Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mayıs 2015

30 Mayıs 2015 Cumartesi

#guzelligimizannemizden Etkinlik Sponsorları (Dikkat Bol Fotoğraf İçerir) :)

Daha önce çok güzel geçen #guzelligimizannemizden etkinliğinden burada bahsetmiştim. Sıra geldi o gün etkinliğimize sponsor olan firmalara. Sevgili Ümmühan bizler için aylarca uğramış ve bütün uğraşmasına değmiş diye düşünüyorum. Yazıyı biraz geç yazdığım için ürünlerin bazılarını kullanma fırsatım oldu. Hem ürünlerden hem de firmalardan kısa kısa bahsetmek istiyorum.

Şanlı İlaç bizler için ateş düşürücü, baş ağrısı geçiren bant, yakı ve çeşit çeşit lip balm getirdi.  http://www.sanliilac.com.tr/


Fresh'n Soft daha önce bütün ürünlerini deneme fırsatı bulduğum bir markaydı. Tekrar kullanacağım için memnunum. Özellikle makyaj temizleme mendillerini seviyorum. http://www.freshnsoft.com/


İpelana ürünlerini ilk defa deneyeceğim. Uzun zamandır görüyordum. Teşekkürler. http://www.ipekpamuk.com.tr/ 


Prozinc şampuan yazın güneşe maruz kalan saçlar için özel olarak üretilmiş. Denemek için sabırlandıklarım arasında. http://www.prozinc.com.tr/


Balmazon cilt bakım serumu. Ozon içeren ürünlerin cilde çok iyi geldiğini biliyorum. http://www.balmozon.com/


Couleurs by QNet yeni bir Türk kozmetik firması. Daha önce birkaç blogda görüp oldukça merak etmiştim. Deneme fırsatı bulduğum için mutluyum. Kullandıktan sonra topluca yazılarını yazabilirim. http://www.qnet.com.tr/tr/

21 Mayıs 2015 Perşembe

LG G4 ile Mükemmel Görün, Mükemmel Hisset!

LG G4, F 1.8 diyafram aralığı ve 16 MP kamera özelliği ile düşük ışık ve portreler için ideal olan ultra-parlak lensi kullanarak muhteşem netlik ve ayrıntı ile parlayan harika-profesyonel görünümlü fotoğraflar çekin.

G4'ün teknolojinin son harikası, kızılötesine duyarlı renk spektrum sensörü, bir fotoğrafın çekilmesinden bir kare önce tüm görünür ışığı analiz eder ve ölçer ve bu sayede bir fotoğrafın renklerinin düşük ışık koşullarında dahi doğal ve canlı görünmesini sağlar. Aydınlık ve karanlığı ayarlayan kamera ayarlarını düzenleyerek her anı bir sanat eserine çevirin, hareketleri daha hızlı dondurun ve daha iyi düşük ışıkta fotoğraf çekin. G4'ün lazer otomatik odaklanma özelliği ve kamera titremesini azaltan gelişmiş bir görüntü sabitleyicisi olan OIS 2.0 ile hızlı ve net fotoğraflar çekin.

Mükemmel selfie'yi yakalamak için ideal olan bu sınıfının en yüksek kalitesine sahip 8 MP ön kamera, LG'nin eğlenceli ve kullanımı kolay Hareketle Çekim ve Tanıma özelliklerini barındırıyor.

IPS Quantum Ekran, zengin ve orijinal renklerde ve şaşırtıcı düzeyde aslına uygun yüksek kontrastlı canlı görüntüler üretir.  Ayrıca, ekranın gün ışığında kolaylıkla görünür olmasını sağlamanın yanı sıra, pürüzsüz ve hızlı tepki sağlayan In-cell Touch Display teknolojiden de yararlanır.

Sanatsal bir hassasiyetten esin alan G4'ün birinci sınıf arka kapakları metalik gri, seramik beyaz, parlak altın ve buğday deri şeklinde sunulmaktadır. Şık renkli arka kapaklar, dokusal olarak işlenmiş diziler şeklinde ayırt ediciliğe sahiptir ve deri seçenekleri, özel iplikle dikilmiş bir dizi ayırt edici renk ve özellik ile sunulmaktadır.

