Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: MAC Rujlarım (Craving, Brave, Velvet Teddy, Creme Cup, Plumful)

10 Mart 2015 Salı

MAC Rujlarım (Craving, Brave, Velvet Teddy, Creme Cup, Plumful)

Herkese merhaba! Çoğu kozmetiksever gibi Mac rujlar benim de en sevdiğim rujlar arasında. Hatta en sevdiklerim desem yalan söylemiş olmam. Bunun sebebi de her zaman hem  yapı hem renk olarak mutlaka kendime hitap edecek birşeyler bulabiliyor olmam. İlk Mac rujumu bundan yaklaşık iki buçuk yıl önce almıştım. Bakalım o günden bugüne neler değişmiş.




Kimilerini daha çok kullandım kimilerini daha az. Mesela yukarıda gördüğünüz Creme Cup ve Brave'in boyutu neredeyse aynı. Fakat Creme Cup'a iki yıldır Brave'e ise altı aydır sahibim :)

Craving, Plumful:


Hem Craving'i hem Plumful'u sonbahar, kış aylarında kullanmayı çok seviyorum. Craving'in yapısı Amplified. Yani hem tek sürüşte çok çok yoğun renk veriyor hem de sürümü yumuşak ve kalıcılığı iyi.

Plumful ise renk olarak aynı gibi dursa da lustre yapılı olduğundan çok az renk veriyor ve kalıcılığı daha az. Craving sürüp iddialı olmak istemediğim günlerde genelde tercihim oluyor.

Tek sürüşte Craving ve Plumful


Brave, Velvet Teddy, Creme Cup;




Brave bana doğum günümde en yakın arkadaşımın hediyesiydi ve aralıksız altı ay boyunca sadece bu ruju sürdüm diyebilirim. Bu rujun kısa zamanda bu kadar ünlenmesinin sebebi de Kylie Jenner'ın tercihi olmasıymış. Satin yapıda rengini iyi veren en az matlar kadar kalıcı bir ruj bu da.

Velvet Teddy ise yine bu yıl moda olan kahverengi rujlardan. Buna ek olarak koleksiyonuma son eklenen ruj. Kinda Sexy'i almak için gidip bunu alıp çıkmıştım. Mat yapıda ve rengini çok iyi veriyor. Dişleri de olduğundan daha beyaz gösteriyor. Yalnız bu ruj kesinlikle sür çık bir ruj değil. Yani bunu yüzünüzde hiç makyaj yokken kullanamazsınız. Renginden dolayı ölü gibi gösteriyor :) Fakat doğru renklerle kombinlendiğinde iyi ki almışım dediğim rujlardan.

Creme Cup'ı ilk başlarda çok severek kullanıyordum. Tam bir şeker pembesi. Fakat diğer Mac rujlarla tanışınca yapısını hiç sevmediğime karar verdim.Cremesheen yapıdaki rujlar nedense dudakarımla bir türlü bütünleşmiyor ve çizgilere doluyor. Ayrıca Velvet Teddy'nin aksine dişlerinizi sarı gösterebilir. Bittiğinde tekrar almayacağım bir ruj.

İşte benim Mac rujlarım böyleydi. Doların artışından dolayı sürekli zam geliyor ama ben en son 55 liraya satın almıştım. Sizin en sevdikleriniz neler? :)

17 yorum :

  1. Benim en sevdiğim günlük pembemsi kırmızı rujum Party Line, nude-pembem Creme in your Coffee ve daha gösterişli duran mürdüm tonlarındaki Captive. Sendeki renklere de bayıldım, Brave'e mutlaka bir göz atacağım!
    www.missfiruz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumdaki çekilişte de istediğiniz Mac ruju hediye ediyorum, katılmak istersen haber vereyim dedim :)

      Sil
    2. Captive'i ben de çok seviyorum :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini tatlim :) Bende en son kinda sexy i aldim ama benim cilt tonumda soluk durdu, birde dudak kalemiyle deniyecegim artik yada yazin biraz bronzlasinca umarim iyi durur. Russian Red´ide online ismarladim, kalici bir kirmizi istiyordum ne zamandir. Simdiye kadar Mac den denediklerim lustering, o, speak louder, high tea, vegas volt ve en cok hosuma gidenler high tea (ama parlatici olarak baska bir ürünün üstünde) ve vegas volt olmustu.

    YanıtlaSil
  3. Aaa birde Please Me, ama hic begenmemistim, dudaklari cok kuru ve pütür pütür gösteriyordu ve rengide yakismamisti bana. Online mac ürünlerini satin almak hic akil isi degil ozaman anlamistim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) denemeden ruj almayı çok riskli buluyorum bir de bunların çok ucuz olmadığı düşünülürse

      Sil
  4. hiç bir zaman yeterli mac rujumuz yok dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
  5. Ben de her daim favori Angel isimli ruj. Seninkiler de nefisss

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...