Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı

Geçtiğimiz haftalarda Gizem'in ve Birgün'ün daveti üzerine bloggerlar olarak Taksimdeki Tutto Cafe'de buluştuk ve çok güzel bir kahvaltı yaptık. Böyle buluşmaların en sevdiğim yanı kesinlikle ortak zevklere sahip olduğum yeni insanlarla tanışmak. Bu yüzden beni de davet ettikleri için tekrar çok teşekkür ediyorum.

Etkinliğe biraz geç kaldığım için bazı etkinlik fotoğaflarını katılan diğer bir arkadaşım olan Mehtap'tan aldım.

Masalarımız biz gelmeden önce dekore edilmişti ve tatlı, ufak ayrıntılarla doluydu.

Hello Spring çiçeğimiz şuanda da odamda başucumda duruyor. Çiçek Minus The Garden tarafından gönderilmiş.

Nar şeklindeki mum Mutlu Mumlardan.

Kişiye özel kurabiyeler Zencefil Kurabiye Evi , cupcakelerimiz That's Cookie Butik Kurabiyeden.



Etkinliğin sonunda kesilen pastamız da çok lezzetliydi. Uzun zamandan sonra bir etkinlikte makyaj malzeme temalı pasta görmediğime çok sevindim :) Pasta Rapunzel'in Mutfağı.



Etkinliğe sponsor firmalar ise şu şekildeydi;




Pronail, Gratis ve Nideno


RaenBebak ve Otacı



Ayrıca Fulser de çekilişle 3 kişiye hediyeler verdi. Doğadan ve Uneller de sponsorlarımız arasındaydı fakat ben fotoğrafları çekene kadar onların hediyelerini tükettim :)

Gizem ve Birgün'e bu güzel gün için bir kez daha teşekkür ediyorum.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...