Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Make up Geek Pigmentler || Insomnia&Blitz

26 Şubat 2015 Perşembe

Make up Geek Pigmentler || Insomnia&Blitz

Make up Geek markasını uzun zamandır duyuyor ve merak ediyordum. Hatta birkaç ay önce gümrüğe takılması riskine sipariş vermeye hazırdım. Bilmeyenler için kısaca bahsetmek gerekirse Make up Geek daha çok farlarıyla ve pigmentleriyle ünlü bir marka. Özellikle Mac'e muadil olarak çıkardığı farlarla adını duyurdu. Daha yakından incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz. Fakat yakın bir zamanda Türkiye'ye göndermeyi gümrük düzenlemeleri yüzünden durdurdular.

Ben de bu güzel pigmentlere Duochrome Beauty'nin çekilişi sayesinde kavuştum.





İlk olarak Insomnia ile başlamak istiyorum. Mac'in Blue Brown pigmenti ile neredeyse birebir.


Karıştırdıkça içindeki farklı yansımaları ortaya çıkaran bir renk. Duo chrome dediklerimizden yani. Sadece bunu kullanarak uğraşılmış bir göz makyajı ortaya çıkarabilirsiniz. 

Elimde bulunan diğer renk ise Blitz.


Elime geçtiğinden beri ne zaman kullandıysam her zaman iltifat aldım. Yine tek başına kullanıp bir karıştırma fırçasıyla iyice karıştırmıştım. Bronzluğu tam yerinde. Dilerseniz iki pigmenti de fırçanızı ıslatarak kullanıp daha net bir görüntü elde edebilirsiniz.


Pigmentler hakkında söyleyebileceğim tek olumsuz şey kullanımlarının çok zor olması. Ağzını açtığınızda mutlaka dökülüp bir yerlere bulaşıyor. Toz formda olduklarından göz altlarına dökülme yapıyor, bu yüzden de önce göz sonra yüz makyajını yapmak daha mantıklı.

Make up Geek Türkiye'ye gönderimi durdurmasaydı kendi seçtiğim farlardan bir far paleti yapmayı çok istiyordum. Eğer ulaşma şansınız varsa kesinlikle denemenizi öneririm :)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...