Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Note Mattemoist Lipgloss || 402 Numara

22 Haziran 2015 Pazartesi

Note Mattemoist Lipgloss || 402 Numara

Likit mat rujlara sevgim artarak devam ediyor. Bugün de bu kategorideki son keşfim olan Note'un Mattemoist likit rujlarından 402'yi inceleyeceğim.

Bu ruj benim Note ürünleriyle ilk tanışmam oldu. Diğer likit rujlar gibi sürdüğünüzde parlak bir görünümü var fakat saniyeler içinde matlaşıp saatlerce yerinden oynamıyor.


Likit mat rujlarda benim en çok dikkat ettiğim konu dudağımda ağırlık yapmaması. Birkaç yıl önce Mac'in Pro Longwear serisinden böyle bir ruja sahiptim ve ne zaman sürsem sanki dudağıma bir şey yapışmış gibi hisseder çıkarmak için ıslak mendil arardım. 

Note da böyle bir sorunla karşılaşmadım. Sanırım son yıllarda artık daha iyi formüle ediliyorlar...


Bendeki 402 numara tam anlamıyla bir gül kurusu. Benim rujda en çok tercih ettiğim pembe tonu bu oluyor. (Mac Brave'i ve Nars Audicious rujlardan Anita'yı çok sevmemden anlaşılıyor) Hem kışın hem yazın kullanabileceğim bir ton.


Kalıcılığı oldukça iyi. Diğer likit rujlardan farkı ise denediklerimin arasında dudaklarımı kurutmanın asksine yumuşak bırakması oldu. 2 saat sonra aynaya baktığınızda dudaklarınızda kuruluk, çatlama vs görmüyorsunuz.


Kışın kesinlikle daha koyu tonlarını da deneyeceğim.

12 yorum :

  1. Güle güle kullan canım rengi çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sitenizi çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle Çok Güzelsiniz Bunu belirtmek istedim her zaman böyle kalın :=)
    Malatya Haber Sitesi Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  4. sanırım bende yarın sürcem kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sür bakalım. Ben bu ara hep bunu kullanıyorum

      Sil
  5. Harikaymış yahuu 😊 kendi bloguma da beklerim henüz yeniyim www.hulyaninsirlari.blogspot.com 🙏❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu izlemeye aldım. Başarılar :)

      Sil
  6. Ya ne güzel renkmiş ki bu :) Dudağı kurutmaması büyük bi artıymış doğrusu, en sinir olduğum durum ya yapış yapış ya da kupkuru bırakan dudak ürünleri, orta yolu bulan birileri çıkmış sonunda :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir renk sizede çok yakışmış ve hemen gittim bir tane aldım :) bloguma beklerim http://aslicevikmakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, sitenizi harika buluyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Harika Blogları" arasında görmek isteriz. www.blogumharika.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.


    Web : http://www.blogumharika.com
    Mail: iletisim@blogumharika.com
    Tel : +902123127066

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...