Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: 9 Mayıs #guzelligimizannemizden Etkinliği ve Notlarım

14 Mayıs 2015 Perşembe

9 Mayıs #guzelligimizannemizden Etkinliği ve Notlarım

Bu zamana kadar pek çok blogger buluşmasına, etkinliğine katıldım ama çok azı benim aklımda yer etti. Geçtiğimiz hafta katıldığım Ümmühan Çelikel'in düzenlediği #guzelligimizannemizden etkinliği de bunlardan biri oldu. Biz orada birkaç saatimiz çok eğlenerek geçirsek de bu sefer etkinliğin hazırlık aşamalarını da yakından görmüş oldum. Sevgili Ümmühan bizler için 2 ay uğraştı fakat kesinlikle emeklerine değdiğini düşünüyorum. Beni de davet ettiğin için tekrar çok teşekkür ederim :)

Etkinliğimiz Beşiktaş'ta bulunan Shangri La Bosphorus otelde Ist Too Restaurant'ta gerçekleşti. Bu oteli her zaman merak etmişimdir fakat daha önce bulunma şansım olmamıştı. Denize nazır, huzurlu ve dekorasyonu çok şık bir otel. Bütün etkinliğimiz boyunca yanımızda bulunan ve yardım eden otelin dijital pazarlama müdürü Anıl Bey'e de ayrıca teşekkür etmek istiyorum burdan.

Kahvaltıyla başladık ve yediğim her şeyden çok keyif aldım. Çay, kahve ikramları da hiç durmadı diyebilirim.


İlk defa bu kadar kalabalık bir etkinliğe davet edildim ve neredeyse merak ettiğim bütün blogger arkadaşlarımla tanıştım, bazılarıyla da tekrar görüşme fırsatı yakaladım. Bu sıcak ortamı tekrar tattıktan sonra bir kez daha iyi ki blog yazmaya başlamışım dedim :)

Etkinliğimiz boyunca sponsor firmalardan birçok yetkili bizlerleydi. Bunun yanı sıra birçok firma da ürünleriyle bize destek oldu fakat onu bir sonraki yazımda paylaşacağım. O gün yanımızda bizzat bulunan firmalardan birkaçını paylaşmak istiyorum.

Şanlı İlaçtan Aybike Hanım bizlerleydi. Nasır bandı, ağda bandı gibi medikal ürünlerin yanı sıra kendi bünyelerinde olan Mediwell'in dudak bakım kremlerini tanıttı.


QNet yetkileleri bizlerleydi. Yeni Türk kozmetik markası olan Coeleurs'ı tanıttılar. #coelurs #sevdiginrengiyasa


Rossmann yetkisili de bizi yalnız bırakmadı. Bize güzel bir paket hazırlamıştı. Ayrıca Catrice'in yakında Türkiye'de Rossmann mağazalarında satılmaya başlanacağının müjdesini verdi.


Sevgili Rafet Doğanay'ı buraya eklemesem olmazdı :) Biz ona kısaca Doğanay amca dedik. Bize campet teknolojisini anlattı ve öneminden bahsetti. Kendisi o kadar tatlıydı ki neredeyse yarım saat şalgam hakkında konuşmasına rağmen hiç sıkılmadan dinledik :) Bu yüzden canımız kaç gündür şalgam çekiyor o ayrı konu.


Diğer firmaları ve gelen yetkilileri sponsor yazımda paylaşacağım. Şimdi etkinlikten birkaç kare paylaşayim.

Etkinlik sahibesi Ümmühan ve ben


Fotoğraf çekerken Fulya'ya yakalanmışım


Fulya, Ümmühan, Buse


Elifcan ve mor saçları :)



Etkinliğe Katılan Bloggerlar;


9 yorum :

  1. www.makeuploverslife.blogspot.com.tr
    Banada beklerimmm :)

    YanıtlaSil
  2. oooyy ne güzel pozlar koymuşsun yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok fazla fotoğraf vardı biliyorsun ama en güzellerini seçmeye çalıştım :)

      Sil
  3. Ece ben asıl elbisene bayıldım! Desenleriyle tacın çok uyumlu olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim<3 Forever New'dan aldım bu sezon orada çok güzel çiçekli esbiseler var mutlaka bak

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş, çok güzel görünüyorsun bayıldım ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...