Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kaş Kalınlaştırma Maceram + Kaşlarımı Nasıl Dolduruyorum?

15 Mayıs 2015 Cuma

Kaş Kalınlaştırma Maceram + Kaşlarımı Nasıl Dolduruyorum?

Kalın kaş modası özellikle son 2 yıldır oldukça popüler. Kaşlarda doğallığa dönüş başladı ve kaş kontürü yaptıranların sayısı da bu sebeple hızla arttı. Çok değil bundan 7-8 ay önce oldukça ince, kavisli, şekli yüzüme uymayan kaşlarım vardı. Elime daha önce ne bir kaş farı ne de kaş kalemi almıştım çünkü biliyordum ki doldursam da o görüntüyü düzeltemeyecektim bu yüzden de kaşlarını dolduranlara her zaman özeniyordum.

Aslına bakarsanız kaşlarım kendiliğinden çok ince değildi ama çok sık alınmaktan ve yanlış alınmaktan istediğim gibi çıkmamaya başlamıştı. Sürekli aldırıyordum ve kestiriyordum çünkü minik minik çıkmaya başladığındaki görüntü hiç hoşuma gitmiyordu..

İnstagramda kaş kontürü yapanları takip ede ede ben de artık kalınlaştırmaya karar verdim. En olmadı ben de bu yönteme başvururum dedim. Öncelikle bu sürecin hiç kolay olmadığını söylemeliyim. Özellikle ilk 2 ay kaşlarım kötü bir halde gezdim. Kaşlar diğerlerinin boyutuna gelene kadar aşağıya doğru düşüyor. Bu uzama aşaması biraz zahmetli olsa da sonuç için değer diye düşünüyorum. Elime cımbızı daha az almaya başladım ve sadece kenarlardan çıkanları almaya gayret ettim ( ne kadar zor olsa da ). Kaşlarımı alan kişiye de bu isteğimi belirttim ve kaşlarımı kavisli değil de düz kesmeye başladık.

İlk 2 aydan sonra yeterince memnun kalmadığımı farkedip kaşlarımı alan kişiyi değiştirdim ve farklı bir kuaföre gitmeye başladım bu iş için. Gittiğimde kaşlarımın formunun düz olmasını istediğimi ve bu şekilde almasını ve ne olursa olsun inceltmemesini rica ettim. Neyse ki gittiğim makyöz bu konuda çok iyi çıktı ve kaşlarım ilk alımda bile çok değişti. Öğrendiğim en önemli şeylerden biri kaşların kuyruk kısmını da almak oldu. Oradaki kaşlar ifademi aşağıya çekiyordu ve istediğim düz formdan beni uzaklaştırıyordu. Bu sürecin sonuna dogru da haftada 2-3 kez kaşlarıma Moshos Garden'ın saçlar için olan argan yağlı ve ylang ylang içeren serumundan sürdüm.

Tam 1 sene önce çektiğim bir fotoğrafı ve dün çektiğim bir fotoğrafı birleştirdim ve farkı görebilirsiniz. Dediğim gibi ifadeyi yukarı çekmek açısından kuyruk kısmını da almak çok işe yarıyor. Şuan kaşlarım neredeyse istediğim formda. Sadece iki kaş arasında ufak bir farklılık kaldı onun da zamanla kapanacağını düşünüyorum. Artık kaşlarımı düzenli olarak iki haftada bir aldırdığımı da eklemek istiyorum.



Kaşlarımı nasıl doldurduğum konusuna gelecek olursak;



İlk önce kaşlarıma The Balm'ın Put a Lid on it far bazını uyguluyorum. Bu biraz ilk bakışta garip gelebilir fakat kaşınıza sürdüğünüz farın veya kalemin kalıcılığını büyük ölçüde arttırıyor. Sonrasında Maybelline'in kaş kalemiyle boşlukları çok hafif dolduruyorum. Ben her zaman doğallıktan yana olduğum için çok hafifçe kılların yönüne doğru yeni kıl ekler gibi boyuyorum. Kullandığım renk dark brown. Son aşama olarak da kaşlarımı mutlaka Wet'n Wild'ın şeffaf kaş maskarasıyla sabitliyorum.