Detay için: http://www.lg.com/tr/smart-phones/lg-LGH815TR

 

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

20 Mayıs 2015 Çarşamba

Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser || Yüz Temizleme Kremi

Hem sabahları cildimi temizlemek hem de akşam yatmadan önce makyaj kalıntılarından tam anlamıyla kurtulmak için temizleme kremlerini, jellerini tercih ediyorum. Ödüllü güzellik yazarı Alice Hart Davis'in markası olan Good Things ile de geçtiğimiz aylarda cildimi kurutmayacak bir temizleme ürünü ararken tanıştım..


Temiz içerik bilinci son zamanlarda oldukça arttı ben de bu ara bu konuyla eskisinden daha çok ilgilenmeye başladım. Bana göre en önemli özelliklerinden biri bu olduğu için bu konuyla başlamak istiyorum. İçeriğinde sls, paraben ve mineral yağlar bulunmuyor. Arkasında da vejeteryanler için uygun olduğu yazıyor. Tabi ki hiçbir ürün gibi tamamen temiz değil ama diğerleriyle kıyasladığımda onların yanında oldukça masum kaldığını söyleyebilirim.


İçeriğindeki arı sütü ve balmumu nedeniyle cildinizi temizlediğinizde geriye nemli bir cilt bırakıyor. Bende eskiden ne kadar kurutursa o kadar iyi temizler algısı vardı. Fakat bu krem formundaki temizleyici beklentilerimin çok daha üstünde çıktı. Ben daha çok akşam makyajımdan kalanları temizlemek için kullanıyorum. Sabahları ise sivilce oluşumunu engellemeye yönelik bir sabun kullanarak yüzümü yıkıyorum.


Kokusunu da çok sevdiğimi söylemeliyim. Açıp elime sıktığımda o bal kokusunu alabiliyorum. İçerik listesinde de bal'ı direkt olarak görebiliyorsunuz.

15 Mayıs 2015 Cuma

Kaş Kalınlaştırma Maceram + Kaşlarımı Nasıl Dolduruyorum?

Kalın kaş modası özellikle son 2 yıldır oldukça popüler. Kaşlarda doğallığa dönüş başladı ve kaş kontürü yaptıranların sayısı da bu sebeple hızla arttı. Çok değil bundan 7-8 ay önce oldukça ince, kavisli, şekli yüzüme uymayan kaşlarım vardı. Elime daha önce ne bir kaş farı ne de kaş kalemi almıştım çünkü biliyordum ki doldursam da o görüntüyü düzeltemeyecektim bu yüzden de kaşlarını dolduranlara her zaman özeniyordum.

Aslına bakarsanız kaşlarım kendiliğinden çok ince değildi ama çok sık alınmaktan ve yanlış alınmaktan istediğim gibi çıkmamaya başlamıştı. Sürekli aldırıyordum ve kestiriyordum çünkü minik minik çıkmaya başladığındaki görüntü hiç hoşuma gitmiyordu..

İnstagramda kaş kontürü yapanları takip ede ede ben de artık kalınlaştırmaya karar verdim. En olmadı ben de bu yönteme başvururum dedim. Öncelikle bu sürecin hiç kolay olmadığını söylemeliyim. Özellikle ilk 2 ay kaşlarım kötü bir halde gezdim. Kaşlar diğerlerinin boyutuna gelene kadar aşağıya doğru düşüyor. Bu uzama aşaması biraz zahmetli olsa da sonuç için değer diye düşünüyorum. Elime cımbızı daha az almaya başladım ve sadece kenarlardan çıkanları almaya gayret ettim ( ne kadar zor olsa da ). Kaşlarımı alan kişiye de bu isteğimi belirttim ve kaşlarımı kavisli değil de düz kesmeye başladık.

