Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Sephora Lip Cream-02

12 Şubat 2015 Perşembe

Sephora Lip Cream-02

Son zamanlarda en çok ilgimi çeken dudak ürünleri kesinlikle Sephora'nın lip creamleri. Neden bu kadar beğendiğimi şimdi sizlere kısaca anlatayim.


Bu aralar lipgloss formunda olup dudağa sürdükten sonra matlaşan rujlar oldukça popüler. Lime Crime'ın ve Pastelin de aynı bu formda rujları var.


Son zamanlarda kahverengi rujlara takmış durumdayım o yüzden bu seriden de kahverengi olanı seçtim. Bu rengi kullanırken dikkat edilmesi gereken göz makyajını veya yanakları daha canlı tutmak. Yoksa renk yüzünüzü solgun gösterebiliyor. Sephora'nın lip cream serisinde günlük kullanıma uygun olan renkler çok fazla bulunmuyor. Kırmızılar ve bordolar daha fazla.

Çok hoş vanilyalı bir kokusu var. Mac rujların kokusuna çok benzettim. İlk sürdüğünüzde lipgloss gibi ama birkaç saniye içinde kuruyup matlaşıyor ve bundan sonra da saatlerce dudağınızdan çıkmıyor. Çıkarmak isterseniz çift fazlı bir temizleyiciyle çıkıyor o kadar söyleyeyim :)


Sürmeden önce altına bir lip balm sürmenizi tavsiye ederim. Çok kalıcı ve mat olduğundan kuruma yapabiliyor. Gün içinde tazelemek isterseniz ruju dudağınızdan tamamen çıkarıp sonra tekrar sürmekte de fayda var.

Dudağımdaki duruşu da bu şekilde;


Ben gözüme bir iki rengi daha kestirdim. Zamanla hoşuma giden diğer renkleri de almayı düşünüyorum. Özellikle benim gibi en mat ruj bile dudağında 2 saatten fazla kalmayanlara kesinlikle öneririm :)


12 yorum :

  1. Merhaba, fiyatı neydi acaba? Cok guzel durmus sizde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yazmayı unutmuşum. 35 veya 38 lira olması gerekiyor

      Sil
  2. Ne zaman sephoraya gitsem hep açık renkler kalmış oluyor,bordo tonlarındakini almaya niyetlendim bende.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bordo almayı çok sevsem de günlük pek kullanamıyorum malesef. Size yakışıyorsa bir şans verin gördüğünüzde :)

      Sil
  3. Çok güzel gürünüyor Ececim, bu tonlar dudaklarına çok yakışıyor.. Keşke benimde biraz daha dolgun dudaklarım olsaydı da bu glossa (ruja) şans verebilseydim. Mat ruj sürünce dudaklarım çizgi gibi görünüyor :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bir dudak kalemiyle destekleyip kullanabilirsin belki?

      Sil
  4. Bayıldımmmm! Kesin ben de alcam^^

    YanıtlaSil
  5. Merhaba güzel blogları takip etmek için blogların takipçilerinden yola çıkarak şans eseri sizi buldum ^-^ ( rujun rengine ba-yıl-dııım! :) Sayfanızı çok beğendim ve gfc ile takip ettim, banada beklerim ^-^ Neyle alakalı bir blog derseniz çoğunlukla makyaj üzerine yazıyorum :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Rengine de yapısına da bayıldım, çok da yakışmış ;)
    İnstagramdan takipteydim zaten, artık burdan da takipteyim. Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmm rengii harikaa :) http://guesswhosheree.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...