Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Son Zamanlarda Yaptığım Kozmetik Alışverişi (Sephora+Makyaj Trendi)

17 Ocak 2015 Cumartesi

Son Zamanlarda Yaptığım Kozmetik Alışverişi (Sephora+Makyaj Trendi)

Son zamanlarda bilinçlendiğimden kozmetik açısından sadece ihtiyacım olan veya çok merak ettiğim şeyleri alsam da bazen dayanamadığım zamanlar oluyor. Aralık ayı da benim için kozmetik açısından öyle bir aydı. Sephora'dan iki, makyajtrendi.com'dan ise bir alışverişim oldu.




Öncelikle ilk Sephora alışverişimde aldığım Make up For Ever'ın sınırlı sayıdaki Beauty Kit'inden bahsetmek istiyorum.

İçindeki ürünler merak ettiğim ama hiç ihtiyacım olmayan şeylerdi. O an canım çok sıkkın olduğundan mutlu olmak için almış bulundum.


Setin içinden hd baz, hd pudra, aqua eyes siyah göz kalemi, extravagant rimel, aqua lips dudak kalemi ve kan kırmızısı bir ruj çıkıyor. Henüz sadece bazla pudrayı sürekli kullanma fırsatı buldum ve bazı oldukça sevdiğimi söyleyebilirim. Pudra ise çok tozutuyor ve olmazsa olmaz değil tam boyunu almam. Markayla tanışmam açısından güzel bir set oldu. Fiyatı 70 liraydı.


Daha sonra makyajtrendi.com'dan bir alışveriş yaptım. Yılbaşına özel 3 al 2 öde kampanyası olunca merak ettiğim ürünleri almak istedim. Bundan daha uygun bir fırsat olamazdı. 


Nars Light Reflecting Setting Powder, Nars Radiant Creamy Concealer ve yeni çıkan Audicious serisinden Anita isimli ruju tercih ettim. Alışverişim toplamda 285 lira tuttu fakat ben kampanya dolayısıyla 205 lira ödedim.

Son olarak dün Alice ile Sephora'ya girdik ve parfümlerde 200 lira üzerine 50 lira indirim olduğunu bildiğimden oraya yöneldim.


Yaklaşık yarım saat mağazadaki neredeyse her parfümü denedikten sonra Giorgio Armani Si en çok dikkatimi çeken oldu. 50 ml fiyatı 240 liraydı. İndirimle birlikte 190 lira ödedim.

Daha uzunca bir süre makyaj malzemesi almam diye düşünüyorum. Aklımda kalan her şeyi aldım. (Bir Mac Kinda Sexy ruj alsam da fena olmaz sanki)

Sevgiler :)

11 yorum :

  1. Guzel gunlerde kullan tatlim hepsini:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel seçimler yapmışsın, yeni yılda güle güle kulkan Hepsini:) rujun rengide çok hoş, kinda sexy le birlikte 2015yılında benimde aklımda tam 8 tane ruj var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kinda Sexy'i alsam rahatlayacağım aslında. Diğerleri biraz daha bekleyebilir belki ^^ Sen benden daha kötü durumdaymışsın wishlist açısından.

      Sil
  3. Giorgio Armani Si benimde çok severek aldığım bir parfüm.Bende çok felaket bir baş ağrısı ve mide bulantısı yaptığı için anneme verdim.Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Nars'tan aldigin ruj benimde almak istedigim urunlerden biriydi fakat rengi konusunda kararsiz kaldim:) ama aldiklarin cok guzel seyler hepsini gule gule kullan, bu arada buralarda yeniyim, http://beautynotesofillios.blogspot.com.tr/?m=1 blog adresime beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. www.makeuploverslife.blogspot.com.tr
    Banada beklerimmm :)

    YanıtlaSil
  9. Make Up Forever'in Beauty Kit'i gercekten guzele benziyor, sadece 70 lira olmasina sasirdim. Cogu zaman full size urun bitiremedigim icin almak istiyorum simdi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...