Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser || Yüz Temizleme Kremi

20 Mayıs 2015 Çarşamba

Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser || Yüz Temizleme Kremi

Hem sabahları cildimi temizlemek hem de akşam yatmadan önce makyaj kalıntılarından tam anlamıyla kurtulmak için temizleme kremlerini, jellerini tercih ediyorum. Ödüllü güzellik yazarı Alice Hart Davis'in markası olan Good Things ile de geçtiğimiz aylarda cildimi kurutmayacak bir temizleme ürünü ararken tanıştım..


Temiz içerik bilinci son zamanlarda oldukça arttı ben de bu ara bu konuyla eskisinden daha çok ilgilenmeye başladım. Bana göre en önemli özelliklerinden biri bu olduğu için bu konuyla başlamak istiyorum. İçeriğinde sls, paraben ve mineral yağlar bulunmuyor. Arkasında da vejeteryanler için uygun olduğu yazıyor. Tabi ki hiçbir ürün gibi tamamen temiz değil ama diğerleriyle kıyasladığımda onların yanında oldukça masum kaldığını söyleyebilirim.


İçeriğindeki arı sütü ve balmumu nedeniyle cildinizi temizlediğinizde geriye nemli bir cilt bırakıyor. Bende eskiden ne kadar kurutursa o kadar iyi temizler algısı vardı. Fakat bu krem formundaki temizleyici beklentilerimin çok daha üstünde çıktı. Ben daha çok akşam makyajımdan kalanları temizlemek için kullanıyorum. Sabahları ise sivilce oluşumunu engellemeye yönelik bir sabun kullanarak yüzümü yıkıyorum.


Kokusunu da çok sevdiğimi söylemeliyim. Açıp elime sıktığımda o bal kokusunu alabiliyorum. İçerik listesinde de bal'ı direkt olarak görebiliyorsunuz.


Karma olan cildimi yağlandırır mı gibi endişelerim vardı fakat yağlandırmadı. Aksine bunu kullandığım zamanlarda cildimin daha yumuşak olduğunu hissediyorum. Yani kuru ciltler kadar cilt tipi benim gibi olanların da memnun kalacağını düşünüyorum.

Ürün krem formunda ve bu yüzden de köpürmüyor. Ben şampuanda da yüz temizleme ürünlerinde de köpürenleri tercih ediyorum. Başka türlü temizlenmiyormuş gibi geliyor. Fakat bu temizleyici de öyle hissetmedim.


Good Things ürünleri ülkemizde Gratislerde satılıyor. Ben bir indirim döneminde denk geldiğimde almıştım ama zaten çok uygun bir fıyatı var. Keşke böyle temiz içerikli ve uygun fiyatlı ürünler ülkemizde daha çok satılsa. 

Aklımda aynı markanın nemlendiricisini de denemek var. Elimdekileri azaltabilirsem seri olarak kullanmak daha mantıklı olabilir.

Herkese güzel bir gün diliyorum :)

15 yorum :

  1. Ben karma ve hassas ciltliyim.nemlendirici ve peelingini denedim.nemlendiriciyi kış mevsiminde denemeni tavsiye ederim naçizane. Peelingi çok hoş kokulu,cildi yumuşak tutuyor mma etkili değil pek temizlemede.iyi günler,sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler :) Peeling'i değil de nemlendiriciyi deneyebilirim o zaman

      Sil
  2. ben de yeni kullanmaya basladim bu urunu. kopurmeyince sasirmistim ilk kullandigimda ama alistim sonradan. sevdim ben. iceriginiz nispeten temiz olmasi da en buyuk artisi.

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle benim de içeriğiyle dikkatimi çekti. Köpürmeyenlere ben de alışık değilim ama alıştım gibi bununla

      Sil
  3. Bu temizleyicinin ciltten cok zor arindigini duymustum siz de boyle bir sorunla karsilastiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, oldukça kolay arınıyor aksine. Geriye nemli bir cilt bırakıyor dediğim gibi :)

      Sil
  4. göz temizliğinde kullanılabiliyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstünde öyle bir yazı göremedim, şahsen de bu şekilde denemedim. Kullanıldığını pek sanmıyorum

      Sil
  5. Gratislerde böyle temiz içerikli ürünleri bulmak zor,en yakın zamanda alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. hem krem hem temizlik hissi veriyor. kesinlikle bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla cilt bakım ürünü ve sen? Emin misin :)

      Sil
  7. Merhaba yazinizi cok begendim daha once hic denemedim fakat tavsiyelerinizi gozden gecirecegim :) Sanirim blog yurutmek urun demekten geciyor eger unlu markalarin urunlerine gelis fiyatlariyla sahip olup olabildigince urun denemek ve bunu yaparken para kazanmak isterseniz sizi ucretsiz avon ve oriflame e uye yapabilirim :) mail atarak ulasabilirsiniz kubrauzunal@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  8. Ya bende bu üründen aldım ama anlamadım pek kullanımı nasıl tam olarak üzerinde temiz ve nemli bi Parçayla çıkarınız diyor nasıl oluyor direk ürünü uygulayıP durulamiyor musunuz

    YanıtlaSil
  9. Ya bende bu üründen aldım ama anlamadım pek kullanımı nasıl tam olarak üzerinde temiz ve nemli bi Parçayla çıkarınız diyor nasıl oluyor direk ürünü uygulayıP durulamiyor musunuz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...