Önce;


Sonra;


Boşlukları hafifçe doldurarak doğal bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Benim yaklaşık 7-8 ay süren kaş kalınlaştırma maceram bu şekildeydi. Sizin de kalınlaştırmak için uyguladığınız yöntemler var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

26 yorum :

  1. kesinlikle doğallıktan uzaklaşmamışsın ve çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok istediğim şey doğal olmasıydı teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aynı seninki gibi benimde üst kısımlar sıkıntılı çok güzel olmuş kendi kaşından farkın yok :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hint yagi sürüyorum. Bu günle 14 gün oldu ve hem kaşlarım hem kirpiklerim baya bir gürleşdi :) ( kirpiklerime de uygulama yapıyorum )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikler için ben de hint yağı deneyebilirim o zaman

      Sil
  4. Ece'cim süper ve ötesi olmuş kaşların . Maalesef benim kaşlarım da yanlış alım yüzünden şekilden şekile girdi üst kısmı küstü ve çıkmıyor. kaşlarım o kadar siyah ki şekilsizlik yüzümün orantısını bozuyor. Senin kaş şeklin çok doğal durmuş, ben de bu şekilde düz istiyorum ama o mükemmel kaşcıyı arıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sure hic dokunma o halde, baksana benim de ustler fena haldeydi. Bazi yerlerin cikmasi birkac ayi buluyor

      Sil
  5. The Balm'ın put a lid on it far bazını kaşa uygulamak çok mantıklı bir fikir gerçekten, ben de bundan sonra bu yöntemi deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle arttıyor kalıcılığı :) Ben de yabancı bir vloggerdan görmüştüm

      Sil
    2. Dün ilk defa denedim, gerçekten kaş farım ve kalemim çok kalıcı oldu bu şekilde, çok teşekkürler :)

      Sil
    3. Memnun kalmanıza çok sevindim :)

      Sil
  6. Kullanılabilecek en güzel kas kalemi bencede maybe line kas kalemi 👍 bende çok memnunum. .. çok başarılı ve sabır isteyen süreç ... Hint yağını bende kas ve kirpiklerime sürüyorum. .. çok başarılı ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline çok yumuşak ve doğal duruyor, dediğiniz gibi benim de en sevdiğim bu oldu şu ana kadar :) kirpiklere hint yağı deneyeceğim mutlaka

      Sil
  7. kesinlikle bu kaş şekli ile devam et çok yakışmış

    YanıtlaSil
  8. canımm çok güzel olmuş inanılmaz yakışmış bayıldım! Ben de zaten ince yapılı olan kaşlarımı iyice inceltip Adile Naşit kaşı kıvamına getirmiştim bir aralar, küstüler çıkmamaya başladılar, ben de yaklaşık 1 ay her gece sarımsak sürüp olduğundan daha kalın bir hale getirmeyi başardım :D O iğrenç kokulu süreç çok zordu ama kesinlikle değdi! Yaşasın doğal kaşlar! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal kaş olunca uğraşması da daha kolay oluyor. Sarımsak sürmeye cesaret edemezdim sanırım :)

      Sil
  9. Far bazına çok şaşırdım doğrusu en kısa sürede deneyeceğim.Bu arada kaşlar ifadeyi gerçekten değiştiriyor,kaşların çok daha doğal ve güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yukarıdaki yorumlarda bu yazının üstüne deneyen olmuş ve memnun kalmış sen de kalırsın umarım

      Sil
  10. Merhaba çok güzel ve doğal durmuş da ben o kaş jelini bulamıyorum nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  11. kuaförünüzü öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
  12. O kaş şeklinden bu şekle gelmesi mükemmel bir dönüşüm olmuş :) beğendim baya, wet wild kaş jelinden memnun musun peki ? Sabit tutuyor mu tüm gün??

    YanıtlaSil
  13. Kaşlarını ilk 2 ay hiç aldırmadın mı acaba? Bende su an 1. ayimdayim ona gore hareket edicem :)

    YanıtlaSil
  14. Küsen kaşlarınız mı bu hale geldi �� çok güzel olmuş ya bayıldım! Extradan birşeyler daha kullandınız mı yağ falan?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...