Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Couleurs Ürünleri || İlk İzlenimlerim

26 Haziran 2015 Cuma

Couleurs Ürünleri || İlk İzlenimlerim

Couleurs Türkiye'de üretilen henüz çok yeni bir kozmetik markası. Ürünlerin üretimini QNet Türkiye gerçekleştiriyor ve ürünler cruelty-free yani hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Yeni yeni kozmetik markaları çıkınca ve üstüne bir de Türk üretimi olunca ülkemizde de bu sektörün gelişmeye başlaması beni çok sevindiriyor. Bu konuyla ilgili eleştirebileceğim tek şey markanın ismi oldu. Türkçeye çevrildiğinde ''renk'' anlamına gelen Couleurs'ın telaffuzu bizim için oldukça zor.

Couleurs'un şuan için rujları, allıkları, pudraları ve far paletleri bulunuyor. İleri de ürün yelpazesini genişletecekler. Ürünlerin ambalajları da oldukça şık. Nars'ın kauçuk ambalajlarına benziyor.Ben de bugün elimde olan ürünlerini hakkındaki ilk izlenimlerimi paylaşacağım.


Far Paleti 51 Numara: 51 numaralı palette yumuşak renkler bulunuyor. Farlar yumuşacık ve oldukça pigmentli. Hatta uzun zamandır bu kadar yumuşak bir farla karşılaşmamıştım diyebilirim. Renkler her gün kullanabileceğim tarzda renkler. Far bazı ile kullandığım için kalıcılıkları hakkında yorum yapamayacağım ama far bazıyla gayet iyi iş çıkarıyor.





Pink Venom Allık 71 Numara: Allık da yine far paletindeki renkler gibi, renk vermesi çok iyi. Kendinden ışıltılı bir yapısı var. Özellikle yazın kullanmaya çok uygun.







Pudra 82 Numara: Bu pudranın da ışıltılı bir yapısı var. İçindeki ışıltılar çok net görülebiliyor. Pudrayı yüzümdeki makyajı sabitlemek ve yüzümü matlaştırmak için kullandığımdan bu pudra benim istediğim şekilde sonuç verir mi bilmiyorum. Bu konuda yorum yapabilmek için daha çok denemem gerekiyor.




Ruj 13 Numara: Rujların ne mat ne de sheer bir yapısı var. Sürümü de oldukça kolay. Renk çok tatlı bir pembe. Fakat sanki benim ten rengime çok yakışmadı. Benden daha açık tenlilerde çok hoş duracağını düşünüyorum.




Ürünler hakkındaki ilk izlenimlerim oldukça olumlu oldu. Umarım söyledikleri gibi ürün yelpazelerini genişletirler ve biz de deneyimleme fırsatı buluruz :)


15 yorum :

  1. blogunuza ve içtenliğinize bayıldım doğrusu :) blogume beklerim daha yeniyim http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Keşke telaffuzu kolay bir isim seçselerdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, benim de eleştirebileceğim tek yönü o oldu

      Sil
  4. Rujun ambalajina bayildim ��

    YanıtlaSil
  5. Bütün ürünlerin ambalajını çok şık buldum ben açıkçası :)

    YanıtlaSil
  6. Renkleri çok hoş, iyi günlerde kullanın paylaşım için teşekkürler :)
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Yeni bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bloğunuzu keyifle takip ediyorum:-)paylaşımlarınız çok güzel bende birşeyler yazıyorum bloğuma beklerim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tra

    YanıtlaSil
  9. Ambalajı,türk markası olması ve en önemlisi de cruelty free olması gerçekten güzel.Allık ve far paleti güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir inceleme olmuş çok beğendim :) Kısa zamanda edinip ben de kendi blog sayfamda inceleyebilirim umarım :)
    http://gozdebirkardesler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Sitenizi yeni keşfettim. Ürün incelemeleri bloguma sizi de beklerim :) http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. allığın rengine bayıldım :)
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...