Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Miss W Organik Göz Farları || Mat Kakao ve İnci Beji

3 Haziran 2015 Çarşamba

Miss W Organik Göz Farları || Mat Kakao ve İnci Beji

Geçtiğimiz haftalarda Yaşam Dükkanı'ndan Miss W ürünlerinden oluşan güzel bir paket aldım. Miss W bir Fransız markası ve içinde organik, temiz içerikli ürünleri barındırıyor. Birçok kozmetik markasından farkı Ecocert ve Cosmebio organik sertifikalarına sahip olması.

Aldığım pakette iki adet far, allık ve fondöten bulunuyordu. Ben ilk önce farları denedim. Bugün 002 inci beji ve 014 mat kakaodan bahsedeceğim..


Farların yapısı oldukça yumuşak. Tek sürüşte pan'de gördüğüm rengi elde edebildim. Yumuşak olmasına rağmen göz altlarıma dökülmedi fakat uygularken hafif toz toz olduğunu farkettim. 

Mat Kakao



İnci Beji




İnci bejini göz kapağına tek başına uygulamak için çok sevdim. İçinde hafif ışıltılar bulunuyor. Mat kahveyi de genellikle eyeliner olarak uyguluyorum.
Farların yapısı yumuşak, dağıtılması oldukça kolay. Kalıcılıklarında her zaman far bazı kullandığım için bir sorun yaşamadım.


İçerik listesi de bu şekilde. Farların içinde talc bulunmaması hoşuma gitti. Önceden dikkat etmediğim bir konu olsa da artık elimden geldiğince içeriğe de bakmaya çalışıyorum.



Farların blogger sunumları bu şekildeymiş ama yurtdışındaki bloglardan incelediğime göre satın aldığınızda da sade, şık ve küçük bir ambalajda geliyor. Sizin için bulduğum bir örneği buraya tıklayarak görüntüleyebilirsiniz :)

Miss W farları Yaşam Dükkanından 29 TL'ye satın alabilirsiniz. Ben bunların dışında bir de inci açık mor çeşidini çok beğendim.

Sevgiler :)




8 yorum :

  1. Farlarin yapilari cok guzel gozukuyor temiz icerik ve uygun fiyat bir sans verilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farlarda pek bulunmuyor böylesi :)

      Sil
  2. Bu farlar işk çıktığından beri bu İnci Beji ile Mat Şeftali'de gözüm var; şimdi bir de kahvesi düştü aklıma... Saçma sapan harcamayı bırakırsam üç rengi de alıp yeşille birlikte MAC palete koyup mutlu mesut hayatıma devam edeceğim 😂 güle güle kullan, öperim çok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Mac paletime koydum bunları. Aklın yolu bir :) İnci beji gerçekten çok hoş

      Sil
  3. Doğal içerikli ürünlerin artık daha kolay ulaşılabilir olması çok güzel :) Renkler de harika görünüyor canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yavaş yavaş çoğalmaya başladılar. Ben de seviniyorum buna. Öptüm ^^

      Sil
  4. inci beji gerçekten çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim o oldu. Daha kullanışlı bir de diğerindem

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...