Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Cyrene Daily Skin Brightening Treatment || Kimyasal Peeling

14 Nisan 2015 Salı

Cyrene Daily Skin Brightening Treatment || Kimyasal Peeling


Cyrene vegan olması ve hayvanlar üzerinde test yapmaması açısından beğendiğim bir marka. Üstüne üstlük bir de Türk olunca denemek istediğim ürünlerini yavaş yavaş deniyorum.

%2 AHA içeren günlük aydınlatıcı bakımıyla cildim nispeten sorunlu olduğu bir dönemde tanıştım.


Peki nedir bu ürünün vaad ettikleri?

İçerdiği glikolik asit ve laktik asitle birlikte ölü derinin atılmasını sağlarayarak yaşlanmanın olumsuz etkilerini azaltacağını, cildin rengini eşitleyeceğini, aydınlatacağını söylüyor.

Gelelim benim yorumlarıma. Bu ürünü bir süre boyunca akşamları nemlendiriciden önce kullandım. Cildin alışması açısından bir süre sadece akşamları kullanmanın daha uygun olacağı söylenmişti aldığımda. Güneş koruyucuyla birlikte gündüz de kullanılabiliyor. Gündüz çok kısa bir süre kullandım, güneş koruyucu sürmediğim için bıraktım.

Soyucu etkisi sayesinde cildi yavaş yavaş yeniliyor. Soyucu dediysem cildinizin soyulmasını beklemeyin tabiki. Bir mikro peeling etkisi var yani bu gözle görülnüyor. Kullanmaya başladıktan sonra alnımda olan sivilceler de geçti. Bu sivilcelerin biri giderdi biri gelirdi ama uzun süredir artık çıkmıyor. Küçük küçük yağ bezeleri oluşurdu önceden ve ben bunları düzenli olarak temizlerdim.  Artık öyle bir sorunum kalmadı. Bütün bunları yaparken cildi aydınlattığını da eklemeliyim.

Yaşlanma etkileri için değil de, sorun odaklı kullandığım bir ürün oldu. İçerdiği düşük AHA seviyesi nedeniyle de her gün kullanmama rağmen cildimi yormadı. Eğer cilt kızarıklığı, sivilce lekeleri gibi sorunlarınız varsa bu oran yeterli gelmeyebilir.


Bu şişe bittikten sonra kullanmaya bir süre ara vereceğim cildim alışmasın diye. Çünkü bir ürünü sürekli kullandığımda ondan aynı verimi alamadığımı düşünüyorum.


Bir diğer güzel yanı da yabancı markalı muadillerine göre fiyatının daha uygun olması. Ürünü daha detaylı incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

6 yorum :

  1. merhaba ece , bu ürünü nerden temin edebilirz ve fiyat nedir, tesekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesine link verdim oradan bakabilirsiniz :)

      Sil
  2. pamuğa dökerek mi kullandınız ?

    YanıtlaSil
  3. Selaaaaam!!! Müthiş ötesi bir akım başlattım!!! Haydi seni de bekliyorum sen de katıl bu akıma!!! >>> http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html

    YanıtlaSil
  4. Bunu denemek istiyorum fakat akne lekeleri var bende, ise yarar mi merak ettim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...