Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kiehl's Clearly Corrective Dark Circle Perfector #kiehlsformulleri

1 Mayıs 2015 Cuma

Kiehl's Clearly Corrective Dark Circle Perfector #kiehlsformulleri

Birçok kadın gibi ben de göz çevremden şikayetçiyim. Göz altımda genetik olarak morluk var ve bu malesef uyku, yemek düzenimle de alakalı değil. Bu yüzden de her gün göz altı kapatıcısı kullanıyorum. Her yeni çıkanı ve bana uyabileceğini düşündüğüm kapatıcıyı deniyorum.

Bundan yaklaşık 2 ay kadar önce Kiehl's bana ulaştı ve göz çevresindeki morluğu hedefleyen Spf'li bir ürün göndermek istediğini söyledi. O zamandan beri de ürünü kullanıyorum, hakkındaki düşüncelerimi aktarmaya hazırım :)

Ürün bana ulaştığında instagramdan bu şekilde paylaşmıştım.


Kısaca ürünün özelliklerinden ve vaad ettiklerinden bahsettikten sonra kendi deneyimlerime geçeceğim.


Kiehl'sin bu yeni ürünü için en kısa tanımlama spf30 içeren göz çevresi bb kremi. Uygulandığında göz altında aydınlık ve koyu halkalarda gözle görülür düzelme vaad ediyor. 

Krem elime geçmeden önce bunun göz çevresindeki morluğu azaltan bir bakım kremi olduğunu düşünmüştüm bu yüzden elime geçtiğinde şaşırdım. Çünkü bir kapatıcı gibi renkliydi.

Ürün 15 ml'lik küçük bir tüple geliyor ve Spf 30 içeriyor. Bu yüzden özellikle baharda ve yazın kullanmak için çok uygun. Hafif ve pudralı bir bitişi var. Yapısı oldukça ince ama fazla kaçırdığınızda çizgilere doluyor. Altına nemlendirici de kullanılabilir. Kremin tek renk olduğunu hatırlatmakta da fayda var.


Gelelim benim en için en önemli bölüme yani kapatıcılığına. Bu göz çevresi bb kreminin neredeyse hiç kapatıcılığı yok. Tabiki hiçbir şey sürmemişsiniz gibi de gözükmüyor, hafifçe rengi eşitliyor diyebiliriz. Sürdüğünüzde daha sağlıklı gözüküyor göz altlarınız. Hatta bu aralar okul makyajım Clearly Corrective Dark Circle Perfector ve kaş kaleminden oluşuyor. Benim tavsiyem almadan önce mağazadan tester alıp denemeniz. Çünkü böyle ürünlerde tatmin edicilik kişiden kişiye çok değişiyor.
Kapatıcılığını dövmemi ne kadar kapattığından görebilirsiniz.




Kısacası yazın göz çevreme spfli,  hafif bir şeyler süreyim zaten göz altlarımda da pek sorun yok diyorsanız tam sizlik bir ürün. Göz çevremde koyu halkalar çok diyorsanız tek başına yeterli gelmeyecek bir ürün. Makyajıma özenmek istediğim günlerde kapatıcımın altına çok az bundan da geçiyorum. Benim için en çok verim aldığım yöntem bu oldu. Fiyatı 109 lira. Kiehl's mağazalarında bulabileceğiniz gibi http://www.kiehls.com.tr/ den de telefonla sipariş verebilirsiniz.

Sevgiler :)

6 yorum :

  1. Ben de alışverişim sırasında tester aldım ama yapısı çok kuru. Benim göz çevrem de kuru olunca sonuç pek hoşuma gitmedi. Elimde ki tester bitene kadar kullanacağım ama aklıma Skin ceuticals'ın yeni çıkan sof30 göz kremi takıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun altına nemlendirici sürüp kullananlar da varmış. Öyle denediğimde sonuç daha iyi oldu ama ince sürmek lazım her koşulda :)

      Sil
  2. Ekip kurarak ve urunleri %30 indirimle satin alip satarak kar yapmak icin ucretsiz oriflame uyesi olabilirsiniz ve boylece daha cok urun deneyebilirsiniz :) http://tr.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=2835881

    YanıtlaSil
  3. benimde genetik olarak göz altı morluklarım var bu kremi kullandığınızda göz altı morluklarda azalma oldu mu? bu benim için önemli ona göre alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli olarak uzun süre kullanmadım ama göz altı morluklarına etki edeceğini düşünmüyorum açıkçası

      Sil
  4. benimde genetik olarak göz altı morluklarım var bu kremi kullandığınızda göz altı morluklarda azalma oldu mu? bu benim için önemli ona göre alacağım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...