Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Vivol Bant Ağda Isıtıcılı Set& Vivet Granül Sir El Ağdası

14 Aralık 2014 Pazar

Vivol Bant Ağda Isıtıcılı Set& Vivet Granül Sir El Ağdası

Kadın olmanın şüphesiz ki en zor yanlarından biri sürekli ağda ve epilasyonla uğraşmak zorunda olmak. Tüylerden kurtulmanın birçok yolu olsa da hala en yaygın olarak kullanılan yöntem ağda. Dışarıda tercih etmediğinden evde yapmak her zaman daha çok ilgimi çekmiştir bu yüzden. Lazer epilasyona gitmiş olsam da hala bazı bölgeler için ağdayı tercih ediyorum.

Bugün sizlerle evde ağdayı pratikleştiren bir yöntemden bahsedeceğim. Upi'nin ürettiği ve patentini aldığı, www.avantajkozmetik.com sitesinin de tek online satıcısı olduğu Vivol Bant Ağda Isıtıcılı set ağdada büyük kolaylık sağlıyor.


Setin içinden bant ağda ısıtıcısı ve çeşitli bölgeler için farklı farklı boyutlarda bant ağdalar çıkıyor. Bant ağdada karşılaşılan en büyük sorun bant ağdayı yeterince ısıtamamız bu yüzden de tüylerin hepsini alamamamızdır genelde. 



İşte ısıtıcı tam da bu noktada devreye giriyor. Fişe takıyorsunuz, yaklaşık 20-30 saniye bekledikten sonra kullanıma hazır oluyor. Bant ağdanın her iki tarafını da optimum bir şekilde ısıtıp kullanımınıza hazır hale getiriyor. 


En sevdiğim yanlarından biri ise ağda bantlarının tek kullanımlık olmaması oldu. Bir ağda bantını elinizde ısıtıcınız olduğundan birkaç sefer kullanabiliyorsunuz aynı ağda seansınız içinde. Ağda olabilecek en iyi seviyede ısındığından canınız da daha az acıyor. İşlem bittikten sonra içinden çıkan temizleme mendilleriyle de bölgeyi temizleyebiliyorsunuz.


Bir diğer sevdiğim ağda çeşidi ise yine Avantaj Kozmetiğin bana denemem için gönderdiği granül sir el ağdası oldu. Bu daha küçük bölgeler için tasarlanmış. Ayrıca bir beze, banda ihtiyacınız da yok. İçinden çıkan cezvenin içinde eritiyorsunuz, spatula ile istenilen bölgeye sürüp katılaşmasını bekledikten sonra çekiyorsunuz. Özellikle küçük bölgeler için (dudak üstü, koltuk altı) çok pratik buldum ve bittikçe mutlaka alacağım. Düzenli kuaför seanslarımı azaltacağı kesin.


Avantaj Kozmetiğe bana bu ürünleri deneme fırsatı verdiği için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Isıtıcı seti buradan ve Granül ağdayı buradan inceleyebilirsiniz.

Herkese güzel bir pazar dilerim :)

3 yorum :

  1. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Avantaj Kozmetik dediğin www.avantajkozmetik.com mu?? Ben de bu granül ağdayı arıyorum, bu siteyi gördüm, yazını okuduktan sonra sormak istedim. Güvenilir bi site sanırım, senin yorumun nedir? Ona göre alacağım oradan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...