Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Gosh Smokey Eyes Palette || 02 Brown

4 Aralık 2014 Perşembe

Gosh Smokey Eyes Palette || 02 Brown

Geçtiğimiz haftalarda katıldığım Gosh lansmanında bize denememiz için birkaç ürün hediye edilmişti. Lansmanda hediye edilen ve inceleyeceğim ilk ürün ise Smokey Eyes far paleti.

Paletin sade ama şık bir ambalajı var. Tek başına kullanabileceğiniz gibi birbiriyle kombinleyebileceğiniz 4 adet fardan oluşuyor.



Renkler ise ne sedefli ne de mat. Kendinden ışıltılı. Farların renk vermelerini ortalama buldum,fırçayla uyguladığımda tek seferde palette gördüğüm rengi göz kapaklarımda elde edemedim. Far bazıyla kullanıldıklarında kalıcıklıkları daha yüksek.


Bir diğer güzel yanı ise paleti açtığınzda içinden hangi rengi nereye kullanabileceğinizi gösteren bir şablon çıkması. Göz makyajına yeni başlayanlar için kullanışlı olabileceğini düşünüyorum.


Herkesin zevkine hitap edebilecek, kullanımı rahat bir palet 02 Brown. Fotoğraftaki swatchlarda far bazı kullanmadım. Parmağımı iki kere sürdüğümde aldığım sonuç bu şekilde. Benim favorim tabiki üstten ikinci renk olan şampanyamsı renk. Bu tonlarda 100 farım olsa yine de sıkılmam. 101.ye de bakarım :)



Bu far paletini 32.50 tl'ye Gratislerde bulabilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum :

  1. Çok güzel ve kaliteli görünüyor, Gosh ürünlerini iyice merak eder oldum en yakın indirimde denemeliyim :) Bu arada fotoğraflarına bayılıyorum, neyle çekiyorsun acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim telefonumla çekiyorum :)

      Sil
  2. gosh ürünlerini ben de çok merak ediyorum yazınız çok güzel olmuş:) bloğumuza bekleriz pespayegunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...