Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild Megalast Lip Color || Rose Bud

25 Kasım 2014 Salı

Wet'n Wild Megalast Lip Color || Rose Bud

Geçtiğimiz aylarda Wet'n Wild markası ülkemize ilk geldiğinde Just Peachy isimli rujunu şurada incelemiştim. Rengi çok beğendiğim halde yapısından pek memnun kalmamıştım. Dudaklarıma pastel boya sürmeye çalışıyormuşum gibi hissettiriyordu. Fakat deneyen arkadaşlarımın beğenilerine daha fazla kayıtsız kalamayıp Rose Bud'a bir şans vermek istedim, iyi ki de vermişim.


Mat olmasına rağmen Just Peachy'nin aksine sürümü rahat. Çizgilere dolup dudak kusurlarını belli etmedi. Mat olduğu için kalıcılık açısından da diğer rujlara göre daha başarılı.




Rengi tam pembe-gül kurusu, ben daha çok açık ve buğday tenlilere yakışacağını düşünüyorum.


Tek kötü yanı ambalajı. Ruj tamamen içeri girmiyor ve bu yüzden de kapağa bulaşıyor. Keşke herkesin şikayet ettiği bu konuya da el atsalar.


Dudağımdaki duruşu da bu şekilde. Günlük olarak tercih edilebilecek güzel bir ton olduğunu düşünüyorum.


Wet'n Wild ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz. Herkese güzel bir gün dilerim! :)

3 yorum :

  1. bende aldım bu rengi ama kullanmadım :) rengi çok güzel şimdilik çekmecede duruyor, ileride favorilere eklenecek belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğine eminim, güle güle kullan :)

      Sil
  2. Wow, cok güzelmis! Keske WetnWild benimde yakinlarimda satilsa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...