İlk 2 aydan sonra yeterince memnun kalmadığımı farkedip kaşlarımı alan kişiyi değiştirdim ve farklı bir kuaföre gitmeye başladım bu iş için. Gittiğimde kaşlarımın formunun düz olmasını istediğimi ve bu şekilde almasını ve ne olursa olsun inceltmemesini rica ettim. Neyse ki gittiğim makyöz bu konuda çok iyi çıktı ve kaşlarım ilk alımda bile çok değişti. Öğrendiğim en önemli şeylerden biri kaşların kuyruk kısmını da almak oldu. Oradaki kaşlar ifademi aşağıya çekiyordu ve istediğim düz formdan beni uzaklaştırıyordu. Bu sürecin sonuna dogru da haftada 2-3 kez kaşlarıma Moshos Garden'ın saçlar için olan argan yağlı ve ylang ylang içeren serumundan sürdüm.

Tam 1 sene önce çektiğim bir fotoğrafı ve dün çektiğim bir fotoğrafı birleştirdim ve farkı görebilirsiniz. Dediğim gibi ifadeyi yukarı çekmek açısından kuyruk kısmını da almak çok işe yarıyor. Şuan kaşlarım neredeyse istediğim formda. Sadece iki kaş arasında ufak bir farklılık kaldı onun da zamanla kapanacağını düşünüyorum. Artık kaşlarımı düzenli olarak iki haftada bir aldırdığımı da eklemek istiyorum.



Kaşlarımı nasıl doldurduğum konusuna gelecek olursak;



İlk önce kaşlarıma The Balm'ın Put a Lid on it far bazını uyguluyorum. Bu biraz ilk bakışta garip gelebilir fakat kaşınıza sürdüğünüz farın veya kalemin kalıcılığını büyük ölçüde arttırıyor. Sonrasında Maybelline'in kaş kalemiyle boşlukları çok hafif dolduruyorum. Ben her zaman doğallıktan yana olduğum için çok hafifçe kılların yönüne doğru yeni kıl ekler gibi boyuyorum. Kullandığım renk dark brown. Son aşama olarak da kaşlarımı mutlaka Wet'n Wild'ın şeffaf kaş maskarasıyla sabitliyorum.

14 Mayıs 2015 Perşembe

9 Mayıs #guzelligimizannemizden Etkinliği ve Notlarım

Bu zamana kadar pek çok blogger buluşmasına, etkinliğine katıldım ama çok azı benim aklımda yer etti. Geçtiğimiz hafta katıldığım Ümmühan Çelikel'in düzenlediği #guzelligimizannemizden etkinliği de bunlardan biri oldu. Biz orada birkaç saatimiz çok eğlenerek geçirsek de bu sefer etkinliğin hazırlık aşamalarını da yakından görmüş oldum. Sevgili Ümmühan bizler için 2 ay uğraştı fakat kesinlikle emeklerine değdiğini düşünüyorum. Beni de davet ettiğin için tekrar çok teşekkür ederim :)

Etkinliğimiz Beşiktaş'ta bulunan Shangri La Bosphorus otelde Ist Too Restaurant'ta gerçekleşti. Bu oteli her zaman merak etmişimdir fakat daha önce bulunma şansım olmamıştı. Denize nazır, huzurlu ve dekorasyonu çok şık bir otel. Bütün etkinliğimiz boyunca yanımızda bulunan ve yardım eden otelin dijital pazarlama müdürü Anıl Bey'e de ayrıca teşekkür etmek istiyorum burdan.

Kahvaltıyla başladık ve yediğim her şeyden çok keyif aldım. Çay, kahve ikramları da hiç durmadı diyebilirim.


İlk defa bu kadar kalabalık bir etkinliğe davet edildim ve neredeyse merak ettiğim bütün blogger arkadaşlarımla tanıştım, bazılarıyla da tekrar görüşme fırsatı yakaladım. Bu sıcak ortamı tekrar tattıktan sonra bir kez daha iyi ki blog yazmaya başlamışım dedim :)

Etkinliğimiz boyunca sponsor firmalardan birçok yetkili bizlerleydi. Bunun yanı sıra birçok firma da ürünleriyle bize destek oldu fakat onu bir sonraki yazımda paylaşacağım. O gün yanımızda bizzat bulunan firmalardan birkaçını paylaşmak istiyorum.

