Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #6

30 Ocak 2015 Cuma

Bitenler #6

Ayın sonu geldi ve benim yazmaztan büyük keyif aldığım bitenler yazısı zamanı :) Bu ürünleri yaklaşık 2 aylık bir süre zarfında bitirmişim ve birkaç gün önce bitenler kutumun dolduğunu farkettim. Hepsiyle ilgili kısa kısa yorumlarımı paylaşacağım.




Cosmedic Laboratary'nin toniğini severek kullandım. Ciltteki makyajı ve bütün kalanları yüzümü germeden temizledi. Kokusu da beni rahatsız etmedi. Bioderma'nın yağlı ve karma ciltli için olan Sebium jeli en sevdiğim yüz temizleme jellerinden. Yüzümde kuruluğa sebebiyet vermedi. Sabah akşam kullanmama rağmen uzun süre gitti. Elimin altında yedeği de var. Loreal'in saç bakım yağını 2 senedir kullanıyordum ve geçtiğimiz ay bitirdim. Çok çok bereketli bir ürün. Hem saçlarımı kurutmadan önce hem de düzleştirdikten sonra uyguluyorum.


Oriflame'in Swedish Spa vücut peelingini bitirdim. Kokusu çok güzeldi ama içindeki peeling tanecikleri çok iriydi bu yüzden cildimi irrite etti. Bir daha bu çeşidini tercih edeceğimi sanmıyorum. Moshos Garden greyfurt ve limonotlu vücut kreması ise favorilerimden. Bittiğinde hemen yenisini aldım. Detaylı yazısı burada var. Palmolive şeftali büyüsünü Watsons hediye olarak göndermişti. Kokusunu ve köpürmesini sevdim. Palmolive'in duş jelleri zaten favorim.

Estee Lauder'in aydınlatıcı pudrası yıllardır benimleydi. Son zamanlarda allık olarak kullandım ama koyu renginin iyice dibini görünce hiç renk vermemeye başladı. Bu yüzden çöpe yolluyorum. Blistex med plus bittikçe yenisini aldığım dudaklarımı en iyi tedavi eden dudak ürünü. Maybelline kaş kalemini bittikçe alıyorum. Bana kaşlarımı doldurmayı sevdirtti diyebilirim. Rimmel Scandaleyes kalem farı açtıkça kırıldığı ve kullanamadığım için çöpe yolluyorum. Loreal Superliner eyeliner'ı ise alalı çok oldu bu yüzden atıyorum. Eyeliner değil de kalem insanı olduğım için bir daha tercih etmem. Glam Glow maske sample'ını 3-4 kere kullanma fırsatı buldum. Çok haşin bir maske olduğunu soyleyebilirim. Burnumdaki siyah noktaları azalttı ve az da cildimi aydınlattı ama düzenli kullanmadığım için daha fazlasını söyleyemem. Farmasi göz altı için olan bb kremi aydınlatıcı olarak kullandım. Rengi kapatıcı olmak için çok açıktı ve benim zevkime göre fazla inceydi. Bu yüzden tekrar almayacağım.

Görüşmek üzere! :)

3 yorum :

  1. Bioderma sebiumu çok beğeniyorum. yağlı cilde birebir. Samplesi bile 10 kullanımi kaldı ki orjinal boyu bayağı uzun süre gidiyor.
    Gelsin mi yeniler?

    YanıtlaSil
  2. Güzel şeyler bitirmişsin cnm, yenilerine sağlık o zaman :)
    Bloğun çok güzel, yeni keşfettim.Takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...