekstratı yıpranmış saçları güçlendirir ve hassas saç derisini korur. Zeytin yaprağı ile zenginleştirilmiş formülü ile saçları ağırlaştırmadan besler. Ebegümeci ekstratı saç derisini yumuşatır ve kurumasını engeller. Kuru ve yıpranmış saçlar için önerilir.''




Gelelim benim deneyimlerime;

  -Şampuan renksiz yani şeffaf. İçeriğine rağmen belirgin, rahatsız edici bir kokusu yok.

  -Deneyenler bilir doğal içerikli şampuanlar saçta yeterince köpürmez. Bu şampuan o tarz içerikli şampuanlara göre daha çok köpürüyor. Bu detay benim için önemli çünkü köpürmediği zaman saçlarım temizlenmemiş gibi hissediyorum.

  -Saçlarımı yıkama sırasında sertleştirmedi, birbirine dolandırmadı. Kullandığım doğal şampuanlarda bu sorunu çokça yaşadım. Saçlarım çözülmesi zor bir yumak halini alırdı içinde saçı yumuşatan herhangi bir şey olmadığı için. Nemlendirici şampuan olduğundan böyle bir sorunla karşılaşmadığımı varsayıyorum.

 -Saç derimde bir soruna yol açmadı. Fakat saçlarımın kırık olan uçlarını da düzeltmedi. Zaten hiç bir şampuanın ya da saç bakım ürününün meydana gelmiş kırıkları onarabileceğine inanmıyorum. Sadece geçici olarak yumuşatıp daha iyi gözükmesini sağlıyorlar.

  -İçeriğinin %100 doğal kaynaklardan üretilmiş olması, içeriğinin %99,5'inin organik tarım ile yetiştirilmiş olması kullanırken içimi rahatlatıyor. Saçlarıma iyi davrandığımı düşünüyorum bu yüzden bu ürünü kullanırken :)

  -Saçlarımı her gün yıkadığımdan çok sık şampuan bitiriyorum. Çok sık şampuan bitiriyorsanız 29 liralık fiyatı sizin için de çok avantajlı olmayabilir. Bir dahaki sefere de hacim veren çeşidini denemek istiyorum. (Ürünler 200 ml)



Benim ECO Cosmetics şampuanıyla ilgili deneyimim bu şekilde. Bu bittiğinde saçlarımın hacime ihtiyacı olduğundan hacim veren çeşidini alacağım. Siz daha önce bu markanın şampuanlarından denediniz mi? Saçınıza iyi gelip gelmeyeceğinden emin değilseniz Yaşam Dükkanı'nda bu şampuanların seyahat boyları da satılıyor. Bu şekilde fikir sahibi olabilirsiniz.

Görüşmek üzere!




4 yorum :

  1. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu takip etmeye yeni başladım, değindiğiniz konular benimde ilgi alanım aslında. Spesifik olacak farkındayım ama göğüs büyütme ve vajina daraltma cerrahi operasyonları hakkında bilgilendirici paylaşımlar yapılabilirmi..

    YanıtlaSil
  3. Estetik cerrahi konusunda operasyonlar hakkında bilmek istediklerinizi yazarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim, öncelikli önerim (hastalarımıza ön tavsiyemizdir ) psikolojik açıdan göğüs büyütme
    ya'da kepçe kepçe kulak estetiği vb operasyona kendinizi hazır hissetmenizdir.

    YanıtlaSil
  4. @murderweb , göğüs büyütme ve Cerrahi estetik operasyonlar hakkında bilgi almak isterseniz bize'de bekleriz.Bu tarz operasyonlar için karar verme aşamasındaysanız mutlaka uzman görüşü alın, söylencelerle hareket etmeyin.
    www.gogusbuyutme.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...