Şanlı İlaçtan Aybike Hanım bizlerleydi. Nasır bandı, ağda bandı gibi medikal ürünlerin yanı sıra kendi bünyelerinde olan Mediwell'in dudak bakım kremlerini tanıttı.


QNet yetkileleri bizlerleydi. Yeni Türk kozmetik markası olan Coeleurs'ı tanıttılar. #coelurs #sevdiginrengiyasa


Rossmann yetkisili de bizi yalnız bırakmadı. Bize güzel bir paket hazırlamıştı. Ayrıca Catrice'in yakında Türkiye'de Rossmann mağazalarında satılmaya başlanacağının müjdesini verdi.


Sevgili Rafet Doğanay'ı buraya eklemesem olmazdı :) Biz ona kısaca Doğanay amca dedik. Bize campet teknolojisini anlattı ve öneminden bahsetti. Kendisi o kadar tatlıydı ki neredeyse yarım saat şalgam hakkında konuşmasına rağmen hiç sıkılmadan dinledik :) Bu yüzden canımız kaç gündür şalgam çekiyor o ayrı konu.


Diğer firmaları ve gelen yetkilileri sponsor yazımda paylaşacağım. Şimdi etkinlikten birkaç kare paylaşayim.

Etkinlik sahibesi Ümmühan ve ben

7 Mayıs 2015 Perşembe

Project Pan #2 Ürün Bitirme Projesi

Herkese merhaba :)

Bu aralar makyaj koleksiyonumda küçülmeye gittim. Kullanmadığımı farkettiğim ürünlerimi (bunlar özellikle far paletleri ve rujlar) etrafıma dağıttım. Ben far paletlerimi azaltmaya çalıştıkça ilginç bir şekilde daha da arttılar. Önce ben merakıma yenik düşüp Too Faced Chocolate Bar aldım, daha sonra da çok sevdiğim biri bana Urban Decay Naked 2 hediye etti :) Elimde sadece çok sevdiklerimi bırakmaya çalışıyorum ben de bu yüzden.

Geçtiğimiz aylarda yine bir bitirme projesi yapmıştım ve ürünlerin hepsini bitirmiştim. Yine az kalan ve beni çok zorlamayacak ürünlerden seçmeye çalıştım. Çünkü hepsinin az az durması canımı sıkmaya başladı. Bir önceki bitirme projeme buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bakalım bu sefer hangi ürünleri seçmişim?


Nars Angelika Allık: Bitirme projemin en çılgın ürünü kesinlikle bu oldu. Sevdiğim bir allık ama uzun zamandır bende bitiremesem bile en azından dibini görmek istiyorum.


Make Up For Ever HD Pudra: Aldığım yılbaşı setinin içinden çıkmıştı, küçük boy bir pudra. Elimde daha çok sevdiğim sabitleme pudraları olduğu için bitirmek istiyorum. Pratik olmayışını sevmiyorum.


Essence Palet- To Die For: Yine çook uzun zamandır bende olan bir palet. Bir zamanlar göz makyajında far olarak sadece bunu tercih ederim ( o zaman büyük far paletleriyle tanışmamışım tabi) İki rengi bitirmeyi hedefliyorum. Diğerlerine zaten hiç dokunmadım gibi bir şey.


Estee Lauder Double Wear Kapatıcı& Burts Bees Lip Balm: Estee lauder kapatıcı yüksek örtücülükte ve benim sevdiğim tarzda bir kapatıcı. En açık rengini aldığım için yüzümde aydınlatmak istediğim bölgelerde kullanıp nemli bir süngerle dağıtıyorum. Bittiğinde Mac light boost aydınlatıcı kalem almayı düşünüyorum. Burts Bees lip balm da zaten uzun süredir bitirmeye çalıştığım bir ürün. Bir daha naneli olanını tercih etmem dudaklarımı yakıyor.

