Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #8

8 Haziran 2015 Pazartesi

Bitenler #8

2 aylık bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Bu sefer diğer bitenler yazılarıma göre daha kalabalık bir yazı oldu..


Aussie 3 Minute Miracle saç köpüğü saçlarınıza duşta uyguladığınız ve sonra duruladığınız bir bakım köpüğü. Saçlara hacim vermeyi vaad ediyor. Böyle bir etkisi benim saçlarımda kesinlikle olmadı. Fakat çok çok güzel koktuğundan ve saçları yumuşacık yaptığından bu amaç için kullanılabilir. Batiste kuru şampuan ise en sevdiklerimden. Yenisini alacağım..



Avene termal suyun ufak boyundan bitiridim. Termal suları makyajımı bitirdikten sonra yüzüme sıkmayı seviyorum. Özellikle bir tercihim olmuyor o an hangisini istersem onu alıyorum. Bunu da küçük boy olduğu için çabuk bitirdim. Caudaile makyaj temizleme suyunu pek sevmedim. Sanki yüzümde yapış yapış bir his bıraktı. Bu yüzden tekrar satın almayacağım. Cyrene kimyasal peeling'i severek kullandım. Detaylı yorumlarıma buradan ulaşabilirsiniz. Oriflame Love Nature serisinin toniklerini seviyorum. Makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü yıkamadan önceki adım olarak uyguluyorum. Bir nevi son temizlik de diyebiliriz. Şuan Optimals serisindeki toniği kullanıyorum ve onu daha çok sevdim. Nonique göz kremi ise oldukça sevdiğim bir krem oldu ve çok uzun bir süre gitti. Tekrar Kiehl's in göz kremine döndüğümden tekrar almayacağım. Ancak vegan ve cruelty free bir göz kremi arayışında olanlar çok memnun kalacaktır. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.



Organique vücut peeling'i güzeldi ama o fiyatı hakkettiğini düşünmüyorum. Watsonslarda satılan Imperial Leather markasının bu duj jeline ise bayıldım! Eline sıktığınızda ve vücudunuza sürdüğünüzde köpük kıvamında olup yavaş yavaş o alıştığımız dus jeli kıvamına geliyor. Çok eğlenceli bir ürün. Palmolive'in bu body butter duş jelinden üzgünüm ama nefret ettim :( Biliyorum seveni çok ama ben böyle yapay kokuları sevmiyorum.



Oje düzelticileri pratik buluyorum bu yüzden aynısından tekrar aldım. Maybelline kaş kalemi en sevdiğim, her bitenler yazımda da olacak muhtemelen. Sonuna geldiğinizde kırılıyor ve içi bu şekilde boş çıkıyor ondan memnun değilim sadece. Wet'n Wild kaş jelini tam 1 sene kullandım ama artık çok pislendiğinden atıyorum. Yenisini aldım bile, yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Make up Forever'ın makyaj bazını çok sevdim fakat artık bu üründen satılmadığı için maalesef alamayacağım. Oriflame The One en sevdiğim rimellerdendi. Ara ara alıyorum mutlaka. Elimdeki diğerlerine fırsat vereceğim. Wet'n Wild Brulee far ve Walking on Eggshells paleti de çöpe yolluyorum. Brulee'yi tamamen bitirdim. Diğerini de çok fazla kullandım ama elimdeki Too Faced Chocolate Bar'da aynı renkler olduğu için artık bunu kullanmayacağım.

Sevgiler :)

12 yorum :

  1. bloğunuza bayıldım cok şeker nonıque göz kremini bende merak ediyorum bu arada bende sizi bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy palete üzüldüm renkleri güzelmiş :( palmolive body butter'lar herkeste farklı etki bıraktı anlaşılan, çikolata sevmeme rağmen ben de çikolatalısını sevmemiştim. Ama vanilyalısı çok güzel kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paleti baya kullandım ama elimde aynı renkler var bir de kapağını kapattıkça üstteki renk çatladı, ortalığı kirletsin istemiyorum. Çikolatalısı çok fenaydı cidden

      Sil
  3. o paletler ilk çıktığında, insanlar almak için birbirini eziyordu. Zaten bir çoğunda aynı renkler var. Ne o olacak bizim halimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli aynı renkleri kullandığımız halde neden bu kadar çok paletimiz var ben de bilmiyorum :)

      Sil
  4. Baya ürün bitirmişsin :)

    Batiste kuru şampuanları merak ediyorum.Hakkında hep olumlu yorumlar duyuyorum.

    Oriflame The One Maskarayı ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste'i öneririrm kullandığım kuru şampuanlar içinde en iyisi

      Sil
  5. Batiste'yi bende alıp kullanacağım çok güzel şeyler duydum :)
    Ve bende sizin gibi Palmolive duş jellerine ısınamadım o nasıl yoğun bir koku öyle? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste'ten çok memnun kalacağınıza eminim

      Sil
  6. Aussie nin 3 minute miracle light saç köpüğünü satın alabilirim. Paylaşımlar için teşekkürler bu arada bloğunu takipteyim ben de beklerim :) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Batiste kuru şampuan çok merak ettiğim bir ürün. fiyatı nedeniyle bugüne kadar düşünmedim fakat değer diyorsunuz sanki değil mi? :) http://xn--bakmlkelebek-34bc.blogspot.com.tr/ beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...