Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Dibini Gördüklerim

23 Ocak 2015 Cuma

Dibini Gördüklerim

Herkese merhaba! Bir süredir buralarda yoktum. Hem sınavlar dolayısıyla yoğun bir 2 hafta geçirdim hem de blogum tekrar tasarlandı. Uzun zamandır istediğim birşeydi, sonunda istediğim gibi sade, şık ve işlevsel bir tasarıma sahip oldum. Sanırım bu şevkle daha sık yazmaya başlayacağım :)

Geri dönüşümü herkesin çok sevdiği bir görüntü olan dibini gördüğüm ürünlerle yapmak istedim. Kozmetik bitirmek çok kolay olmasa da dibini görmek gerçekten büyük mutluluk veriyor .Kozmetiksever olmayanlar bu hissi anlamıyor bize deli gözüyle baktıklarını biliyorum :)
Hem ürünler hakkında kısaca düşüncelerimden bahsedeceğim hem de ne kadardır kullandığıma değineceğim.




Mac Studio Fix Powder+Foundation: Kapatıcılığı oldukça yüksek olan bu pudra yaklaşık 1.5 senedir bende. Genelde kapatıcılığı az bb krem ve fondötenlerin üstüne kullandım. Çok hafif bir elle normal bir fondötenin üzerine de uygulanabilir. Bitirdiğimde tekrar alacağım ürünlerden.

Rimmel London Stay Matte Pudra: İkinci kutum ve genel olarak sevdiğim bu pudranın 6 ayda dibini gördüm. Denemek istediğim başka pudralar olduğundan tekrar almam.

Mac Sunbasque Allık: Kendisi benim Mac'ten aldığım ilk ürün. En az 6 senesi vardır. İlk başlarda çok sık kullansam da artık tonunu kendime yakıştırmıyorum. Sanki yanaklarımda kirli bir görüntü yaratıyor...

Nivea Lip Butter: Alalı 23 gün olmuş ve bir ay olmadan dibini görmüşüm. Yaz kış dudaklarım kuruduğundan çok sık tazeliyorum. Bunu genelde yatarken kalın bir şekilde maske gibi sürüyorum.
Yine de bir Blistex gibi tedavi etmiyor.

Wet'n Wild Brulee Far: Üstüne konuşulacak çok fazla şey yok; çok temel ve herkeste olması gereken bir renk. Aldıktan 1.5 ay sonra dibini görmüştüm. Yedeği hazır.

Wet'n Wild Walking on Eggshells: Yine yaklaşık 1.5 yıldır bende. Wet'n Wild Türkiye'ye gelmeden önce bir yurtdışı alışverişimde almıştım. Biterse yenisini almam çünkü elimde bu tarzda çok fazla renk var.

Bu görüntüyle daha sık karşılaşmak dileğiyle, görüşmek üzere!

9 yorum :

  1. Ecee tebrik ederim valla. Darısı başıma inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Süper! Ben de bir çılgınlık yaptım blogumda, amacım senin yazdığın bu yazıdan hazırlayabilmek :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bende satay matte nin dibini gördüm ama diğerleri konusunda pek başarılı değilim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudraların dibini görmek en kolayı zaten keşke diğerlerinde de böyle başarılı olsak :)

      Sil
  4. Pudra dışındaki ürünlerin dibini göremiyorum umarım bende en yakın zamanda bir far,bir allık dibi görürüm.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Revlon u Türkiye ye getirmek için düzenlediğim kampanyayı imzalayıp desteklerseniz çok sevinirim :) https://www.change.org/p/gratis-revlon-markas%C4%B1n%C4%B1-t%C3%BCrkiye-ye-getirin

    YanıtlaSil
  6. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...