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı

Geçtiğimiz haftalarda Gizem'in ve Birgün'ün daveti üzerine bloggerlar olarak Taksimdeki Tutto Cafe'de buluştuk ve çok güzel bir kahvaltı yaptık. Böyle buluşmaların en sevdiğim yanı kesinlikle ortak zevklere sahip olduğum yeni insanlarla tanışmak. Bu yüzden beni de davet ettikleri için tekrar çok teşekkür ediyorum.

Etkinliğe biraz geç kaldığım için bazı etkinlik fotoğaflarını katılan diğer bir arkadaşım olan Mehtap'tan aldım.

Masalarımız biz gelmeden önce dekore edilmişti ve tatlı, ufak ayrıntılarla doluydu.

Hello Spring çiçeğimiz şuanda da odamda başucumda duruyor. Çiçek Minus The Garden tarafından gönderilmiş.

Nar şeklindeki mum Mutlu Mumlardan.

Kişiye özel kurabiyeler Zencefil Kurabiye Evi , cupcakelerimiz That's Cookie Butik Kurabiyeden.



Etkinliğin sonunda kesilen pastamız da çok lezzetliydi. Uzun zamandan sonra bir etkinlikte makyaj malzeme temalı pasta görmediğime çok sevindim :) Pasta Rapunzel'in Mutfağı.

1 Mayıs 2015 Cuma

Kiehl's Clearly Corrective Dark Circle Perfector #kiehlsformulleri

Birçok kadın gibi ben de göz çevremden şikayetçiyim. Göz altımda genetik olarak morluk var ve bu malesef uyku, yemek düzenimle de alakalı değil. Bu yüzden de her gün göz altı kapatıcısı kullanıyorum. Her yeni çıkanı ve bana uyabileceğini düşündüğüm kapatıcıyı deniyorum.

Bundan yaklaşık 2 ay kadar önce Kiehl's bana ulaştı ve göz çevresindeki morluğu hedefleyen Spf'li bir ürün göndermek istediğini söyledi. O zamandan beri de ürünü kullanıyorum, hakkındaki düşüncelerimi aktarmaya hazırım :)

Ürün bana ulaştığında instagramdan bu şekilde paylaşmıştım.


Kısaca ürünün özelliklerinden ve vaad ettiklerinden bahsettikten sonra kendi deneyimlerime geçeceğim.


Kiehl'sin bu yeni ürünü için en kısa tanımlama spf30 içeren göz çevresi bb kremi. Uygulandığında göz altında aydınlık ve koyu halkalarda gözle görülür düzelme vaad ediyor. 

Krem elime geçmeden önce bunun göz çevresindeki morluğu azaltan bir bakım kremi olduğunu düşünmüştüm bu yüzden elime geçtiğinde şaşırdım. Çünkü bir kapatıcı gibi renkliydi.

Ürün 15 ml'lik küçük bir tüple geliyor ve Spf 30 içeriyor. Bu yüzden özellikle baharda ve yazın kullanmak için çok uygun. Hafif ve pudralı bir bitişi var. Yapısı oldukça ince ama fazla kaçırdığınızda çizgilere doluyor. Altına nemlendirici de kullanılabilir. Kremin tek renk olduğunu hatırlatmakta da fayda var.


Gelelim benim en için en önemli bölüme yani kapatıcılığına. Bu göz çevresi bb kreminin neredeyse hiç kapatıcılığı yok. Tabiki hiçbir şey sürmemişsiniz gibi de gözükmüyor, hafifçe rengi eşitliyor diyebiliriz. Sürdüğünüzde daha sağlıklı gözüküyor göz altlarınız. Hatta bu aralar okul makyajım Clearly Corrective Dark Circle Perfector ve kaş kaleminden oluşuyor. Benim tavsiyem almadan önce mağazadan tester alıp denemeniz. Çünkü böyle ürünlerde tatmin edicilik kişiden kişiye çok değişiyor.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...