Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Flormar M108 Far + Çok Yönlü Kullanımı

24 Aralık 2014 Çarşamba

Flormar M108 Far + Çok Yönlü Kullanımı

Flormar'ın bir ürününü çok merak edip ertesi gün koştura koştura gidip alacağım hiç aklıma gelmezdi. Aysel de blogunda bahsedince daha fazla karşı koyamadım. Benm asıl ilgimi çeken yönü kullanım alanının birden fazla olması oldu.


O konuya geçmeden önce fardan kısaca bahsetmek istiyorum.

Flormar'ın fırınlanmış terracota farlarından. Adı ''Matte Terracota Eyeshadow'' olsa da far kesinlikle mat değil.

Dokusu ne sert ne de yumuşak. The Balm'ın farları kadar kremsi değil. 



Dört gramlık bir ürün. Dört gram bir far için oldukça yüksek bir gramaj sanırım torunlarıma bile kalır benden sonra. 28 liralık fiyatını fazlasıyla hak ediyor bu yüzden.

Renk olarak ise kendinden ışıltılı kırık beyaz diyebilirim. Kesinlikle bembeyaz değil bu yüzden gözde tek başına da kullanılabilir.




Gelelim benim bu ürünü nasıl kullandığıma;
-Ben gözkapağıma tek başına kullanmayı tercih etmiyorum. Benim zevkime göre fazla çiğ bir görüntü ortaya çıkarıyor. Başka farlarla kombinlebilir.

-Göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum! Normal bir pudrayla sabitlediğimde matlaştırıyor ve bu durumu sevmiyordum. M108 ile sabitlediğimde içindeki ışıltı sayesinde daha canlı bir görünüm veriyor. En çok kullandığım yöntem bu.

-Elmacık kemiklerime aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Altın rengi aydınlatıcıları sevmediğimden benim için ideal aydınlatıcı oldu. Günlük hayatımda aydınlatıcı kullanmayı tercih etmiyorum fakat kullanacağım zaman artık ilk tercihim bu.

Sizin de böyle kullanım alanı geniş joker ürünleriniz var mı?

Görüşmek üzere :)


14 yorum :

  1. Cok güzel fikirler :D Bende düsündüm ama hic cok yönlü kullandigim bir ürünüm yokmus, bunu degistirmeliyim ;)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten joker bir ürün, beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Açıkcası ben flormar dan böyle bir güzellik beklemiyordum... düğün için kuaföre gittim ve uygulanan makyajdan ne kadar memnun kaldıysam artık kendimi bu farlardan alırken buldum:) daha kıllanmasam dai uzaktan güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'dan beklenmeyecek kadar güzel buldum ben de

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Harika ben kaslarimi belirginlestirmek icinde kullaniyorum aydinlarici olarakta super :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dediğiniz gibi o şekilde de kullanılabilir

      Sil
  6. Flormar'ın en meşhur farı sanırım bu :)

    YanıtlaSil
  7. cok faydali bi yazi oldu, merak ettim valla :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bir mua dan göz altını farla sabitlemenin zararlı olduğunu duymuştum canım

    YanıtlaSil
  9. İçerisinde sim var mı acaba

    YanıtlaSil
  10. İçerisinde sim var mı acaba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...