Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pastel Kahverengi Far Paleti || 201

21 Nisan 2015 Salı

Pastel Kahverengi Far Paleti || 201

Geçtiğimiz yaz Pastel nude rujlardan, ojelerden ve far paletlerinden oluşan yeni bir koleksiyon çıkarmış ve denemem için bana göndermişti. Ruj paletini şurada incelemiştim ve pek beğenmemiştim. Bugün de dörtlü far paletlerinden 201 numaralı paleti inceleyeceğim.



Paletin boyutları küçük, çantaya atmak için uygun. Günlük kullanıma uygun, herkese hitap edebilecek renklerden oluşuyor. 


Renk vermeleri bir The Balm farlar veya Urban Decay farlar gibi iyi değil. Onlarda fırçayla bir kere geçiyorsam, bu palette iki kere geçmem gerekiyor. Hep far bazıyla kullandım kalıcılığı için orta seviyede diyebilirim.


İlk renk göz kapağının rengini eşitlemek yanındaki de göz kapağının katlanma bölgesini gölgelendirmek için çok uygun. Benim paletteki en sevdiğim renk ışıltılı olan kahve oldu ( Şaşırdık mı peki?) Göz altlarıma dökülme veya tozutma gibi bir sorunla karşılaşmadım.
Parmağımla iki kere geçtiğimde ise renk vermeleri bu şekilde oldu;


Fiyatının 16,50 olduğu ve sürekli indirime girdiği düşünülürse fiyat performans açısından güzel bulduğum bir palet oldu. Bu tonları bir arada yanında bulundurmak isteyenlere önerebileceğim bir palet. Fakat elinizde zaten kahve tonları varsa çok da gerekli olduğunu düşünmüyorum.

Siz Pastel farları daha önce denediniz mi?

7 yorum :

  1. Renkleri falan çok umut vaad ediyo ama kalıcığı olmaması çok sinir bi durum yaa, bizim Türk markaları acaba ne zaman şöyle full kalite bişeyler çıkarıcak merak ediyorum :s

    YanıtlaSil
  2. Benimde uzun zaman önce aldığım bir palet evet the balm kadar iyi değil ama renk tonları ve fiyatı söz konusu olunca fena sayılmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de sahip olduğum bir palet bu, hediye gelmişti bana. Yağlı göz kapaklarım dolayısıyla farı bazsız kullanmıyorum, dolayısıyla oldukça kalıcı oluyor. Yalnız ikinci rengi hiç sevmedim ben, gözüme ne kadar sürersem süreyim rengi hiç belli olmuyor nedense. Beyaz tenliyim, parmağımda gayet görünüyor ama gözümde hiç beğenmedim. Genel anlamda sevdiğim bir palet :)

    YanıtlaSil
  4. benim de almayı düşündüğüm bir paletti ama yorumunuz üzerine vazgeçtim sanki:) blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim. sevgiler:)
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Benim de bu aralar far paleti alasım var ama bu yazınızdan sonra Pastel'i pek tercih etmeyeceğim gibi duruyor. Teşekkürler, ben de beklerim :) http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. cok ogretici bir yazı olmus:) oradan buradan güzel yazılar icin bloguma beklerim.
    sosyalyazilar.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...