Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Cosmedic Laboratory Plasenta Özlü Ürünleri ve Yorumlarım

9 Aralık 2014 Salı

Cosmedic Laboratory Plasenta Özlü Ürünleri ve Yorumlarım

Bugünkü inceleme yazım S&M Kozmetiğin Rusya'dan ithal ettiği Cosmedic Laboratory ürünleri üzerine olacak. Ürünler bana 7 hafta önce S&M Kozmetik tarafından gönderildi. Ürünlerin ilk etapta dikkatimi çekme sebebi ''plasenta özü'' lafının geçmesiydi. Bu ürünleri piyasadaki diğer dermokozmetik ürünlerden ayıran en büyük özelliği buymuş, buymuş diyorum çünkü ben de ufak bir araştırma yaptıktan sonra öğrendim :) Ürünlerin içinde bulunan plasenta ekstratının hücreleri besleme, yenileme özelliği var.  Yaklaşık 2 aydır ürünleri deniyorum ve düşüncelerimi sizlerle paylaşma zamanı geldi.






Cosmedic Laboratory Canlandırıcı Tonik: Denediğim ürünleri arasında en çok memnun kaldığım bu tonik oldu. Alkol içermeyen bu tonik cildimde herhangi bir irritasyona yol açmadı. Alkol içermemesine rağmen temizlemesini sevdim. Ben makyajımı temizleyip yüzümü yıkadıktan sonra son adım olarak tercih ettim. Buna rağmen yine de pamukta çıkanları görünce şaşırdım. Bu serideki denediğim ürünlerin hepsinin ferahlatıcı bir kokusu var. Kokuya karşı hassasımdır ama beni rahatsız etmedi. Düzenli kullanımda yorgunluk belirtilerini azaltmayı da vaad ettiğini de eklemek istiyorum.
Daha detaylı incelemek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.


Cosmedic Laboratory Plasenta Özlü Cilt Bakım Serumu: Serum kullanma alışkanlığım pek yoktur. Üşengeç biri olduğumdan nemlendirici kullandığım günlere bile şükrederim hatta. Bu serum elime geçtiğinden beri düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum. Cildi yenileyip derin kırışıklıkları azaltmayı, cilt deformasyonunu aza indirgemeyi, cildi ferahlatmayı vaad ediyor. Henüz 22 yaşında olduğumdan kırışıklıklarla ilgili bir yorum yapamayacağım. Fakat kullandığım süre içerisinde cildimin daha nemli olduğunu hissettim. Nemlendiriciden önce sürüp birkaç dakika bekledikten sonra uyguladım.Bir de şöyle bir yönünü keşfettim; yüzümde aktif sivilce varsa akşam bunu sürüp yattığımda sabah sivilceler büyük ölçüde sönmüş oluyor. İçindeki hangi madde bunu yapıyor bilmiyorum ama bu özelliği benim daha çok işime yaradı. İncelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.




Cosmedic Labotory Plasenta Özlü Göz Çevresi Roll On:  Ürün 15 ml'lik bir ambalajda geliyor ama buna rağmen bereketli diyebilirim. Metal başlıklı ürünleri sevmemin asıl sebebi göz çevremi ferahlatıp rahatlatması. Sıvı olmasına rağmen geç emiliyor bu yüzden ben gece yatarken kullanmayı tercih ettim. Makyajın altına kullanmak için uygun değil. Emildiğinde ise geriye yumuşak bir göz çevresi bırakıyor. Yaşlılık izleriyle mücadele ettiği konusuyla ilgili bir yorum yapamıyorum ama nemlendirip ipeksi bir his verdiğini söyleyebilirim. İçerdiği kafeinle göz kapağı derisinin mikro yapısını güçlendirmeye de yardımcı oluyor. Ürünü buradan inceleyebilirsiniz.


Herkese güzel bir gün dilerim :)

6 yorum :

  1. İlk kez görüyorum bu ürünleri güzele benziyor :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ziyaret edeceğim

      Sil
  2. Canım özellikle İlk ürünün Cosmodic'in yüz ve makyaj temizleme köpüğü var. Bende onun performansına şaşırdım. Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Öneririm, ayrıntılar blogta var merak edersen, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. merhabalar. blogunuzu bu gün keşf ettim ve çok beğendim. Ben Azerbaycanlıyım :) Rusçayı iyi biliyorum. İlk tonik var ya canım onun üzerinde canlandırıcı değil sakinleşdirici yazılmıştır.
    Bu arada blogun çok çok hoşuma gitti. Okuduğum en güzel bloglardan biri diye bilirim. Bana da beklerim mutlulukheryerde.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...