Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Project Pan #2 Ürün Bitirme Projesi

7 Mayıs 2015 Perşembe

Project Pan #2 Ürün Bitirme Projesi

Herkese merhaba :)

Bu aralar makyaj koleksiyonumda küçülmeye gittim. Kullanmadığımı farkettiğim ürünlerimi (bunlar özellikle far paletleri ve rujlar) etrafıma dağıttım. Ben far paletlerimi azaltmaya çalıştıkça ilginç bir şekilde daha da arttılar. Önce ben merakıma yenik düşüp Too Faced Chocolate Bar aldım, daha sonra da çok sevdiğim biri bana Urban Decay Naked 2 hediye etti :) Elimde sadece çok sevdiklerimi bırakmaya çalışıyorum ben de bu yüzden.

Geçtiğimiz aylarda yine bir bitirme projesi yapmıştım ve ürünlerin hepsini bitirmiştim. Yine az kalan ve beni çok zorlamayacak ürünlerden seçmeye çalıştım. Çünkü hepsinin az az durması canımı sıkmaya başladı. Bir önceki bitirme projeme buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bakalım bu sefer hangi ürünleri seçmişim?


Nars Angelika Allık: Bitirme projemin en çılgın ürünü kesinlikle bu oldu. Sevdiğim bir allık ama uzun zamandır bende bitiremesem bile en azından dibini görmek istiyorum.


Make Up For Ever HD Pudra: Aldığım yılbaşı setinin içinden çıkmıştı, küçük boy bir pudra. Elimde daha çok sevdiğim sabitleme pudraları olduğu için bitirmek istiyorum. Pratik olmayışını sevmiyorum.


Essence Palet- To Die For: Yine çook uzun zamandır bende olan bir palet. Bir zamanlar göz makyajında far olarak sadece bunu tercih ederim ( o zaman büyük far paletleriyle tanışmamışım tabi) İki rengi bitirmeyi hedefliyorum. Diğerlerine zaten hiç dokunmadım gibi bir şey.


Estee Lauder Double Wear Kapatıcı& Burts Bees Lip Balm: Estee lauder kapatıcı yüksek örtücülükte ve benim sevdiğim tarzda bir kapatıcı. En açık rengini aldığım için yüzümde aydınlatmak istediğim bölgelerde kullanıp nemli bir süngerle dağıtıyorum. Bittiğinde Mac light boost aydınlatıcı kalem almayı düşünüyorum. Burts Bees lip balm da zaten uzun süredir bitirmeye çalıştığım bir ürün. Bir daha naneli olanını tercih etmem dudaklarımı yakıyor.


Mac Brave Ruj: Bu ruj artık benimle bütünleşti diyebilirim, dudağında ne var diye soranlara verdiğim yanıt kendisi :) Yaklaşık 1 senedir bende. Elimde buna çok benzeyen Nars'ın Anita isimli ruju olduğundan bunu artık bitirmek istiyorum.


Başarıyla bitirmeyi planladığım bitirme projem bu şekilde. Umarım pes etmem ve makyaj çekmecem biraz da olsun hafifler :)

Sevgiler

8 yorum :

  1. Ben de estee lauder'ın bi koyu rengini almıştım bitmiyor bitmiyor! çok da yoğun yapısı :) Sana kolay gelsin bebişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun sevdiğimden sıkıntı değil ama cidden bitmiyor ya :)

      Sil
  2. Böyle yazılar gördükçe bende hemen ürün bitirmek için hevesleniyorum.Kolay gelsin size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok hevesleniyorum bitenler yazılarına özellikle

      Sil
  3. Merhaba... Sizi yeni açılan Moda ve Güzellik sitemize davet edebilir miyim acaba :)
    Gelmenizden mutluluk duyarım. Görüşmek dileğiyle :))
    Modaland - Moda Platformu

    YanıtlaSil
  4. Merhaba takibinizdeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...