Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Kate Moss Ruj || No:30

9 Kasım 2014 Pazar

Rimmel London Kate Moss Ruj || No:30

Günaydın! :) Bugün sizlerle son zamanlarda favori rujum olan Rimmel London'ın 30 numaralı rujundan kısaca bahsetmek istiyorum. Sonbaharda ve kışta gece,gündüz koyu ruj kullanmayı çok seviyorum.


Renk olarak tam bir vişne çürüğü diyebilirim. Her ten rengine gidebilecek bir renk.Mat ten rengi bir far ve bolca rimelle kullanmayı çok seviyorum. Sürmeden önce ise mutlaka dudak fırçasıyla dudaklarımı çerçeveleyip sürüyorum.


Mat ruj olarak geçse de tamamen mat değil, dudaklara rahat sürülüyor. Altına özellikle bir dudak nemlendiricisi sürmeye gerek kalmıyor.

Rimmel London'ın 107 numarası ile karşılaştırıldığında rengin ondan ne kadar farklı olduğu görülüyor. 107 daha mat yapıda.



Son olarak eklemek gerekirse bu serinin parfümlü bir kokusu var. Koku hassasiyeti olanların almadan önce mutlaka denemesini öneririm.

Watsonslarda 14-15 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Sevgiler :)

11 yorum :

  1. Sana çok yakışmış gerçekten. Benimkiler incecik. Blogda da dolgun gösterme yazıları yazıyorum valla. Master yaptım bu konuda. Ahaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle yöntemlerim var koyu renk sürerken :)

      Sil
  2. Cok yakismis sana, harika dudaklarin var masallah! :)

    YanıtlaSil
  3. Tek kelime bayıldım... ah niye Tr den ayrıldığım zamanlarda çıkıyor bu güzellikler karşıma:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında da yok mudur?

      Sil
    2. Yer Kibris olunca aranan her sey bulunmuyor :(

      Sil
  4. Ruj cidden çok yakışmış ama benim dikkatimi cildinin güzelliği çekti :) Hangi fondoteni ve pudrayı kullanmıştın bu fotoda hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
  5. ablacım ruju sürmeden dudak kalemi kullandın mı, kullandıysan markasını söyler misin? :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadim. Bir dudak fircasiyla rujdan alip sanki kalem suruyormusum gibi bir cerceve yaptim surmeden once

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...