Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Loreal Lumi Magique Serisi || Fondöten ve Baz Yorumlarım

27 Ocak 2015 Salı

Loreal Lumi Magique Serisi || Fondöten ve Baz Yorumlarım

Loreal'in Lumi Magique serisi ülkemize geldiğinden beri bu serinin fondötenini, aydınlatıcı kalemini ve ışıltı veren bazını denemek istiyordum. Aydınlatıcı kalemini geçen yıl deneyip memnun kalmadıktan sonra serinin geri kalanını da denemek istedim.


Fondöten incelemesi yapmak bana her zaman zor ve karmaşık gelmiştir. Bu yüzden elimden geldiğince net bir şekilde deneyimlediğim olumlu ve olumsuz yanlarından bahsetmek istiyorum.




Öncelikle belirtmem gereken ilk şey bu fondötenin kesinlikle kuru ve normal cilt fondöteni olduğu.

Fondötenin ince bir yapısı var, kapatıcılığı bence ortanın aşağısında. Cildin renk tonunu eşitliyor ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Fakat izleriniz veya sivilceleriniz varsa bunları kapatmak konusunda yeterli değil. Bu fondötenle ilgili en sevdiğim şey cilde verdiği his ve dokusu.

Dediğim gibi tam bir kuru ve normal cilt fondöteni. Benim karma cildimde pudrayla sabitlememe rağmen 1 saat olmadan burnumda aşırı parlama yaptı. Bu sebepten ötürü de kalıcılığı çok çok az oldu.

Buna rağmen bu fondöteni çokça kullandım. Gün içinde yağ emici mendillerle ve pudrayla destekleyerek idare etti. Drugstore diye tabir ettiğimiz fondötenlerle ilgili benim asıl sıkıntım renklerle ilgili oluyor. Serideki en açık ikinci renk olan r2 c2 rengini tercih ettim. Bu renk oldukça pembe alttonlu.



Yüzümde iyice dağıtmazsam sırıtıyor. Bundan bir açığı çok açık, bir sonraki renk benim gibi sarı alttonlu ama rengi çok koyu. Arada kalanlar için seçenek olmaması sebebiyle drugstore fondötenleri tercih etmiyorum.

Baz ile ilgili ise olumsuz düşüncelere sahip değilim. Lumi Magique baz ışıltılı ince bir baz. Kuru ve normal ciltler tüm yüzüne uygulayabileceği gibi diğer cilt tipine sahip olanlar aydınlatmak istedikleri bölgelere fondötenin altına uygulayabilir.




Ben ise bunu fondötenlerimle karıştırarak kullanıyorum. Elimdeki Mac Studio Fix Fluid fondöteni yapısının çok yoğun olması sebebiyle kullanamıyordum. Eşit ölçüde bu bazla karıştırdığımda kapatıcılığı yüksek ama doğal duran daha ince bir fondöten elde etmiş oluyorum. Severek kullandığım çok yönlü bir ürün oldu.




Bu bazın Mac Strobe Cream'inin muadili gösterildiğini de eklemek istiyorum. Beni sadece kokusu rahatsız ediyor ama kullandıktan sonra bu koku hissedilmiyor.

Özetlemek gerekirse; fondöten cilt tipimle ve alt tonuyla uyuşmadığından bir daha almayacağım, baz ise bittikçe tekrar alacağım bir ürün oldu.






15 yorum :

  1. Loreale genel olarak hayranım ama bizim gibi karma cilde sahip olanları düşünmediği sürece ten grubu ürünlerini almayacağım :) Ama tonik ve temizleyici konusunda kesinlikle kefilim.Bloğuma beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. selam bloğunu yeni keşfettim :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Benim cildim de karmadan yağlıya doğru bir yapıda, fondötenleri denemeyi çok sevdiğini öğrendiğime göre ve de çok açık tenlere sahip olduğumuza göre bana bir fondöten önerebilir misin :) Şimdiden teşekkürler...
    http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nars sheer glow, loreal true match :) bir de su narsin son cikan fondotenini cok ovuyorlar ama daha denemedim

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. L'oreal true match bende malesef çok sivilce çıkardı. Lumi Magique'de böyle bir durum gözlemlediniz mi?

    http://selintumer.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir, ama cildimi cok yaglandirdigindan kullanmayi biraktim

      Sil
  6. Merhaba Ece Hanım :)
    Loreal kampanyaları, ücretsiz online mağazalar çok yakında buypasa.com ile sizlerle buluşuyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Bu ikiliyi çok seviyorum. Yaz boyunca ışıltılı glowy makyaj yaptım. gerçekten cilt çok sağlıklı görünüyo. Bu arada buralarda çok yeniyim. bloguma beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu takipteyim benim blogumada beklerimm.. sevgilerr..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu takipteyim benim blogumada beklerimm.. sevgilerr..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. ben lorealparis infallible kullanmaya başladım ancak hmemnun kalmadım daha aydınlık görüntü veren bir fondöten almak istiyorum geçen gün yukarıda bahsettiğiniz ikiliyi inceledim ancak kararsız kaldım, infallible kullandıysanız ikisi arasında bir karşılaştırma yapabilirmisiniz?
    blogumu yeni açtım sizide beklerim :)
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba benimde cildim karma normal arasında lumi magique almayı düşünüyorum normal cildimi yağlandırır mı ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...