Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Sevmediklerim #1

3 Mart 2015 Salı

Sevmediklerim #1

Herkese merhaba! :)

Beğenmediğim ürünlerin hepsini toplayıp bir arada yazmaya karar verdim. Bunu bir seri haline getirip belirli zaman aralıklarıyla yapmaya çalışacağım. Böylece hepsi hakkında kısa kısa yorumlarımı paylaşmış olacağım.


Gosh Lip Lacquer: Bu ürün bana Gratis'in Gosh lansmanı sırasında verilmişti. Kendim para verip alacağım bir ürün değil çünkü lip gloss sevmiyorum. Marka ilk geldiğinde şeklinden ve sloganından dolayı en çok ilgimi çeken ürünü olmuştu (Manicure for Lips).Bendeki 006 Funky Lips rengi. Kokusu, sürümü, opaklığı güzel. Fakat sürdükten bir süre sonra aşırı derece bulaşma yapıyor ve kalıcılığını da başarılı bulmadım.




Rimmel London Color Rush: Ne kadar kırmızı o kadar iyi! :) The redder the better rengi adeta bu amaçla üretilmiş. Bu ruj için sorun sende değil bende demek istiyorum. Vanilyalı kokusu, kolay sürümü, kalıcılığı yumuşaklığı çok başarılı. Fakat kırmızısının tonu tenime hiç gitmedi ve dişleri de beyaz göstermiyor.



Mac Kohl Power Eye Pencil: Siyah bir göz kaleminden hiç bir beklentimi bana veremedi. Bendeki Feline rengi. Tek sürüşte siyahlık elde edemiyorsunuz. Kalıcılığı az ve göz kapağımda bulaşma yapıyor. Bu paraya değdiğini kesinlikle düşünmüyorum.



Duruşları da bu şekilde; Gosh, Rimmel London ve Mac olmak üzere


Sizin de kullanıp memnun kalmadığınız ürünler, bitse de kurtulsam dedikleriniz var mı?

Sevgiler

3 yorum :

  1. Oysaki mac göz kalemleri cok övülüyor. Ben simdi tekrar "Teddy" rengini aldim, gayet iyi ve yorumlarda cok iyi oluyor, ama siyah olaninida almak istemistim ve yorumlar pek iyi degildi, demek renkten renge fark ediyor. Cok iyi bir siyah rengi bende henüz pek bulamadim, su an yine en begendigim Urban decay perversion ama oda cok cabuk bitiyor, cok yumsak ve ince cizgi yapilmiyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teddy'i deneyip ben de sevmiştim. Kesinlikle seriden seriye renkten renge farkediyor. Bu benim için sınıfta kaldı. Ud Türkiyede de olsa keşke

      Sil
  2. Simsiyah bir goz seviyorsaniz eger benim gibi kesinlikle flormar tavsiye ederim.. ben hemen hemen hermarkanin siyah kalemini denedim ama flormar i tavsiye ederim hem goruntu super hem surumu kolayy .
    bizde yeni bir blog actik bekleriz🙋

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...