Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #7

10 Nisan 2015 Cuma

Bitenler #7

Herkese tekrar merhaba!

Bir süredir bloga vakit ayıramayınca dönüşümü bir bitenler yazısıyla yapmak istedim. Çünkü bitenler kutum ben buralarda yokken epey dolmuş :)

Bakalım 2 aylık bir süre içerisinde neler bitirmişim?


Oriflame Eseentials Temizleme Sütünü çok başarılı bulmadım. Birkaç kere üstünden pamukla geçip yüzümü silmeme rağmen tam anlamıyla temizleyemedim. Garnier'in Temizleme Suyu bu anlamda çok daha başarılı. Bu yüzden Garnier'i almaya devam ederken diğerini almayacağım. Yine Oriflame'in Love Nature serisinden yağlı ciltler için olan toniğinden memnun kaldım. Bunu yüzümü yıkadıktan sonra nemlendiriciden önceki adım olarak uyguladım.


Benri'nin Kuru Şampuanı ve Renkli Saç Spreyi bana yazın Gratis tarafından gönderilmişti. İkisi de sevemedim. Kuru şampuan yağlı görüntüyü gidermiyordu ve sanki saç spreyi sıkmışım gibi saçlarımı sertleştiriyordu. Renkli saç spreyi de saçımı değil sadece ellerimi boyadı. Watsons Duşta Vücut Kreminin de hiçbir etkisini göremedim. Bu yüzden çöpe yolluyorum.




İşte en çok bitirdiğim ürünler! Gözaltı kapatıcıları ve rimeller. Garnier Roll On yaklaşık 3 yıldır benimleydi. Hafif bir kapatıcıydı ama artık süresinin geçtiğini düşündüğümden atıyorum. Maybelline Rocket Rimel zor çıkmasının dışında severek kullandığım ve ara ara aldığım bir ürün. Maybelline Aydınlatıcı&Kapatıcı Maybelline'in en sevdiğim ürünlerindendi. Malesef bu ürünü kaldırdılar yani artık burada satılmıyor, yoksa kesin tekrar alırdım. Maybelline Kaş alemi ve Essence'in Teddy göz kalemi bittikçe aldığım ürünlerden. Eos Lip Balm benim için çok sıradandı. Bir artısını veya eksisini görmedim.


Gratislerde satılan ve parlaklık verdiğini iddia eden bu topcoat'ı beğenmedim. Bunun kurutucu özellikte olanı var o çok daha iyi. Essie Fiji bittikçe aldığım tek ojeydi ama malesef Essie de ülkemizden gitti. CND topcoat şu ana kadar kullandıklarımın arasında parlaklık verme kurutma açısından en iyisiydi. Fakat bir topcoat'a 40-45 lira vereceğimi sanmıyorum :)

11 yorum :

  1. garnier roll on bölünerek çoğalıyor sanırım. nerdeyse her gün kullanıyorum bir yıldır hala bitmedi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bereketli. Ben çareyi artık atmakta buldum :)

      Sil
  2. Fiji'yi gördüm yüreğim burkuldu </3

    YanıtlaSil
  3. bir sürü sey bitmis ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok değil, hedefim daha fazla makyaj malzemesi

      Sil
    2. Yine de kozmetik bitirmişsin, ne güzel.
      Gelsin mi yeniler :))

      Sil
  4. Merhaba :) Bloğunu yeni keşfettim güzel bir yazı olmuş bana da beklerim :)

    http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Fiji'yi bir tek ben alamadım sanırım :( Çok merak ediyorum ^^ Bir dupe'u yok mudur ki?

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Body shop'un ojelerinde var bunun cok benzeri. Ben de onu alacagim artik

      Sil
  6. Ekip kurarak ve urunleri %30 indirimle satin alip satarak kar yapmak icin ucretsiz oriflame uyesi olabilirsiniz ve boylece daha cok urun deneyebilirsiniz :) http://tr.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=2835881

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...