Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Muhteşem Kırmızı Ruj || Mufe 43

21 Şubat 2015 Cumartesi

Muhteşem Kırmızı Ruj || Mufe 43

Siz de benim gibi bir tane kırmızı rujum olsun o da iyi olsun diyenlerden misiniz? Bu zamana kadar elimden bir sürü kırmızı ruj geçti. Kimisini yapısı sebebiyle kimisini de kırmızısının tonu sebebiyle elimden çıkarttım. Kırmızı ruj arayışım devam ederken Sephora'da Make up Forever'ın şurada bahsettiğim setini gördüm ve kırmızı ruj arayışım son bulmuş oldu.


Şık, klasik Mufe ambalajıyla geliyor. Renk olarak ise kırmızı denilince benim aklıma ilk gelen ton. Bayrak kırmızısı gibi parlak kırmızılar buğday alttonlu olduğumdan bana yakışmıyor.

Sürümü çok rahat, dudaklarda kolayca kayıyor. Yapısı mat değil ama ışıltılı da değil. Nemli bir bitişi olmasına rağmen dudaklaımda oldukça kalıcı. Rengini tek sürüşte veriyor. Eski rujlarda olan kokuya sahip, küçükken anneannemin rujlarını sürdüğümde de aynı kokuyu alırdım :)


Her koyu renk rujda yaptığım gibi bunu da dudak kalemiyle kullanıyorum. Daha keskin ve temiz bir görünüm sağlıyor. Bu rujla birlikte kullandığım dudak kalemi ise yine aynı setin içinden çıkan 8c kodlu kalem.





Dudaklarımda kalemle beraber duruşu;


Siz muhteşem kırmızınızı buldunuz mu?

8 yorum :

  1. Dudaklarınızda çok güzel durmuş ama ben neredeyse herr kırmızıyı beğeniyorum, ayran gönüllü müyüm neyim :)

    YanıtlaSil
  2. Vuhuuu, mükemmel durmuş sende :) Benim de favori kırmızım Nars Grace Audacious'tur, kesinlikle şiddetle öneriyorummm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana böyle şeyler deme elimde olsa o seriyi toptan evime alıp getiririm 😄

      Sil
  3. Kırmızı her kadına yakışıyor,tonunu bulmak mesele.Sen bulmuşsun ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, doğru tonu bulmak önemli :) teşekkür ederim

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor :) Favori kırmızı rujum yoktu olma adayı olabilir -,- Güle güle kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...